Jump to content

Vavi Mazda6'ya LPG uygulaması


Burak
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 273
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    97

  • mazdamx-5

    15

  • emredeler

    31

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Yok henuz o sinira gelen yok

yok yok 55-60bine gelen bile var...Çok defa mailleşiyorum kendisiyle.. :D benim attığım iletilerimde kullanan mazda da 100e yakın kişiden yorum aldım..hepsini ekledim..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ya sen niye 6 bakmıyorsun?

Boş  ver ezik 3ü :D

spor sedan hoş ama, hb mazda3 çok şık be..konfor olarak mazda6 kadar olmasada mazda 3 çok şekil..yaş ilerlesin o zaman düşünürüm ama.. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

LPG de 60 bin hatta 100 bin goren kim var ?

ekleyim istersen tüm listeyi :) 100bin gören demedim,  lpgli mazda 3 - 6 kullanan yaklaşık 100 kişinin kaç kmde olduklarını sorun yaşayıp yaşamadıklarını hangi lpg kullandıklarını vs sordum mailleri var.sahibinden.comdan da ulaştım tüm lpgli kullananlara.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Anladim. Servislerde 50-60.000 civari problem cikiyor diyorlar ama 100.000 km yapmis Mazda3 de var dedi Sahsuvaroglundan Cem

Hangi marka taktırmış ki o ...Romanoda sorun yaşayan durmadık ama tartarini,brc my sequent,prins,landirenzo,lovato bunlardan her birinde 40-50bin aralıgında patlatanların mailleri var..Brc ile 60bine ulaşan elliyedi isimli bir kullanıcı var.m u r a t isimli biride prins ile 70bindeymiş şuan..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bence olayin markadan ziyade montaj, ayar ve kullanilan gaz ile alakasi var. Cem e sormadim hangi marka diye, bildigini de pek sanmiyorum

alayımda bende taktıracagım romano,brc my07,vialle lpdi düşünüyorum ..Hayırlısı bakalım insallah hep böyle sorunsuz kullanırsın..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Zavolli nin enjektör yapısını bilmiyorum  ama Romano taktırırsan motorunda neredeyse hiçbir görsel değişiklik olmayacak .. Kapak yerinde duracak :) ama tabii bunlar ustaya çok bağlı.  İyi bir montaj gerekiyor.

Bir de ses meselesi var. Romano'nun enjektörleri çok sessiz ek bir ses kesinlikle duymuyorsun

LPG den sonra motor görünümü

[smg id=3127]

Kapağın altı da şu şekilde olacak ;

[smg id=3131]

Serdar kim... :2funny: :2funny:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Az olmuş daha :) Murat Özkan 50binleri aşmadı dimi hala..

Benim LPG ile 18000 km oldu,maaşallah diyeyim tık demedi hala.Tamamen şahsi görüşümdür,LPG deyince Romano derim arkadaşlar... :nazar:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim LPG ile 18000 km oldu,maaşallah diyeyim tık demedi hala.Tamamen şahsi görüşümdür,LPG deyince Romano derim arkadaşlar... :nazar:

Benimde tercihim romano olacak burak bence bu konuda emreden habersiz iş yapmaz  :) bu demek oluyor ki emre tüm markalar arasından romano demiş...Yanlışmıyım.. :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Emrecim bekleyelim o zaman. :D

İsacım, 6 yaşlıların arabası mı? Bak benim gibi delikanlı bile seviyor 6yı.

İzmitte tanıştığımız 626 sahibi arkadaş, LPG ile 10 km gidemeden manifoldu patlattığını söyledi. Bu işler ehil ustalara bakar derim. Sonra malzeme ve markaya bakılmalıdır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Eee Romano da olsa herşey güllük gülistanlık değil.  Geçen gün F1 çıkışında sıkışıp trafikte kalınca araba 1-2 tekleyip motor arıza ışığını yaktı. Şahsuvaroğlu na uğradım, P0172 ( zengin karışım ) hatasından olduğunu öğrendik. Bir kere vermiş olsa kendi kendine sönermiş ama 2 kere olduğu için sürekli yanmış.

Velhasılı, Cem arıza ışığını söndürdü ama takip edelim dedi. Ben çekişte veya yakışında bir farklılık görmedim ama dün yine ışıkta beklerken devir bir dibe indi çıktı. Önümüzdeki günlerde bir kalibrasyona gideceğim, eğer bu fayda etmezse Cem'in de tavsiyesi ile buji kablosunu değiştirme yoluna gidebilirim. LPG dönüşümü yapan Mazda6 larda buji kablosu ile ilgili bu tarz problemler çıkabildiğini söyledi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Eee Romano da olsa herşey güllük gülistanlık değil.  Geçen gün F1 çıkışında sıkışıp trafikte kalınca araba 1-2 tekleyip motor arıza ışığını yaktı. Şahsuvaroğlu na uğradım, P0172 ( zengin karışım ) hatasından olduğunu öğrendik. Bir kere vermiş olsa kendi kendine sönermiş ama 2 kere olduğu için sürekli yanmış.

Velhasılı, Cem arıza ışığını söndürdü ama takip edelim dedi. Ben çekişte veya yakışında bir farklılık görmedim ama dün yine ışıkta beklerken devir bir dibe indi çıktı. Önümüzdeki günlerde bir kalibrasyona gideceğim, eğer bu fayda etmezse Cem'in de tavsiyesi ile buji kablosunu değiştirme yoluna gidebilirim. LPG dönüşümü yapan Mazda6 larda buji kablosu ile ilgili bu tarz problemler çıkabildiğini söyledi.

evet burak lpg de  buji ve buji kabloları daha hassaz dikat edilmeli  lpg ayarı biraz daha hassaz yapılmalı hava akış metre temizligi ihmal edilmemeli ..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hava akış metreyi temizlemişti Cem, orada bir problem olduğunu sanmıyorum. Yavaş yavaş ilerleyeceğiz bakalım.

Zaten normal yolda giderken hiç sıkıntı yok sadece araç ışıkta durduğunda veya rölantide iken oluyor bu problem

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...