Jump to content

İşte Yeni Mazda 3 !!!


Guest axela
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 523
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    84

  • Gökhan

    52

  • x-rayted

    50

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Bu araba ağzıyla kuş tutsa "Pejo çakması" olmaktan kurtulamaz, hiçbir yönden beğenmiyorum görünüşünü, motor aynı motor, bir tek 3-4 donanım iyileştirmesiyle mi yeni kasa olacak?

Cenk, 3. kafalık sanırım Avrupa ülkeleri için bir zorunluluk veya NCAP testinde puan arttırıyor, sebebi odur... ABD'de bırak arkayı üçlemeyi arkaya oturmak bile nadirdir herhalde....:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu fatoş yahu..

güzel fatoş ama yakışmış :D

fakat adamlar bu tampon çizimini product bölümüne koymuşlar ürünleri kısmına üretecekler sanırım :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

http://i524.photobucket.com/albums/cc326/bms1990M3/Random%20Pics/IMG_0269.jpg

Bu eşsiz(!) kasa tasarımına uğraşacaklarına şöyle yeni bir motor, çift kavramalı şanzıman falan geliştirmeye uğraşsalar daha hayırlı olurdu.

Valla eski kasa ile yeni kasayı yanyana gördükçe her seferinde tekrar tekrar sinirleniyorum  >:(  :sopa:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

okadar ön yargılı olmayın bence görünce fikirleriniz değişe bilir mazda ile pejo yanyana bile yazmak işime gelmiyor çünkü biraz anımsatsada benim gözümden çok şık bir tasarım olmuş

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

http://i524.photobucket.com/albums/cc326/bms1990M3/Random%20Pics/IMG_0269.jpg

Bu eşsiz(!) kasa tasarımına uğraşacaklarına şöyle yeni bir motor, çift kavramalı şanzıman falan geliştirmeye uğraşsalar daha hayırlı olurdu.

Valla eski kasa ile yeni kasayı yanyana gördükçe her seferinde tekrar tekrar sinirleniyorum  >:(  :sopa:

kesinlikle katılıyorum, 6 senede beygirler hiç mi üremez???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aha şuraya yazıyom, 6 ay sonra dayarlar yeni motor ve makyajlı kasayı bunlar. Haberiniz ola.

Ben de öyle düşünüyorum .. Başka bir yerde de yazdım Mazda artık kendi motorlarını üretiyor ( Ford ile ortak motorlardan yavaş yavaş vazgeçiyor). Bkz 400 nm lik 2.2 dizel motor ( Avrupada Mazda6 da kullanılıyor) , 2.0 ve 2.3 lük i-stop teknolojili benzinliler ( Avrupa da kullanılacak yine) ..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Eee artık, avrupa demek değil mi?

Yanlış anlamadıysam Türkiye nin Avrupa da sayılıp sayılmadığını kasdediyorsun.

Doğru, Avrupa da sayılıyoruz ama vergi sisteminden dolayı bu motorların gelmesi mümkün değil biliyorsun ..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Avrupa'da da vergiler otomotik-düz vites olmasıyla alakalı indirect olarak.. emisyon ölçümlerine bakılıyor araçların, vergiler de ona göre belirleniyor..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bilmiyorum belki size yanlış ve saçma gelebilir ama bu arabalardan ne kadar bir performans bekleniyor ki? araçlarımız 1.6 motor, 105-120 beygir oynasa ne olacak, inanılmaz performansta bir artış mı olacak yani? hayır.. ben burada arkadaşların ve bu arabayı alternatif olarak tercihleri arasına sokan kişilerin öle deli gibi drug mrug yaptığını da sanmıyorum. o zaman motoru yenilemek, beygiri yükseltmek için harcanacak ar-ge masraflarını kısıyorlar bence, ve bu da bana kalırsa çok doğru bir karar.. araçlarımız spor otomobil değil sonuçta.. hızlanması 11.4'ten 11.0'a düşse, ya da max hızı 215'ten 225'e çıksa çok mu şey değişecek yani.. valla benim düşüncem böle.. bu sınıftaki bir araba ha 105 beygir olmuş ha 120 beygir... benim için hiç fark etmiyo açıkçası..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yanlış anlamadıysam Türkiye nin Avrupa da sayılıp sayılmadığını kasdediyorsun.

Doğru, Avrupa da sayılıyoruz ama vergi sisteminden dolayı bu motorların gelmesi mümkün değil biliyorsun ..

Pardon eksik kalmış anlatmak istediğim, evet avrupalıyız ama vergilendirme sistemimiz farklı olmasından dolayı kaybediyoruz maalesef.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bilmiyorum belki size yanlış ve saçma gelebilir ama bu arabalardan ne kadar bir performans bekleniyor ki? araçlarımız 1.6 motor, 105-120 beygir oynasa ne olacak, inanılmaz performansta bir artış mı olacak yani? hayır.. ben burada arkadaşların ve bu arabayı alternatif olarak tercihleri arasına sokan kişilerin öle deli gibi drug mrug yaptığını da sanmıyorum. o zaman motoru yenilemek, beygiri yükseltmek için harcanacak ar-ge masraflarını kısıyorlar bence, ve bu da bana kalırsa çok doğru bir karar.. araçlarımız spor otomobil değil sonuçta.. hızlanması 11.4'ten 11.0'a düşse, ya da max hızı 215'ten 225'e çıksa çok mu şey değişecek yani.. valla benim düşüncem böle.. bu sınıftaki bir araba ha 105 beygir olmuş ha 120 beygir... benim için hiç fark etmiyo açıkçası..

arabadan performans beklemek değil elbete 1.6 nekadar bir performans beklenirki konusunda katılıyorum ama 125bg olsa  0-100 10.4 olsun bizim kasa olsun satışları patlardı bence çünkü insanımız araba alırken yola yansıtmasına bakmıyor kağıt üzerindeki verilere bakıyor ve arabanın 215 yerine 225 görmesi süper bir olay geliyor çoğu insan yol tutuşuna vs bakmaz araba alırken sadece kağıt verilerine 2.el servise bakar bundan dolayıda mazda kağıt üzerinde geri kaldığı için hantal vs diyorlar ama bana göre sınıfının en iyilerinden

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

araçları alanların %99 unun 0-100 hızlanması yada son hız denemesi yapmak için aldığını hatta denediğini sanmıyorum.

ama şöyle bakarsanız, bundan 30 sene önce 1.6 ortalama bir motor 70hp idi, 20 sene sene önce 80hp idi, 10 sene önce 100hp idi ve şimdi 120hp civarında diyelim.(rakamlar farazidir)

0-100 denemesi yada son hız denemesi yapmayacak olsanız bile siz motorun gücüne bakarak, bu motorun eski teknoloji ile üretildiğini ve geliştirilmediğini (hatta araç üreticisi tarafından üretilmediği) otomatikman düşünürsünüz.

eğer motor geliştirilmesi önemli değilse, kaputu kaldırınca göreceğiniz en iyi motor karbüratörlü, distribütörlü, yandan subap kollu,  çok yakan, az giden 1.6 şahin motoru olurdu.

hayat değişim ve gelişimden ibarettir. insan olsun, firma olsun...

hondanın motoru 125hp ama devir istiyor, basınca gitmiyorsa, mazda da 130hp her devirde basınca gidenini yapsın, en azından yapmaya çalışsın. mazdanın motoru chery'den düşük nasıl olur hiç anlayamıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

araçları alanların %99 unun 0-100 hızlanması yada son hız denemesi yapmak için aldığını hatta denediğini sanmıyorum.

ama şöyle bakarsanız, bundan 30 sene önce 1.6 ortalama bir motor 70hp idi, 20 sene sene önce 80hp idi, 10 sene önce 100hp idi ve şimdi 120hp civarında diyelim.(rakamlar farazidir)

0-100 denemesi yada son hız denemesi yapmayacak olsanız bile siz motorun gücüne bakarak, bu motorun eski teknoloji ile üretildiğini ve geliştirilmediğini (hatta araç üreticisi tarafından üretilmediği) otomatikman düşünürsünüz.

eğer motor geliştirilmesi önemli değilse, kaputu kaldırınca göreceğiniz en iyi motor karbüratörlü, distribütörlü, yandan subap kollu,  çok yakan, az giden 1.6 şahin motoru olurdu.

hayat değişim ve gelişimden ibarettir. insan olsun, firma olsun...

hondanın motoru 125hp ama devir istiyor, basınca gitmiyorsa, mazda da 130hp her devirde basınca gidenini yapsın, en azından yapmaya çalışsın. mazdanın motoru chery'den düşük nasıl olur hiç anlayamıyorum.

ya %99 nasıl bakmaz bir araba inceleyenlere bakın isterseniz galerilerde ok çünkü türk insanı kağıt üzerinde iyi olmayan arabaya herzaman b.k atan bir topluluk neredeyse size sadece şöyle bir soru soruyorum türkiyede hondanın çok satmasının sebebinin biri sizce ne rakiblerinden biraz seri olması ve son hız olarak katalogda üstün olması bir insan honda alırken performans için alır farklı forumlardada araştırabilirsiniz geneli böyle çünkü yeni civic biraz problemli araç ama performansı rakiblerinden biraz üstün diye baya sattı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...