Jump to content

Nissan GT-R Spec V


MuRDoC_111
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

2010 Nissan GT-R Spec V Specifications

Body

Wheelbase 2,780 mm

Chassis

Brakes (Front) Carbon-ceramic ventilated discs (390 mm)

Brakes (Rear) Carbon-ceramic ventilated discs (380 mm)

Wheels Rays lightweight forged alloy wheels

Tires Front 255/40ZRF20

Tires Rear 285/35ZFR20

Front Suspension Independent double wishbone

Rear Suspension Independent multi-link

Drivetrain

Layout Front Engine, AWD

Transmission GR6 dual-clutch transmission

Final Drive Ratio 3.700:1

Engine

Type: VR38DETT V6 DOHC Twin-turbo

Compression Ratio 9.00:1

Bore X Stroke 95.5mm x 88.4mm

Engine & Transmission

Displacement cu in (cc): 3799cc

Power bhp (kW) at RPM: 480 bhp @ 6400 rpm

Torque lb-ft (Nm) at RPM: 428 lb-ft. @ 3200 rpm

Exterior

Tires F-R Bridgestone Potenza RE070R Runflat Tires

Body Type 2 Door, 2 Seat GT Coupe

Length 4,650 mm

Width 1,895 mm

Height 1,370 mm

Curb Weight 3704 lbs.

Ground Clearance 110 mm

Base Price: 2010 Nissan GT-R Spec V: 15,750,000 yen (about US $170,000)

nissan-gtr-spec-v-2010-front-main_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-rear-quarter-overview_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-rear-detail_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-rear-spoiler_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-front-brake-duct_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-front-grill-plate_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-overview-studio_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-overview-rear-quarter-studio_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-rear-deck-badge_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-engine_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-titanium-exhaust-detail_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-wheel-detail_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-bremo-brake-detail_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-interior-center-stack_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-interior-cockpit_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-interior-overview_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-interior-shifter_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-recaro-seat_w800.jpg

nissan-gtr-spec-v-2010-seatback-detail_w800.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

o kadar uğraş çalış çabala ortaya iyi bişey çıkartayım diye ama sonunda böyle direksiyonu yanlış tarafa koy. olacak iş değil :D

önden pek sarmadı ama arka ve yan görünüşü gayet güzel olmuş :) içi de güzel görünüyor ancak dokunmadan, hissetmeden pek yorum yapmak istemiyorum :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

abi bu araba zaten 350z ve gt-r34 arası bi makine.. gt-r34 skyline efsanedir zaten o yüzden serinin devamında ona hiç benzemeyen bi gt-r35 yapmaları kumar oynamaları anlamına gelirdi.. onlarda önde 350z arkada skyline cizgilerini modernize ederek kullanmaya karar verdiler.. sıfırdan üretilen bi model degil kısacası gecmisi oldugu icin öyle :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

geçen hafta yanımdan geçti birtane GT-R.   34GTR35 plaka

Porsche 911 i titreten bir makine.. Tek kelimeyle harika...

siyah mıydı beyaz mı gri mi?? 3ünün hikayesini de biliom :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

SP_A0206.jpg

valla arkadaşlar benim ilk ağızdan duyduğum kadarıyla hatalı sollama fln yokmuş sadece adam hızlı giderken ara yoldan çıkan şahini görmemiş ve sonuç bu olmuş.... bildiğim kadarıyla araba pert olmıcak yaptırıp kullanmayı planlıyormuş  ama ertesi gün bi tane beyaz gtr aldığı doğru şehir efsanesi değil  denicek bir şey yok para var huzur var

bunuda üye olduğum başka forumdan alıntılıyorum :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Türkiye'deki ilk siyah gt-r patladı sahibi ertesi günü beyaz bir gt-r aldı :D

aynen :D adamın ferrari fxx i de varmıs zaten, para dediğin nedir ki onun icin 8:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...