Jump to content

Vavi Mazda6'ya LPG uygulaması


Burak
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 273
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    97

  • mazdamx-5

    15

  • emredeler

    31

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Valla oradaki arkadsalar aylardir cagiriyorlar istanbula da.. usengeclik iste...bir de taktirmak degil. ayari vs bi suru isi var.

neyse..emreye sesleniyorum buradan..tavsiye istiyorum :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni sistemlerde pek ayar gerektirecek bir durum yok diye biliyorum.İyi bir usta takarsa ve herşey dört dörtlük çalışırsa sorun çıkcağını sanmıyorum...Şimdiden hayırlı olsun .. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sadece Ankara'da değil Türkiye genelinde her açıdan tek geçtiğim servis Dağ-Cey Otomotiv'dir. BRC'den Romano'ya bir çok markası var, ne derseler onu taktırın. Selamlarımı da söyleyin size zahmet :hi:

Dağ-Cey Otomotiv

Başkent Sanayi Sitesi 51.Sk. No:14 (Şaşmaz'ın karşısında, yolun diğer tarafındaki site)

Tel: 0312 278 15 36

Yetkili: Mehmet Dağdeviren

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tesekkurler, Ben de oglen bir telefon etmistim Romanonun ankaradaki yetkili saticilarina. Fiyat olarak dag-cey ve vizyon ayni vas epey farkliydi..Iki taraf ta mazda 6 montaji yapmamis ama vizyon mazda3 montaji yaptim dedi. ayrica maalesef 30-50.000 km de mazda da motor acilmak zorunda kaliyor haberiniz olsun diye de uyardi.

Gerci elinde yokmus. Dag-Ceyde sadece var. haftasonu bir ugrayacagim kendilerine..Selaminizi soyleyeyim tabi.. hangi emre derlerse ne diyeyim :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

50.000 km de motorun açıldığı bilgisinde bir doğruluk payı var ama sisteme, yakıta ve kullanıma göre değişiyor.

Sübap yataklarının LPG ısısına uygun olmamasından kaynaklı olduğuna dair bir bilgi var bende ama teyit ettiremedim.

Yine de 50.000 km de elde edilecek kâr yapılacak masraftan daha fazla..

Bu konudaki araştırmalarım devam ediyor :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tesekkurler, Ben de oglen bir telefon etmistim Romanonun ankaradaki yetkili saticilarina. Fiyat olarak dag-cey ve vizyon ayni vas epey farkliydi..Iki taraf ta mazda 6 montaji yapmamis ama vizyon mazda3 montaji yaptim dedi. ayrica maalesef 30-50.000 km de mazda da motor acilmak zorunda kaliyor haberiniz olsun diye de uyardi.

Gerci elinde yokmus. Dag-Ceyde sadece var. haftasonu bir ugrayacagim kendilerine..Selaminizi soyleyeyim tabi.. hangi emre derlerse ne diyeyim :D

Vizyon'un bahsettiği Mazda3 benim araba ve öyle 30.000 km 50.000 km muhabbetinede inanmayın.Düzgün bir montaj ve kaliteli bir yakıt olduktan sonra 100.000 km'yi devirip sorun yaşamayanda var  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Burak,karışım ayarı düzgün yapıldıktan sonra birde yakıtı kaliteli aldıktan sonra uzun yıllar sorunsuzca,güvenle binersin hiç merak etme.Mesela benim araba LPG takıldıktan sonra 5 ay içinde 7000 km yaptı,maaşallah tık demedi. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mesela," Mazda3'ün meşhur sibopları" konusunda bahsettiğim araç LPG ile 50.000 km yapmış ve motoru açılmıştı.Kitin montajının ise iğrenç denecek kadar basit olduğunu ise ben kendi gözlerimle gördüm.O araç o halde 50.000 km yaptıysa ben kendi adıma 150.000 km garanti diyorum. O0

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html adresinde bir bilgi var. romano  ile ilgili. soft valve icin ozellikle %15 benzin %85 gaz karisimi icin ayarlanabildigini soyluyor. boylece yuksek guc isteyen araclar icin benzinden ilave guc. yumusak valfli araclar icin ise koruma yapabiliyormus.  Merak ettigim tr de satilan kitlerin d ebu ozellige sahip olup olmadigi. sahipse nasil bir  ayar yapilacagini yetkili servislerin bilip bilmedigi

amcalar aynen soyle yazmis

Now there is a third option.

Romano now give us dealers the ability to replace the missing 15% of power available by injecting (say) 15% petrol whilst still running on LPG. Using 85% LPG alongside 15% petrol is a lot more economcial than switching to 100% petrol or increasing the price of the conversion by several hundred pounds. This solution is ideal and it works very well.

It may also be that we can use this facility in quite a different way. Some engines with soft valves have benefitted from idling soley or partly on petrol (See 'Valve Seat Recession) which replaces some of the soot that retarded microwelding. Split fuelling could indeed provide us with a simple solution to Valve Seat Recession.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Avrupa'da satılanlardan hiç bir farkı yok getirdiğimiz kitlerin. Bu özelliği direkt enjeksiyonlu (FSI-TSI tarzı) motorlar haricinde kullanmıyoruz ama isteğe motorda ısınmanın maksimumda olduğu üst devirler için istenilen oranda takviye yaptığımız oluyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Avrupa'da satılanlardan hiç bir farkı yok getirdiğimiz kitlerin. Bu özelliği direkt enjeksiyonlu (FSI-TSI tarzı) motorlar haricinde kullanmıyoruz ama isteğe motorda ısınmanın maksimumda olduğu üst devirler için istenilen oranda takviye yaptığımız oluyor.

Ok.. O zaman cumartesi servise gittigimizde, ne dememiz lazim. Benim aracta her daim %15 benzin istiyorum demem yeterli mi

Bir de donanim olarak bir fark var mi.yoksa bu tamamen yazilimsal bir durum mu???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...