Jump to content

Renault Fluence


Kado
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 67
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    11

  • Gökhan

    13

  • Fotifoti

    5

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Ben yinede sport turırın güzel bir araba olduğunu düşünüyorum.

Hiçte kapısı bacası kopup elde kalır gibi gelmedi.

Resmi bir kurum çalışanıyım. Bu fuluanslardan (otantik) 6 adet var dairede. Kimin inip, kimin bindiği belli değil. Tamam boş modeli olduğundan döşeme-kaplama vs. dandik. Ama parasına göre değil mi? Çok kalite isteyen pirivilaj alır. Neyse, toros yakıştırması bence ağır. Parasına göre iyi bir filo arabası olur. Hatta lüks bile.

Avukat arkadaşta privilaj var. Konsol tipi kötülüğü haricinde malzeme dandikliğini göremedim ben. Benim kılioyu biliyorsunuz zaten. Akranlarına göre ciddi donanım var. Beni çok rahatsız eden bir "döküklüğünü" görmedim.

Tabii bu kavramlar göreceli.

Ama unutmayın Mazdalarında sorunlu olanlarının olduğunu hepimiz biliyoruz. Kaldıki Mersedeslerde bile sorunlu modeller var.

Yürüyüşüne gelince, EDC şanzıman bence gayet başarılı. En azından şimdilik. Mazda dizel otomatiği bir başarıp satsında karşılaştıralım.

Bizde deriz ki; vııyyy pis reno, kaplumbağa reno, Mazda yanında yürüyemeyen reno deriz.

Ben böyle düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Gökhan, evet haklısın Renault'un döküklüğü konusu bence de biraz insafsızlık olabilir ama onun dışında parçası çok ucuz olduğundan çok arıza vermesine rağmen göze batmıyor ve fazla şikayet almıyor... Bir de estetik olarak Renault bir türlü kendisine bir şekil veremedi... Sürüş zevkini de hiçbir zaman düşünmediler....

Bunun dışında EDC şansımanların kalitesini iki üç yıl içerisinde göreceğiz... "double clutch" iddialı bir teknoloji ama bakalım arıza oranları ne olacak ? Fakat tutarsa büyük başarı ve çok uzun yıllar hem kendilerinde hem de başka markalarda EDC çok iyi satar...

Bunların sonucunda Renault'un kötü denmez ama ancak Türkiye koşullarında vasat denebilir... Dediğim gibi, heryer Renault servisidir, herkes Renault'un ustasıdır ve parçası ucuzdur yoksa satması zor...

Fetret devri bittikten sonra en güzel karşılaştırmayı sanırım sen yapacaksın...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Zaten tombakı satıp bunu aldığımda yapmıştım o karşılaştırmayı.

Ama sadece sürüş zevki yetmiyor bu ülkede maalesef. Çünkü o zevke varacak insan sayısı az. Olanlarda fluans almıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İki konuyu tekrar etmekte fayda görüyorum.

1. Benim bahsettiğim hantallık otomatik benzinli için. Dizel araçlar yapısı gereği zaten yüksek torktan dolayı hantal değil.

2. Toros benzetmemin başında bu zaman ekledim ki haksızlık olmasın. Toros o zamanki araçlar içerisinde ne ise Fluence'i de bu zaman içinde öyle görüyorum demek istedim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Peki sizlere bir soru arkadaşlar.

Fluansın bizinıs donanımına denk bir 3 almak ister miydiniz? Bu soruya kaç kişi evet diyecek bu forumda merak ettim doğrusu.

Bence hiç kimse istemez.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Peki sizlere bir soru arkadaşlar.

Fluansın bizinıs donanımına denk bir 3 almak ister miydiniz? Bu soruya kaç kişi evet diyecek bu forumda merak ettim doğrusu.

Bence hiç kimse istemez.

Bu sorunun cevabı zaten belli. Bildiğim kadarı ile Dizel Mazda3'ün en çok satan versiyonu Impressive şu anda ama baz donanımı muhtemelen sadece firmalar tercih eder filo için.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Geçen sene Fluence'ın 1.6 benzinli düz vites modeli ile Ankara-Alanya (gidiş-dönüş) uzun yol yaptım:

Olumsuz bulduklarım:

1) İç mekan ve orta konsol çok zayıf, ayrıca biçimsiz olduğu için üst tarafı devamlı sağ bacağa değip rahatsız ediyor. Düşünsenize devamlı gaza basmanız gerek ama sağ bacağınız devamlı konsola değiyor (boyum 1.82, normal boyutlarda bir insanım).

2) Araçta 4 yetişkin 1 çocuk 5 kişi vardı. Arkadakiler sıkışıklıktan perişan oldu. Dışı bu kadar geniş ve hacimli duran bi aracın içi (hem önü hem arkası) bu kadar dar ve rahatsız olmamalı. İç mekan konforu Mazda'yı aratıyor. Aile arabası ayağı yapmasınlar.

3) Yol tutuş ve sürüş keyfi konusunda vasat.

Olumlu bulduklarım:

1) Çok yumuşak bir direksiyonu var.

2) Performansının hiç fena olmadığını söylemek zorundayım. Bendeki düz vites Mazda 3 kadar seri değil ama Akseki'ye kadar rampa yukarı virajlarda önüme geleni solladım. Bence motor kendi sınıfında başarılı.

3) Yakıt tüketimi açısından benim Mazda'dan farkı yok. Aynı yolu devamlı kendi arabamla gittiğim için biliyorum.

Renault şu yaptığı arabaların dış görünümüne gösterdiği özeni azıcık içine de gösterse keşke. Pet şişe kapağı gibi düğmeler falan, o ses sisteminin düğmesi nedir arkadaş tırnak kadar ya..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhabalar.Linea'nın kim yürüğünü idda eden diyen şahıs,yada mazda 3 ile kapışsaydın eğer kapıştım diyemiyecektin diyen arkadaşlar,bakın amacım marka falan övmek,yada reklam yapmak değil,edindiğim bi tecrübeyi kısaca anlatmak idi.Ayrıca bendeki Linea 1.6 tjet 6 ileri vites idi,sakın ola diğer 1.3 yada 1.4 linea ilerle karıştırmayın.O çok övdüğün dizel aracın ile bi kapışalım 2010 Volvo ile S40 ile istersen..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar, burası kapışma yeri değil. Kapışma meraklısı da değiliz hiçbirimiz.

Sakin olalım. Sonuçta herkesin arabası kendine.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

valla çokta zırva değil, linea fabrika verisi 11 sn. , fluence 11.9sn , mazda 3 11 sn. pilotaj konuşur fluensde her şekil geride kalır.  mazda 205 taban, linea 195 taban lastik kullanıyor bunu da hesaba katmak lazım. yine de görmediğimizden sanırım linea'nın mazda 3'ü geçeceğine ihtimal vermiyorum.

1.4 lineanın 14.6 sn de 100'e çıktığını da belirteyim :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazda 3 volvo s40 arasındada uçurum yokki.pilotaj olarak her türlü farkedebilir ama sonuçta 2side aynı motor. 109 -115 dizel motorlar var hatta mazda 3 aero olarak daha iyi olabilir.bahsetiğin d3 motor s40 ise tabiki farkeder..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

reno floresana uzaktan bak.bi de mazda 3 e uzaktan bak.farkı ancak

farklı insanlar anlar.adamlar araba yapıyorlar,teneke değil.mazdanın ruhu

vardır.mazda da bi incelik vardır.herkes anlayamaz.bundan dolayı kıyaslama

yapmayınız.mazdanın 22 yıllık arabalarını etrafta görmüyormusunuz?

renonun 22 yıllık broadwayini yada aynı sınıf concorde yi gören var mı?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir Japon ile bir Fransız karşılaştırılabilir mi ? Tamamen tezat :)

Örneğin Japon meclisinde duyarsınız onuru için bir Başbakanın istifa ettiğini , ama  Sarkozy ve karısı bütün dergilerde  :)

İşte bunlar böyle araba yapıyor...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fatih,gitmediğin neresi kaldı?

Doğu'da 3-5 il kaldı abi :) bir de batı Karadeniz yapasım var şöyle Samsun , amasra üzeri İstanbul :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...