Jump to content

Mazda Türkiye'de 2 yılda 5 kat büyümek istiyor. SUV ve dizel motorlar geliyor


Burak
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

dizeller gelecek, gelecek ama bu seferde emsallerinin 10 lira yükseğine gelecek, gene hüsran gene hüsran olacak kanısındayım :( :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 77
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    8

  • MuRDoC_111

    7

  • ozanm3

    7

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Guest mustafa_g

44 bin liradan başlayan fiyatlarla yeni Laguna'yı satıyor adamlar.

mazda3 ile aynı neredeyse :D

beğenirsiniz veya beğenmezsiniz ama biri 6 ile aynı sınıfta diğeri ise megane ile ve nerdeyse eşit fiyattalar. burada sizce bir tezat yok mu? üstelik sıfırı 42-43 bine  alınan arabayı 1 sene sonra 30 bin liraya satamıyorsunuz :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

44 bin liradan başlayan fiyatlarla yeni Laguna'yı satıyor adamlar.

mazda3 ile aynı neredeyse :D

beğenirsiniz veya beğenmezsiniz ama biri 6 ile aynı sınıfta diğeri ise megane ile ve nerdeyse eşit fiyattalar. burada sizce bir tezat yok mu? üstelik sıfırı 42-43 bine  alınan arabayı 1 sene sonra 30 bin liraya satamıyorsunuz :(

eet lagunlaların2.elıde cok dusuk mesela 2005-2006 model dızellerı 22-23 anca edıyo bılemedın 25

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bence dizeller gelene kadar mazda 2 nin otomatiğini getirsinler... mazda2 nin dizlini getirmeden önce de mazda 3 ün dizelini getirsinler... herşeyi tersten yapıyolar yine..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

öncelikle Mazda 2 nin otomatiğini getirmeleri daha mantıklı bencede. Sonuçta şehiriçi kullanımı için çok ideal bi arabanın otomatik vites olmasını tercih eder insanlar. bana göre  8:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

eet lagunlaların2.elıde cok dusuk mesela 2005-2006 model dızellerı 22-23 anca edıyo bılemedın 25

o senin dediğin arabanın dandikliğinden kaynaklanıyo kardesim ;)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

44 bin liradan başlayan fiyatlarla yeni Laguna'yı satıyor adamlar.

mazda3 ile aynı neredeyse :D

beğenirsiniz veya beğenmezsiniz ama biri 6 ile aynı sınıfta diğeri ise megane ile ve nerdeyse eşit fiyattalar. burada sizce bir tezat yok mu? üstelik sıfırı 42-43 bine  alınan arabayı 1 sene sonra 30 bin liraya satamıyorsunuz :(

yanlış sınıflandırıyosunuz ama.. 44.000 dediğiniz laguna baz modeli.. bomboş araba, donanım 0.. mazda3Ün baz modeli 32.000.. karşılaştırdığınızda 12.000 fark var.. mzda3'ün 44.000 olan modeli hem donanım olarak full hem de otomotik vites..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

yanlış sınıflandırıyosunuz ama.. 44.000 dediğiniz laguna baz modeli.. bomboş araba, donanım 0.. mazda3Ün baz modeli 32.000.. karşılaştırdığınızda 12.000 fark var.. mzda3'ün 44.000 olan modeli hem donanım olarak full hem de otomotik vites..

farketmez ki Helin.

Mazda6 kaç paradan başlıyor?

arada ne kadar fark var.

bu ülkedeki kuralları da koy bu rakamların yanına ve sonra bi düşün bakalım. mazda3 mü daha çok satacak, içi boş laguna mı? Necip'in dediği şekilde arabaların dandikliğini de hesaba kat (o reno için demiş ama aynı durum mazda için de geçerli) sence hangisi daha çok satılacak, daha çok tercih edilecek ve hangisi daha çok bilinen model olacak? hani yollarda herkes dönüp dönüp bakıyor diye bir avuntu vardır ya, işte onun aslı şu; millet modeli bilmediği için "Allah Allah bu araba da ne böyle, markası neymiş bunun acaba" diyerek bakıyor. Eğri oturup doğru konuşalım, kendi kendimizi avutmayalım :);D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mustafa Abi, ben alıcıların saçma sapan tercihlerinden bahsetmiyorum ki.. apaçık ortada hangi markanın çok sattığı.. benim dediğim mazda3le lagunanın fiyatı aynı demek saçma.. eminim şu an mazda6nın fiyatını aynı donanımlı lagunanın fiyatıyla aynı yapsınlar yine laguna satacak.. bunda müşterinin saçma takıntılatı rol oynuyor..

benim söylemek istediğim mazda3le lagunan fiyatları aynı değil senin dediğin gibi, ikisi de 44.000 değil yani.. elmayla armut karışmış oluyor..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Geçen gün  Göztepe köprüsünden Çamlıca istikametine giden yolda muayene istasyonunun yanındaki köprünün altında 25 dakika bekledim ki bir hayli trafiği olan biryerdir 3-5 dakika içinde Ford,Renault gibi araçlarda 30 sayısına ulaşınca saymayı bıraktım, o sürede sadece bir tane Mazda3 geçti..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Geçen gün  Göztepe köprüsünden Çamlıca istikametine giden yolda muayene istasyonunun yanındaki köprünün altında 25 dakika bekledim ki bir hayli trafiği olan biryerdir 3-5 dakika içinde Ford,Renault gibi araçlarda 30 sayısına ulaşınca saymayı bıraktım, o sürede sadece bir tane Mazda3 geçti..

Çünkü Türkiyede hala insanlar arabadan anlamıyor.. İnternet gibi kocaman ansiklopedi yarattılar yok.. araştıran yok.. adam renault megane hb mazda 3 ten güvenlik teknoloji aksesuar olarak daha iyi dedi tartışma uzadı adama anlatana kadar ikimizde ACT den 1 ay banlandık...renault 19 a hala 12 - 13 milyar para verenler var... Helin haklı peugeot renault citroen opel bu ülkede böyle satılıyosa vah vah vah..   

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

farketmez ki Helin.

Mazda6 kaç paradan başlıyor?

arada ne kadar fark var.

bu ülkedeki kuralları da koy bu rakamların yanına ve sonra bi düşün bakalım. mazda3 mü daha çok satacak, içi boş laguna mı? Necip'in dediği şekilde arabaların dandikliğini de hesaba kat (o reno için demiş ama aynı durum mazda için de geçerli) sence hangisi daha çok satılacak, daha çok tercih edilecek ve hangisi daha çok bilinen model olacak? hani yollarda herkes dönüp dönüp bakıyor diye bir avuntu vardır ya, işte onun aslı şu; millet modeli bilmediği için "Allah Allah bu araba da ne böyle, markası neymiş bunun acaba" diyerek bakıyor. Eğri oturup doğru konuşalım, kendi kendimizi avutmayalım :);D

yok be abı valla ızmıtte benım arabama bakan herkes hayranlıgını gızlıyemıyo ben yolda gıderken cok ıltıfat aldım ınsanlar mazdayı bılıyo ama almaya cesaret edemıyo acıkcası

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

o senin dediğin arabanın dandikliğinden kaynaklanıyo kardesim ;)

valla necıp abı reno dur dandıktır ama lagunanın yerı bence bıraz daha farklı onların ıcınde renonun yapabıldıgı en kalıtelı arabalardan bırısı bence laguna ayrıca 1.9 dızel olanı da ben cok arabaya toz yutturur 240-250 goruyo araba :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

valla necıp abı reno dur dandıktır ama lagunanın yerı bence bıraz daha farklı onların ıcınde renonun yapabıldıgı en kalıtelı arabalardan bırısı bence laguna ayrıca 1.9 dızel olanı da ben cok arabaya toz yutturur 240-250 goruyo araba :D

Valla Ozan ben onları bilmemde, sen birde yeni kasa lagunaları gör.

1.5 dci, 100km.de 10.5 Litre yakıyor.

1000.km.de egzost düştü. Bu nasıl iyi mi? Bu mu 44binlik araba? Acayip bir durum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

işte o bahsedilen fransızlar ülkemizi ne kadar iyi tanıdıklarını gösteriyorlar birazda.. adamlar hem en baz fiyata dizel koymuşlar hemde o kasaya 1,6 motor dizel. gider gitmez çeker çekmez ayrı mesele sende gidip alıyosun hem az yakar hemde vergisi düşük diye. inanırmısınız daha yolda hiç yeni mazda 6 görmedim, ama nerdeyse aynı zamanlarda çıkmasına rağmen bir sürü yeni c5, yeni laguna gördüm hatta yeni accord bile o kadar çok görüyorum ki, ama hiç mazda 6 yok, tasarıma bakıyorum kimse eline su dökemez bile ama satışa gelince tısss...

bu konuyu ben özaydındaki buluşmada toros gardaşa sormuştum neden dizel yok neden ülkemize uygun motor seçenekleri yoktur diye, sizden hiçmi fikir almadılar ülkemizin satış grafiklerini ve vergi mevzuatını diye, o da bana biz daha göreve gelmeden 2008 yılı planı yapılmıştı hangi modelden hangi motordan kaçar tane geleceği daha önceden belliydi dedi, bize düşen bu gelecek yelpazeyi en iyi satış çabasını ayarlayıp satmaya çalışmak, bu aşamada 2008 yılı için elimizden gelen bir şey yok dedi ve inşallah 2009 planı bizim isteklerimize göre olacak dedi..

inşallah 2009 mazda için çok iyi geçer istenilen beklenen model ve motor seçenekleri gelir..

Çünkü Türkiyede hala insanlar arabadan anlamıyor.. İnternet gibi kocaman ansiklopedi yarattılar yok.. araştıran yok.. adam renault megane hb mazda 3 ten güvenlik teknoloji aksesuar olarak daha iyi dedi tartışma uzadı adama anlatana kadar ikimizde ACT den 1 ay banlandık...renault 19 a hala 12 - 13 milyar para verenler var... Helin haklı peugeot renault citroen opel bu ülkede böyle satılıyosa vah vah vah..   

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hakan o da işte Mermerlerin yıllardır Türkiye piyasasını okuyamamasından kaynaklanıyor. Adamlar %0,7 ile yetinmiş ve araç satışlarını arttırmak için hiç çabalamamış. Diğer firmalar neredeyse Türkiyeye özel motor üretmeye başladılar Mermerler olanı bile getirtmedi. Mazda Avrupa da trendi ya göremedi ya da 2008 araç dağılımı hali hazırda yapıldığı için getirtilemedi v.s.

Fakat Toros Bey ve diğer yetkililerden duyduğum birtek şey var o da artık Türkiye nin Avrupa içerisinde olması sebebi ile diğer Avrupa ülkelerine sunulan modellerin zamanla bizlere de sunulacağı. Bu kadar sabrettik biraz daha sabredeceğiz sanırım..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

Valla Ozan ben onları bilmemde, sen birde yeni kasa lagunaları gör.

1.5 dci, 100km.de 10.5 Litre yakıyor.

1000.km.de egzost düştü. Bu nasıl iyi mi? Bu mu 44binlik araba? Acayip bir durum.

ekstrem bir durum, tüm modelleri bağlamaz :)

ve ayrıca şu konuyu lütfen gözden kaçırmayın; Mazda mı daha kaliteli diğerleri mi daha kaliteli tartışmasına girdiğinizde elinizde sadece YURT DIŞINDA alınmış ödüller ve yine YURT DIŞINDAKİ satış rakamları var. Ama diğer taraftan eski dist. mermerler döneminden tutun da şimdiki döneme kadar süregelen bir çok problem var Mazda adına. Evet bu arabalar kolay kolay problem çıkartmaz, e iyi de çıkarttığı zaman hangi servise, kime, nereye dert analatacak bu insanlar. Koskoca bir servet (en azından bana göre servet sayılır) ödeyip araba alacaksınız ama karşınızda doğru düzgün muhatap yok. Birbirini mahkemeye vermiş iki firma didişip duruyor gibi bir izlenim var ortalıkta.

Elmalarla armutları karşılaştırıyoruz zaten Helin, biri alt sınıfın dolusu diğeri üst sınıfın boşu ve fiyatları hemen hemen eşit. Pekala bu boş araba dediğimiz şeyin içi gerçekten de boş mu?

Yeni Laguna - Fiyat Listesi

MODELLER VE OPSİYONLAR ANAHTAR TESLİM

FİYATI

(YTL) HEMEN ANAHTAR TESLİM KAMPANYALI (YTL) İLERİ TARİHLİ ANAHTAR TESLİM KAMPANYALI (YTL)

Expression 1.6 16V

Expression 1.6 16V  44,154

kaynak: http://www.renault.com.tr/model/price_list.asp?modelID=20

bu da modelin internet sitesi: http://www.yenilaguna.com/

Tarafsız düşünün, bir tarafta NCap'da yıldız manyağı olmuş bir markadan söz ediyoruz, diğer tarafta hisselerinin %33'ünü Ford'a satmış batıklardan çıkmaya çalışan bir firmadan söz ediyoruz. Ford ise Mazda'nın kara kaşına kara gözüne hayran olduğu için büyük ortak olmayı kabul etmedi. Asıl derdi gerçek Japon devi olarak tüm dünyada fırtına gibi esen Toyota'nın önünü kesebilmek için Japon'larla ortaklığı seçti bence.

Diğer markalara tezek atmadan önce elimizdekinin ne kadar koktuğuna bir bakmak lazım. Tencere dibin kara, seninki benden kara hesabı olmayalım ;):)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Geçenlerde ilginç bi yazı okudum, paylaşmak istedim.

Doğan’ın, Türkiye’nin bir otomotiv üretim üssü olmasını nasıl engellediğini bilir misiniz peki?

Bundan yıllar önce Japon Mazda firması Türkiye’de bir fabrika açmaya niyetlendi. Bize tam bir teknoloji aktarımı yapacak ve bir süre sonra üretimi tamamen bize bırakacaktı. O dönemde Koç’lar tenekeden İtalyan arabalarına kuş isimleri verip bizlere satmakla meşguldü.

Bu proje için Halis Toprak seçildi. Bir Japon heyeti gerekli görüşmeleri yapmak için Türkiye’ye geldi. Bu sırada Doğan’ın ekipleri

haberi almış ve Japonların peşine düşmüştü. Türkiye’de Toprak Holding’in Japonlarla fabrika kuracağı haberini hemen Koç’lara yetiştirdiler. Sonra bir anda Milliyet gazetesinde Toprak Holding’in bir firmasi hakkında vergi yolsuzluğu iddiaları başladı ve devlet göreve davet edildi. Piyasaya da birileri Toprak’ın firmasının zor durumda olduğu haberini yayıyordu. Kısa sürede panikleyen müşteriler alacaklarını hemen isteyince firma cidden krize girdi ve anında görev başına koşan maliye tarafindan el konuldu. Bu olaylardan sonra Toprak Japonlarla ilişkisini kesti ve aynı anda Milliyet’in haberleri de duruverdi. Bizler de tenekeden yapılma arabalara binmeye devam ettik. Japonların ikinci bir girişimi de ünlü bir işadamımızın(Sakıp Sabancı’dan bahsediyor/onurlubiradam) kardeşinin öldürülmesiyle kesilmiştir. BİLENLER BİLİR

kaynak http://antihurriyet.wordpress.com/2007/10/05/aydin-dogan-vehbi-kocun-ogludur-iddaasi/

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Nedense çok tanıdık geldi bu süreç..

normal....

1940lı yıllarda türkiyede uçak fabrikası kurulmaya çalışılmış....şimdi maket uçak bile yapamıyoruz... :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...