-
Etiket tabanlı benzer içerikler
-
Yazan: kuzey55
son 1 aydır (ilgisi varmı bilmem ama havalar soğuduktan sonra) herzaman olmasada ayda 3-4 kere benzinden lpg ye geçişte sorun yaşadım. aracı çalıştırıyorum hareket halinde benzinden lpg ye geçiş yaptığında bazen motor ışığı yanıp sönmeye araba teklemeye başlıyor. elimle benzine alıyorum benzinde gidiyorum araba ısınana kadar ısınınca elle lpg ye çevirdiğimse sorun yok. yada durduğum yerde aracın ısınmasını dolayısıyla benzinden lpg ye geçmesini beklersem yine sorun yok.. sadece araba soğukken hareket halinde benzinden lpg ye geçerken bu sorunu yaşıyorum. arabam 1.5 senedir bende yani geçen kış da bendeydi böyle bir sorun yaşamamıştım. nedeni hakkında fikri olan varmı?
-
Yazan: dcdesign
aracın 2. sahibiyim. aracın hakkında fazla birşey söylemeye gerek yok. mazda'yı bilen bilir. sorunsuz ve masrafsız bir araç. süspansiyon konusunda çok iddialı bir araç.
aracımın sadece şanzımanında kronik bir sorun yüzünden. komple şanzıman değişti. garanti kapsamı dahilinde. japonya'dan fabrikasından geldi. yani değişeli 4 ay oldu. şanzıman 0 diyebilirim. aracımdan çok memnunum. her konuda. yakıt ve masrafsızlık konusunda. aracın bakımları yetkili serviste yapılmıştır. boya ve değişen yoktur. sadece arka sol lastik değişti. buda patladığı için değişti. aracımı maddi durumlardan dolayı satmak zorundayım. malum borç içinde olan bir ülkeyiz. bu yüzden satıyorum. eğer durumum elverse hiç mi hiç satmayı düşünmüyorum. çünkü mazda'yı kullanan bırakamıyor. aracı alacak arkadaşa şimdiden hayırlı uğurlu olsun şimdiden. gereksiz yere aramayın. ciddi alıcıları bekliyorum. pazarlık payı yoktur...
ARAÇ DONANIMI VE ÖZELLİKLERİ
DERİ DİREKSİYON
6.İLERİ VİTES
ÇİFT YÖNLÜ DİGİTAL KLİMA
ÇELİK JANT
ÖN VE ARKA CAM REZİSTANSI
ÖN ARKA ARA KOL DAYAMA
ABS / EBD /ESP
YOL BİLGİSAYARI
FONKSİYONEL DİREKSİYON
GELİŞMİŞ ÇİFT GÖSTERGE PANELİ,
VİTES UYARI SİSTEMİ
HIZ UYARI SİSTEMİ
8. AİRBAG
ARKA PARK SENSÖRÜ
GERİ GÖRÜŞ KAMERASI
ELEKTRİKLİ, ISITMALI VE KARARTMALI AYNALAR
YAĞMUR VE FAR SENSÖRÜ
AYARLANABİLİR OPTİK FARLAR
BLUETOOTH
4 CAM OTOMATİĞi
HİDROLİK DİREKSİYON
NAVİGASYON
USB/AUX
TV, DVD VE DİVX OYNATICI
YOKUŞ KALKIŞ DESTEĞİ
LASTİK HAVA BASINÇ UYARI SİSTEMİ
UZAKTAN KUMANDALI MERKEZİ KİLİT
IMMOBILIZER,
İSOFİX
YEDEK ANAHTAR VE KİTAPÇIĞI MEVCUTTUR
ARAÇ TANIMI : 2012 MAZDA 3 1.6D SEDAN
PAKET TANIMI : TOURİNG PAKET
MOTOR TANIMI : 1560 CC 115 PS
VİTES : 6 İLERİ MANUEL VİTES
YAKIT TÜKETİM : 4.2 LT ŞEHİR DIŞI / 4.9 LT ORTALAMA
Detaylı Bilgi ve Resim İçin...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-satilik-mazda-3-touring-2012-216623506/detay/
Fiyatı: 51.000.-TL
-
Yazan: Mümin
14.0:1 sıkıştırma oranına sahip benzinli motorları ile dikkat çeken Mazda, bu oranı 18.0:1'e çıkartmayı hedefliyor
Avrupa Ar-Ge Şefi Kenichiro Sarutawari'ye göre Mazda benzinli motorlarının verimlilik oranlarını 2020'ye kadar %50 arttırmayı planlıyor. Benzinli motorların şu anki verimlilik oranları %40'ı buluyor, 5 yıl içerisinde bu %60'a çıkartılacak. Bu verimlilik hedefine ulaşmak için homojen şarj basınçlandırmalı ateşleme teknolojisi (HCCI) geliştiriliyor. Bu sistemde karışım kıvılcım yerine dizel gibi basınçla ateşleniyor. Bu da kompresyon oranını 14.0:1'den 18.0:1'e çıkartmayı ve vuruntuyu önlemek için hassas bir yanma kontrolünü gerektiriyor. Hedef benzinli motorun daha temiz emisyonları ile dizelin verimliliğini biraraya getirmek. Skyactiv verimlilik programının bir parçası olarak Mazda aynı zamanda yakıt enerjisinin %30'unu tüketen, egzoz sisteminde kaybedilen ısıyı azaltmanın yollarını arıyor.
Firma 2002 yılında Mazda 6'yı geliştirdiğinden beri verimlilikle ilgili şu anki politikasını oluşturmaya başlamıştı. Mazda 6 bu politikanın ilk nesliyken, CX-5 crossover ise 7. nesil olacak. Ar-Ge Şefi Kenichiro Saruwatari Skyactiv programının ana hedefinin değişmediğini, zaman zaman bir adım ileri götüren yeni teknolojiler ve materyaller eklediklerini belirtiyor.
Mazda yakın zamanda Toyota ile ortaklık kurduğunu duyurdu. Bu ortaklık sonucunda Mazda'nın bir plug-in hibrit modeli üretmesi bekleniyor. Ayrıca nenzinli arabaların da kuyudan tekere verimliliği ile elektrikli arabalarla yarışabileceğini ön gören Mazda, Skyactiv 2. nesil motorla ortalama bir model için yaklaşık 80g/km kuyudan tekere CO2 emisyonları hedefliyor. 3. nesil Skyactiv motorları bunu daha da ileri götürebilir. Mazda, kesin bir tarih vermese de 50gr/km kadar düşük ortalama kuyudan tekere CO2 emisyon değerleri uzun dönemde hedeflediğini de belirtiyor.
-
Yazan: vT
Geri görüş kamerası taktırdıktan sonra ekran önceden olduğu gibi net değil sanki. Eşim ve kardeşi de fark etti.
Aracı teslim alırken akşam üstü çok dikkat etmedim. Özellikle yazılarda bulanık gibi.
Geri görüş kamerası taktıran var mı?
-
Yazan: dcdesign
Merhaba Arkadaşlar.
Aracımın arka kaportada ufak tefek çizikler vardı. mini yama ve boya için autoking'e verdim. dün teslim aldığım da herhangi bir sorun yoktu. Ama dün gece yarısı aracımı park ederken. geri görüş kamerasının çalışmadığını fark ettim. sabah olduğunda hemen Autoking'e geri döndüm. ve Sıkıntımı söyledim. elektirkçi bi arkadaş geldi. sigortalara baktı. heryerini kurcaladı. ama birşey daha fark ettik geri vites lambasıda yanmıyor. geri vites lambasını söktüğümüzde kamera çalışıyor. ama geri vites lambasını yerine taktığımızda yeniden çalışmıyor. ampul değiştirdik gene olmadı. Aranızda Elektronikçi veya Oto Müzik sisteminden anlayan arkadaşlar bana yardım ederse sevinirim. Mazda servisine gittim. Mazda Servisinde çalışan arkadaş eğitime gitmiş. haftaya dönecekmiş. benimde bu işi acil çözmem gerekiyor. Yardımlarınızı ve Önerilerinizi Bekliyorum... Şimdiden Teşekkürler Hepinize.
-
Tavsiye Edilen Mesajlar