Jump to content

2009 Subaru Forester 2.0TD


MuRDoC_111
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Sürüş zevki burada başlar.

Forester'ın sürücü koltuğuna oturduğunuzda, tüm kontrol merkezlerinin elinizin altında oluşundan çok etkileneceğinize hiç şüphemiz yok. Motoru çalıştırdığınızda, SUBARU BOXER DIESEL canlanacak ve üçlü kümelenmiş, krom gösterge kalibreleri mavi bir ışıkla aydınlanacak. İşte o an, sizin için yepyeni ve eşsiz bir sürüş deneyiminin başladığının işaretidir.

Motor teknolojisinde devrim:

SUBARU BOXER DIESEL.

40 yıllık Boxer motor tecrübesinin ardından tüm dikkatini dizel motorun geliştirilmesine odaklayan Subaru, Boxer Motor'un güçlü yönleri olan, düşük titreşim ve sağlamlığın tüm avantajlarını kullanmış, böylelikle dizel motoru farklı tork seviyelerini ve yakıt tasarrufunu içeren mükemmel şekline kavuşturmuştur.

Bu yüzden iddia ediyoruz ki SUBARU BOXER DIESEL motor, dizel SUV'ler hakkındaki tüm önyargılarınızı kökünden değiştirecek.

Emniyetiniz öncelikli işimiz.

Aktif ve pasif emniyet, daima Subaru önceliklerinin başında gelir. Araç, olabilecek en kötü durumlarda dahi tehlikenin minimuma indirilmesi amacıyla üstün duruş, denge ve kavrama sağlayan Symmetrical AWD sistemi ile donatılmıştır. Aracın son derece sağlam gövdesi, yolculara ve araca bir zarar gelmemesi için pasif emniyet sistemi ile üretilmiştir.

Frenler

Her dört tekerlekteki fren basıncını kontrol eden, 4 sensörlü/4 kanallı, standart ABS, aracın fazla yüklü olduğu durumlarda arka fren gücünü kontrol eden Elektronik Fren Gücü Dağılımı sistemi ile birleştirilmiştir. Buna ek olarak, araçtaki fren yardımı fonksiyonu, pedala basmanızın yeterli olmadığı acil fren durumlarında daha fazla güç sağlarken, Hill Holder, ayağınızı fren pedalından çektiğiniz andan sonraki bir saniyede aracın kıpırdamadan, yerinde durmasını sağlar.

Standart ve Opsiyonel Donanım Listesi;

http://www.subaru.com.tr/accessories.php?type=foresterdizel

Teknik Özellikler;

http://www.subaru.com.tr/technical.php?type=foresterdizel

09MY%20Forester%202.0D%20XSn%20FTQ.jpg

09MY%20Forester%202.0D%20XSn%20FTQ2.jpg

09MY%20Forester%202.0X%20RTQ1.jpg

09MY%20Forester%202.0XS%20FTQ1.jpg

09MY%20Forester%202.0XS%20FTQ2.jpg

09MY%20Forester%202.0XS%20FTQ3.jpg

09MY%20Forester%202.0XS%20RTQ.jpg

09MY%20Forester%202.0XS%20Interior.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hasta oldum verileri cok iyi, carpısma testinden 5 yıldız almıs.. boxer dizel motor cok az yakıyor.. arazi kabiliyeti cok iyi.. cuma günü gidip showroom da inceleyecem..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Amerika’nın en prestijli otomotiv dergileri arasında yer alan Motor Trend, performans, yol tutuşu, yakıt tüketimi, kabin ve gövde boyutları, yerden yükseklik gibi değerlendirme kriterlerini göz önünde bulundurarak Subaru Forester’ı 2009 yılının SUV’si seçti.

Subaru’nun en çok ilgi gören modeli olan Forester, BMW, VW, Honda, Toyota, Kia ve Mazda gibi birçok önemli marka arasından sıyrılarak her kriterde birinciliği elde etti.

Forester’ın Amerika’da aldığı ödül İle ilgili konuşan Subaru Marka Direktörü Çınar Noyan: “SUV segmentinde Forester’ın farklı ve ayrıcalıklı bir yeri olduğunu zaten biliyorduk. Dünyanın en önemli SUV pazarına sahip Amerika’dan böyle bir ödül almak bizi şaşırtmadı. Forester, bundan sonra da hem güvenlik hem de performans açısından kullanıcılarını tatmin etmeye devam edecek” dedi.

Subaru Forester, Türkiye pazarında benzinli ve dizel seçenekleri ile yer alıyor. 2.0 litre ve 2,5 litre turbo motor seçenekleri bulunan Forester’ın benzinli sürümü 62 bin 900 YTL’den başlayan fiyatlar ile satışa sunuluyor.

2.0 litre motor hacmine sahip Forester Dizel ise Comfort ve Limited olarak iki opsiyon seçeneğiyle 75 bin 490 YTL’den başlayan fiyatla satılıyor.

**kaynak: http://www.traraba.com/2008/2009-un-en-iyi-suv-araci-subaru-forester/

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İrfan hayırlı işler :D

eyvallah :D gecen abimle uzun uzun konustuk telefonda da sen bi git bayiye iice incele, foto cek, broşür fiyat listesi falan topla, araba varsa da teste cık dedi, hayırdır işşallah dedim :D kafasına koymus, cok begenmis falan.. aklıma gelmezdi forester ama baktım hakkaten de cok iyi yani hakkını teslim etmek lazım.. 150hp, ortalama 6,5 yakıyor, 0-100 hızlanması da 10sn gibi bisey.. bide dizeller icin olan chiplerden taktın mı canavar olur..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

170'i bulursun nerden bakarsan :D 170 karanti :D

fiyatıda gayet iyi :D tiguan veya q5 alacağıma bundan alırım :D:egy:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

autoshowun hemen öncesi ben bu arabaya kafayı çok takmıştım. Cmaxi verip kredi alıp almayı düşünüyordum. Henüz kriz patlamamıştı. Test sürüşü de yaptım. İyi de fiyat aldım. comfortu için 69250ye indiler ben bişey söylemeden..belki 68-68.5a falan alabilirdim.

Öncelikle bu segmentte mitsubishi outlander 2.0 dizel VW motoru, suzuki grand vitara 1.9 8V eski röno motorunu kullanıyor..Subaru biz de mi öyle yapıp birinden motor mu alalım demiş sonra subaru demek boxer demektir deyip boxer dizel geliştirmeye koyulmuş 1999. İlk boxer dizlei 2005 te mi ne yapabilmişler o da 1.4 , sonra 1.7 yapmışlar en son 2007 de 2.0 yapmışlar.

Motor inanılmaz titreşimsiz ..en büyük avantajı bu. zaten diğer dizellerde olan denge şaftına bile gerek görmemişler. sessizlik , ekonomi ve güç de iyi araba..

Dizelde benzinlide standart olmayan kaputta hava girşi, 17 jant ve spoyler var..Her şey harika ancak içine girince hooooppp diyorsunuz. Bir kere xenon farı merceksiz ve bixenon değil. ilk puanı buradan kaybediyor.

İçi ise  oldukça geri..Subaru bu konuda hata yapmış. Dizel SUVu avrupalı alır , avrupalı o iç ve o donanıma para vermez..YB kontrolü  ditreksiyon içinden geçip göstergelerin oradaki incecik çubuğu çevirerek kullanılıyor çok çağdışı, benim 2de bile YB kumandaları direksiyon üstünde. Subaruda cruise var ama bu segmentte çok moda olan mesela anahtarsız çalıştırma yok. Ayrıca kararan dikiz aynası , far ve yağ sensörü hiç bir şekilde alınamıyor. Arabanın iç tasarımı gerçekten çağdışı..Gözünüze giren çakmak vs... mesela kapı kolçakları dümdüz tepsi gibi oysa tüm modern otomobillerde oöne doğru yükselir.

Ancak en kötü içerideki kapı kilit butonu ve ayna kontrolleri eski kasa corolladan aynen alınma.Şaka gibi... :kafa:

Merceksiz xenonlar dışında dış tasarımı bence çok güzel

Motor sürüş özellikleri harika belki de sınıfının en iyisi.

Gel gör ki iç mekana girince ııhh olmamış diyorsunuz satıcılar da bunun farkında eksikleri kabul ediyor sürekli olarak sürüş özellikleri ve sorunsuzluğu ön planda anlatıyorlar.

Açıkçası bu kadar para vereceksem daha iyi iç mekan ve daha çok donanım isterim..Bence ederi en fazla 65 olur (comfortun , zaten üst donanımın tek farkı deri döşeme ki 5 bin fark vermeye gerek yok 2000 kendileri bile orjinal subaru derisi yapıyor) ama onlar zsanırım zam yapmış...

yine bence outlander daha iyi iç mekanı, standart deri koltuğu, 7 koltukluluğu, bagajda dev sublı rockfort fosgate müzik sistemi, anahtarsız çalıştırma vs gibi donanım fazlalıkalrı ile daha iyi ki fiyatı da 75lere geriledi..

Yine dizel manüel düşünülüyorsa ford kuga en iyisi x paketli en iyisi 75-80 aralığında..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yukarıdaki iç mekan  resmi 2.0 td ye ait değil. Elfreni yanındaki arazi takviye kolu 2.0 Tdde yok. Corolla ayna kontorlleri bu rsimde bile görülebiliyor..

rsimdeki start-stop düğmesi 2.5 turbo olanda opsiyon...

navigasyona benzeyen o ekran bizde yok...

arabayı görün , arkasından kuga ve outlander a bakın bana hak vereceksiniz iç mekan konusunda...

edit: Dışı ile ilgili bir sıkıntı daha var. Rakiplerde daha kalın ve gümüş boyalı tavan rayları var genelde. Forester de ise oldukça ince ve syah renkli çok ucuz görünen tavan rayları var. Kalite hissini bayağı düşürüyor. ben konuştuğuumda daha kalın yapamayız ama gümüş rengine boyarız demişlerdi..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim navigasyona ihtiyacım yok. çünkü hergün yollar değişiyor kavşaklar değişiyor. İBBnin kendi şehir rehberi, google earth bile güncel değil. Navigasyoncularn bu kadar sık güncelleme yapabileceini düşünmüyorum..

Ben firmaların xenon ve esp getirmemelerine kızıyorum. 2011de mi ne amerikada esp siz araba satılamayacak. sen de bir an önce getri işte..Bu segmentte tüm markalarda mecburen esp var. foresterin xenon var ama ilk nesil normal bir xenon ampul... Best seller captivada xenon hiç bir şekilde yok...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

okul cıkısı subaru ya gittim bugün, dizel forester yoktu ellerinde benzinliyi inceleme fırsatım oldu.. sanırım dıs görünüs olarak tek fark dizelin kaputundaki hava girişinin benzinli versiyonda olmaması ha bide jantlar.. degerlendirmeye gelirsek beyazın dıs görünüsü cok hosuma gitti.. siyah renkle yanyana idiler ancak beyaz cok daa dikkat cekiciydi.. acılır tavanı baya genişti.. içine gelirsek acıkcası beni rahatsız eden biseyle karsılasmadım.. detaylara fazla takılmadan baktım.. diz mesafesi yeterliydi, direksiyon gayet güzel ve sportifti.. koltuklar falan gayet rahattı.. icide dısıda sportif bi tasarıma sahip zaten.. herseyden önemlisi nefis motoru, performans degerleri cok iyi.. az yakıyor.. bide japon sonucta sorunsuzluk bakımından önemli bi nokta.. bence alınır bu araba, cok hosuma gitti.. dizel test aracı yoktu ama eminim ki o torkla sürüş keyfi de harika olur.. bikaç resim de cektim onları da paylaşalım;

img1244ir1.jpg

img1245kr6.jpg

img1246te9.jpg

img1247zr3.jpg

img1250df0.jpg

bu arada navigasyon olayı 2.0xs lerde opsiyonelmiş.. neyse pek gerek yok zaten ona, bizim icin önemli olan performans degerleri ve karda kışta, yagmurda camurda, tozda topraktaki kabiliyeti :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

dizelde spo

okul cıkısı subaru ya gittim bugün, dizel forester yoktu ellerinde benzinliyi inceleme fırsatım oldu.. sanırım dıs görünüs olarak tek fark dizelin kaputundaki hava girişinin benzinli versiyonda olmaması ha bide jantlar..

dediğim gibi bir de spoyler farkı var. Dizelde spoyler da standart

.. içine gelirsek acıkcası beni rahatsız eden biseyle karsılasmadım.. detaylara fazla takılmadan baktım.. diz mesafesi yeterliydi, direksiyon gayet güzel ve sportifti.. koltuklar falan gayet rahattı.. icide dısıda sportif bi tasarıma sahip zaten.. herseyden önemlisi nefis motoru, performans degerleri cok iyi.. az yakıyor.. bide japon sonucta sorunsuzluk bakımından önemli bi nokta.. bence alınır bu araba, cok hosuma gitti.. dizel test aracı yoktu ama eminim ki o torkla sürüş keyfi de harika olur.. bikaç resim de cektim onları da paylaşalım;

içi ve donanımı sizi rahatsız etmediyse hayırlı olsun diyelim o zmana..Benim de favorşi renklerim beyaz ve kırmızı idi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...