Jump to content

Volvo S80


Mücahit
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

16 saat önce, tansu87 :

araçla ilgili bilgisi olan var mı acaba?

d segment araç bakarken gözüme bu üretimden kalkmış s80 takıldı. sanırım türkiye'ye en son 2015 model gelmiş. sonrası yok. 2 paket seçeneği var. advance ve premium. advance üst donanım olarak geçiyor. fakat 2015 yılına ait türkiye broşürü bulamadığım için opsiyon paket bilgisi bulamıyorum.

bu aracın şöyle bir güzelliği var. e segment. otomatik. 1.6 dizel motor az yakıt az vergi. volvo'nun konfor ve güvenlik kalitesini saymıyorum zaten. executive diye bir konfor paketi varmış ama ikinci ellerde görmüyorum.

ve en kritik konu. şanzıman konusu. sanırım 60-70 bin km'den sonra ciddi bir şanzıman kavrama probemi varmış. bununla ilgili bilgisi olan var mı? aracın türkiye'de ne forumlarda ne de başka yerde yorum bilgi anlamında incelemesi yok gerçekten. kendi forumlarında bile 3-5 bişe yazılmış.

ayrıca iç aksam plastik metalik ve diğer unsurlarda garip kalitesizlik şikayetleri almış. su alma, kırılan yerler vs. volvo gibi bir marka nasıl bu duruma düşmüş şaşırdım açıkçası. ikinci el 2015 otomatik nispeten düşük dizel 1.6  fiyatları 140 bin liralarda

Şanzıman büyük problem, bunların bela olarak eski DSG'lerden hiçbir farkı yok. Ben eskiden Volvo'da kullandığım için gözümle de gördüm neler yaşandığını. İlk modeller dışında pek kozmetik anlamda kalite problemi yaşanacağını sanmıyorum, konfor-yalıtım da çok güzel ama motor-şanzıman olarak ucuz etin yahnisi bu aletler. 110hp dizel 1700kg'ye yakın otomobile ilk harakette çok zayıf kaldığı için kavrama yiyip duruyordu sürekli. Tr pazarındaki 2010'lar civarı 1.6lt dizel otomatik patlaması üstüne yapılmış bir kombinasyon.   

Ben D sınıfı otomobil bakıyor olsam 2016 model gibi 1.6 dizel manuel Mondeo bakardım. Harikulade bir otomobil, kendini C sınfından tamamen farklı hissettiren D sınıfı otomobil sürüşü, akılcılığı, yalıtımı hissini ben (birde 2004 model 2.4 Accord'dur) başka hiçbir araçtan alamadım. Passattın falan hacim ve bir iki trim-malzeme dışında dışında Golften bir farkı yok, Mondeo ile Focus ise ayrı dünya.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, Leanback :

Şanzıman büyük problem, bunların bela olarak eski DSG'lerden hiçbir farkı yok. Ben eskiden Volvo'da kullandığım için gözümle de gördüm neler yaşandığını. İlk modeller dışında pek kozmetik anlamda kalite problemi yaşanacağını sanmıyorum, konfor-yalıtım da çok güzel ama motor-şanzıman olarak ucuz etin yahnisi bu aletler. 110hp dizel 1700kg'ye yakın otomobile ilk harakette çok zayıf kaldığı için kavrama yiyip duruyordu sürekli. Tr pazarındaki 2010'lar civarı 1.6lt dizel otomatik patlaması üstüne yapılmış bir kombinasyon.   

Ben D sınıfı otomobil bakıyor olsam 2016 model gibi 1.6 dizel manuel Mondeo bakardım. Harikulade bir otomobil, kendini C sınfından tamamen farklı hissettiren D sınıfı otomobil sürüşü, akılcılığı, yalıtımı hissini ben (birde 2004 model 2.4 Accord'dur) başka hiçbir araçtan alamadım. Passattın falan hacim ve bir iki trim-malzeme dışında dışında Golften bir farkı yok, Mondeo ile Focus ise ayrı dünya.

Mondeo aklımda zaten. Seçtiğim 3 araç var. Mazda 6 vergiden ve 2016 üstü aramamdan ötürğ pahalı. A4 de b8 kasa biraz pahalı. Mondeo ise daha makul vergi az ve d segment yarı makam aracı. Konfor çok iyi. Hacim çok çok iyi. Ama eşim de kullandığı için otomatik kriterim var. 1.5 otomatikler tork konvertörlü. Şehir içinde 12-13 lt’lere çok rahat çıkıyor. Ben de istanbul’da yoğun trafiğe giriyorum. Şehir dışı 7 yakıyor. Sakin kullanımda. Bunları göze alabilirsem mondeo. Ama gönlüm mazda 6. Passat ve superb’e uzağım. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Volvo Çinliler satın aldıktan sonra çok değişti diye düşünüyorum.

İş yerinde bi arkadaş bu kasa değil ama 2015 model sıfır aldı hala kullanıyor, kendisi memnun ama ben hiç beyenmedim. 

Hiç beyenmedim dememdeki kasıt, bildiğim Volvo'dan çok eksik olması. İç döşemelerdeki malzemeden tutunda konfor ve ses izolasyonuna kadar.

Şahsen ben artık Volvo'ya verilecek parayla (Çinliler almadan önce üretilenler hariç) daha kaliteli marka araçlar alınabileceğini düşünüyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, Akuma :

Volvo Çinliler satın aldıktan sonra çok değişti diye düşünüyorum.

İş yerinde bi arkadaş bu kasa değil ama 2015 model sıfır aldı hala kullanıyor, kendisi memnun ama ben hiç beyenmedim. 

Hiç beyenmedim dememdeki kasıt, bildiğim Volvo'dan çok eksik olması. İç döşemelerdeki malzemeden tutunda konfor ve ses izolasyonuna kadar.

Şahsen ben artık Volvo'ya verilecek parayla (Çinliler almadan önce üretilenler hariç) daha kaliteli marka araçlar alınabileceğini düşünüyorum. 

2015 model dediğiniz araç Ford dönemi yalnız, Çin'lilerden sonraki dönem değil. 2015 olup da yeni jenerasyon Volvo' yok.

Bu yüzden karıştırdınız sanırım, Volvo Çinli sahibinden sonra (Geely Volvo'yu aldıktan sonra) uçuşa geçti. Çok daha iddialı, modern başarılı otomobiller yapmaya başladıar ve satışları katlandı. Geely Volvo için sadece bir finansör ve Volvo'nun deneyiminden kendi iç pazarı adına yararlanmak adına kullanıyor markayı. Volvo'ya Çİn'den sıcak para akışı olunca modeller de patlama yaptı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18 saat önce, tansu87 :

Mondeo aklımda zaten. Seçtiğim 3 araç var. Mazda 6 vergiden ve 2016 üstü aramamdan ötürğ pahalı. A4 de b8 kasa biraz pahalı. Mondeo ise daha makul vergi az ve d segment yarı makam aracı. Konfor çok iyi. Hacim çok çok iyi. Ama eşim de kullandığı için otomatik kriterim var. 1.5 otomatikler tork konvertörlü. Şehir içinde 12-13 lt’lere çok rahat çıkıyor. Ben de istanbul’da yoğun trafiğe giriyorum. Şehir dışı 7 yakıyor. Sakin kullanımda. Bunları göze alabilirsem mondeo. Ama gönlüm mazda 6. Passat ve superb’e uzağım. 

Halen kullandiginiz Mazda 3 satmak mi istiyorsunuz?  O halde 2016 sonrasi benzinli bir Mazda 3 olamaz mi?  Hem 1.5 litre motor var, vergisi nispeten düsük.  Mazda 6 çok iyi bir seçim ama tabii 2.0 litre motorla geliyor, bu da vergiyi etkiliyor.  Vergiler silindir hacmine dayali olmasa çok ideal ama...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Model yılını yanlış hatırlıyor olabilirim. Ama Çin aldıktan sonraki üretim olduğunu biliyorum. Özellikle konuşmuştuk arkadaşla. 

Demek istediğim eski kalitesinin olmayışı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, AKayhan :

Halen kullandiginiz Mazda 3 satmak mi istiyorsunuz?  O halde 2016 sonrasi benzinli bir Mazda 3 olamaz mi?  Hem 1.5 litre motor var, vergisi nispeten düsük.  Mazda 6 çok iyi bir seçim ama tabii 2.0 litre motorla geliyor, bu da vergiyi etkiliyor.  Vergiler silindir hacmine dayali olmasa çok ideal ama...

Mazda 3’ü seviyorum zaten. Amacım daha büyük bir iç hacim ve arka koltuk. İki tane çocuğu sağa sola koyunca ortaya anne sığmıyor mazda 3’te :) ama mondeo’da ön yolcu koltuğunu öne çekince anne arka kapıdan girip araya bile oturabiliyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, Akuma :

Model yılını yanlış hatırlıyor olabilirim. Ama Çin aldıktan sonraki üretim olduğunu biliyorum. Özellikle konuşmuştuk arkadaşla. 

Demek istediğim eski kalitesinin olmayışı.

Geely Volvo'yu 2010'da aldı. 2010'dan sonraki bir çok model de (S60, V40, XC60) Ford ortaklığı ile olan modeller olarak devam etti, önceden nasılsa sonrada aynı araçları üretmeye devam ettiler. Sadece Ford-PSA-Volvo motor ortaklığı bitince 2013'te kendi motorlarını geliştirmeye başladılar. İlk otomobiller de 2015 Xc90 ve 2016 S90 idi, tamamı ile Çinli sahibinin finansmanı ile sıfırdan geliştirilen ilk araçlar bunlar.

Demek istediğim siz eski tip Volvo'lardan birine binip beğenmemişsiniz, Geely satın alması sonrası imal edilen modellerden birine değil. Geely sonrası modeller çok daha iyi açıkcası. Eski kalite bence de hiçbir otomobilde yok, o konuda hemfikirim zaten.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...