Jump to content

Aygaz Euro LPG+ ( Plus )


Burak
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

aygaz veya baska bi gazı hep mecburı nedenle aldıgımız oldu ama cok nadır olur bu genelde hep shellden alırım bilmiorm digerlerini ama bence shell kalıtelı ve arabanın cekısıde gayet ii bir depo ile 40-50 lira arası 350kmye yakın gidiyor yani bi bılgım yok benımde bu konu hakkında...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 83
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    20

  • M.E.G

    4

  • SeRcAn35

    8

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

benzinli guzum bozulmasın huzurum  8:):D

Katılıyorum birader :D

Yazlık komşum istasyon işletiyor, bu pluslara ve eurolara falan hiç inanma dedi, istasyonun insafına veya kar hırsına kalmış bu iş, özellikle euro dizel yerine kırsal dizel basanlar yarıdan fazlaymış, herhalde lpg de de benzer bir durum vardır, benzinde 95 ve 97 fiyatları eşitlendi, biz kurtulduk...:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kimseye tavsiye etmiyorum bu AYGAZ'ı arkadaşlar. Otomobilimin çekişi,performansı rezil oldu. Daha önce yaşamadığım düşük devirde çekiş problemi ve silkeleme dertleri daha sık başıma gelir oldu.

AYGAZ'A HAYIR.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bakınız bir üstteki mesajım, sorun Aygaz'da değil istasyondadır büyük ihtimalle...:)

Aslında hiç değilse büyük şehirler için bir konu açsak da herkes istasyon tecrübelerini aktarsa, nasıl olur?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Olum adam kırsal motorin alıyor rafineriden, euro dizel diye satıyor, 95 alıyor 97-100 olarak satıyor, normal lpg alıyor euro lpg diye satıyor, bunun önüne geçmek mümkün değil, istasyonların yarıdan fazlası yapıyormuş bunları, kendi itirafları....:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi normal alıp katkılı satsa problem değil.

Problem katkılı diye satılanın yağlı veya yağ benzeri bir madde içermesi.. enjeksiyon ve filtreleri mahvediyormuş.. Aygaz Euro LPG+ dan önce olmayan bir problem bu..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 haftadır 2 ayda değiştirmediğimiz kadar filtre değiştirdik :sopa: Hepsi de ne hikmetse benim o çok sevip herkese tavsiye ettiğim firmadan gaz alıyorlar...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ewt arkadaslar ıkı haftadır hep yollardayımuzun bi tatil yaptım 4000 km yol yaptım 500kmsını benzınle gerı kalanını lpg gaz takıldıgından berı opetten baska gaz kullanmadım sayılır katkılısı cıkınca sadece opet+ kullanıyodum ve bu plus cıktıgından berı sılkeleme ve daha az km sorunu ortaya cıktı bu yuzden ıkı kez ayar yaptırdım uzunyola cıkınca ıstemeyerekte olsa gelıboludan hep ıkıncı tercıhım olarak kalan  shellden aldım mecburen ama resmen arabanın hızlanması cekısı gaz yıyısı ve yaptıgı km barız bı sekılde arttı tesaduf olabılır ddım baska bı shellde yıne aynı werılerı aldım daha sonra kastamonuda baska secenegım olmadıgı ıcın mecburen po dan ıpragaz marka aldım ıstemeyerek oda opeetten cok cok iyi cıktı hatta o ıstasyon shellden bıle daha cok km yaptırdı  kısacası artık opetten gaz almam tavsıyede etmem bıde bu fıltre tıkaması falan sımdı okuyorum iyice sogudum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben de sirkeleme derdinden müzdaribim açıkçası ve de bu plus çıktığından beri 320 civarı km yapıyorum daha önceden 350 altına düşmezdim

sanırım po ve shell denemeliyim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Arkadaşlar son 15 günde yaşadıklarımı paylaşmam gerekir diye dfüşünüyorum zira aracımda ciddi problemler nüksetti.

son yazdığım mesajdan sonra aracımda çekiş,silkeleme ve egzost sesi bozulması gibi problemler oldu.Önce egzostla ilgili bir problem olabileceğini düşünerek egzostu gösterdim. Bir sorun olmadığı anlaşılınca ateşleme sisteminde bir problem olduğu anlaşıldı,çünkü aracın çekişindeki problemler benzinle çalıştığında da devam eder hale gelmişti. Öyle ki benzinde dahi 3000 devrin altında silkeleme,rolanti devrinde düzensizlik,egzoztdan patlakmış gibi gelen sesler geliyordu.Önce araç bilgisayara bağlandı beğinde arıza kodu arandı.Araç arıza kodu vermedi. Sonra takılalı sadece 7000 km olan bosch platinium bujiler söküldü ve yeni bujiler ile değiştirildi.Sorun büyük oranda giderildi. Daha sonra araca lpg montajı yaptırdığım BRC servisinde erken olmasına rağmen filtreyi söküp bakmaya karar verdik.Filtre söküldü ve filtre adeta bir yağ filresi gibi yağlı çıktı.Normalde filtreler aşırı kirli bile olsa budenli yağlı olmuyor denildi.İşin kötü tarafı yağ benzeri tortular filtrenin her yerini kaplamıştı ve enjektörlere de geçmiş olduğunu düşündürüyordu.

Filtre değiştirildi, genel yakıt sistemini temizlemek için benzin ve gaz ddepolarına BRC'nin ithal ettiği ve tavsiye ettiği temizleyiciler koyuldu. Yaklaşık 100-120 km sonra sorunlarım tamamen çözüldü.Bu arada belirtmeliyim bu durumda enjektör arızası olsaydı BRC yakıttan kaynaklanması sebebiyle enjektörleri garantiden karşılamıyacaktı.

Bu durumu belgelemek için montajı yaptırdığım servisten filtreyi aldım ve durumu açıklayıcı bir rapor yazdırdım.

Ardından Aygaz ile iletişime geçtim.Aygaz otogaz ürün müdürü Murat Yılmaz konu ile ilgileneceklerini böyle bir problem ile karşılaşmadıklarını,takip edeceklerini söyledi.Kendilerinden euro lpg 'nin hangi araçlarda denendiğinin ve test belgelerini istedim.İşin ilginç tarafı euro lpg binlerce km. sadece Fiat Albea araçlarda denenmiş.Bırakın Mazda'yı Toyota corolla veya Hyundai accent'da bile denememişler.

Sonuçta euro lpg almaya devam ederek bir süre sonra aynı problemlerin nüksetmesi halinde tekrar Aygaz ile görüşeceğim. Buradan sizi de bilgilendireceğim. Bu problemleri yaşayana dek mümkünse daima Aygaz almaya çalışırdım. Yani sistemde oluşan problem büyük ihtimalle euro lpg'den kaynaklandı diye düşündürüyor bu durum. Şimdi bir süre daha euro lpg ile devam edip sonucu gözlemleyeceğim. Sizi de haberdar ederim.

Ayrıca problem ilk nüksettiğinde uzun yola çıkmadan önce Opet Dolapdere istasyonundan gaz almıştım. O yolculuk burnumuzdan gelmişti.Bu istasyonu OPET'e yazılı olarak şikayaet ettmeme rağmen bir sonuç henüz çıkmadı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...