Jump to content

Vavi Mazda6'ya LPG uygulaması


Burak
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 273
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    97

  • mazdamx-5

    15

  • emredeler

    31

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Bizim arabalar için gerekli olmayan bir durum...

Aslina bakarsaniz su yazinin dogru oldugunu kabul edersek bizim arabalar icin elzem bir durum

Some engines with soft valves have benefitted from idling soley or partly on petrol (See 'Valve Seat Recession) which replaces some of the soot that retarded microwelding. Split fuelling could indeed provide us with a simple solution to Valve Seat Recession.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sürekli olarak değil ama istediğin devir ve enjeksiyon aralıklarına göre benzin takviyesi mümkün

Anladım. Mazda6 sı olupda LPG de 55.000 km gittikten sonra sübap değiştiren bir Alman bana 4000 devirin altında kullandığım sürece problem olmayacağını söylemişti. Benim için çok geçerli bir durum değil sakin kullanıyorum zaten ama yine de belki bu özellik 4000 ve üzeri için devreye alınabilir arzu edenlerde..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

acep su subap vs isi kesinlesene kadar beklesem mi :PPP

birsey merak ettim..

bu lpg olayinda musteri memnuniyeti vs olayi var mi.

aldim lpgyi 1 ay kullandim o sorun cikardi bu killandird vs.. geri alin ben bunu istemiom denebiliyor mu

ya da lpgyi sokturunce manifoldta acilan delikler ne oluyor.

gelsin bir soru daha madem...gece gece acildim... lpgyi taktirindca tuvturke gidip sifirdan muayne mi oluyoruz.. daha 4-5 ay once muayneden gectin cunku. sadece lpg muaynesiyse hos ta degilse uzucu..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ilk kisimlari bilmem ama son kismi cevaplayayim, gidip pasa pasa muayene oluyorsun :) Arabada teknik bir degisiklik oldugu icin. Sadece muayene de olmuyorsun, oncesinde sizdirmazlik, ek-1 felan da var ( Mustafa nin bu konu ile ilgili bir mesaji olacak) ama korkulacak seyler degil :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Elbette iadesi var ama bununla ilgili sıkıntı yaşamamak için montaj yaptırmadan önce kesinlikle montaj servisinin de ağzından duymak gerekiyor ki daha sonra "ben böyle bir uygulama yapmıyorum" demesin...

Manifoltta açılan delikler ise sabitleyici conta ile birlikte takılan kör tapalarla kapatılıyor ve bir zararı yok. Tabii ki orjinal görüntüsü gibi olmuyor. Bu delikler yerine benzin enjektörlerinin altına pipo takalım diyen olursa da hava alma, yakıt sızıntısı, benzin enjektörünün püskürtme mesafesinin bozulması gibi olumsuzlukları yaşamak istemiyorsanız kesinlikle pipolardan uzak durun.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 8 ay sonra ...

Uzun zamandır dert ettiğim bir problem vardı bugün çözdüm.

Malum Mazda6 larda stepne tam boy ve LPG takınca aracın arkasında çok ciddi yer kaplıyor.

Bu sebeple ince stepne arıyordum. Mazda3'ün ince stepnesi birebir oluyor ama onu da bulmak çok zor.  Bulduğunda da pahalıya satılıyor.

Bu duruma alışmışken lastik ayağıma geldi diyebilirim. Şirketin civarındaki bir lastikçide 5 bijonlu bir ince lastik görünce gidip inceledim.Honda Accord dan çıkmış bir stepne imiş. Ölçüler tam uyuyor gibi görünse de göbekte bir problem çıktı. Honda Accord'un jant göbeği 64.1 iken Mazda6'nın ki 67.1 olunca lastik tornaya gitti ve göbek toplamda 3mm genişletildi. Bu sabah gidip lastiği taktık, denedik ve hiçbir problem olmadığını gördük.

Lastiğin Honda Accord dan çıkmış olması ağırlığı kaldırabilir mi şüphemi de tamamen ortadan kaldırdı.

Lastik ebatları ;

Normal Stepne  205/55-16        4.4in  12.4in    24.9in        78.2in        811        0.0%

Ince Stepne 135/80-16        4.3in  12.3in    24.5in        77.0in        823      -1.5%

görüldüğü gibi çap ve çevre açısından da hiçbir problem yok.  Mazda6 için ince stepne arayan olursa bilgisi olsun.

Bu stepneye kılıf nereden bulabilirim ?

Bagajdaki eski ve yeni durum

post-1-141695279831_thumb.jpg

post-1-141695279836_thumb.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...
Guest mustafa_g

Emre, benim de sana soracağım bir şey var. Ördekteki sistemde motor gerçekten soğukken, gaza geçişte araba boştaysa stop ediyor. Ama bunu sadece motor tamamen soğuk olduğunda yapıyor. Örneğin gün içinde sadece sabah yapıyor, sonrasında 3-4 saat beklese bile tekrarlamıyor. Sabah araba boşta değil de viteste yolda gidiyorken geçiş yaparsa o zaman da felaket sarsıntılı şekilde geçiş yapıyor gaza. Bir kez gaza geçtikten sonra hemen stop edip tekrar çalıştırdığımda ise geçişi hiç anlamıyorsun bile. Ciddi bir sorun değil ama yine de merak ettim ne olabilir?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

Görüşelim :D

Görüşün :D

Burak, şu senin mesajının üstündeki mesajı yazan kişiyle sen ilgilenir misin? Ben ilgilenince cıngar çıkartıyor :D  :2funny:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Emre, benim de sana soracağım bir şey var. Ördekteki sistemde motor gerçekten soğukken, gaza geçişte araba boştaysa stop ediyor. Ama bunu sadece motor tamamen soğuk olduğunda yapıyor. Örneğin gün içinde sadece sabah yapıyor, sonrasında 3-4 saat beklese bile tekrarlamıyor. Sabah araba boşta değil de viteste yolda gidiyorken geçiş yaparsa o zaman da felaket sarsıntılı şekilde geçiş yapıyor gaza. Bir kez gaza geçtikten sonra hemen stop edip tekrar çalıştırdığımda ise geçişi hiç anlamıyorsun bile. Ciddi bir sorun değil ama yine de merak ettim ne olabilir?

Abi enjektörlerden yapar. Bir de aklıma gelmişken sorayım dedim, LPG filtrelerini 10binde bir değiştiriyorsun değil mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

Abi enjektörlerden yapar. Bir de aklıma gelmişken sorayım dedim, LPG filtrelerini 10binde bir değiştiriyorsun değil mi?

evet filtre değişimini yaptırıyorum.

peki bu durum enj. değişimini gerektirir mi? yoksa zamanlama ayarıyla mı alakalı? neyse, daha fazla sormayayım. yoksa şu kıl adam yine yapacak kıllığını :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...