Jump to content

Mazda 3 LPG den Dolayı Sübap Arızası ve Değişimi


muratgültekin
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Honda yeni kasa Civic'ten ve benzin fiyatlarının alıp başını gitmesinden dolayı olsa gerek, Lpg'ye yöneldi. Yeni Civic le ilgili çevremde hiç kimseden olumlu şeyler duymadım. Yeni Ford Focus gibi aynı kaderi paylaşıyorlar sanırım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Honda BRC ile anlaşma yaptı.

Onur, Ford'da da benzer problem var diye biliyorum ama taban aynı olsa da markalar motorları kendileri özelleştirebiliyorlar. Belki bu bir farklılık yaratıyordur.

Brc ayrıca taktıranlara 25.000 TL ye kadar sigorta yapıyor iyice araştırmak lazım sırf orjinallegini bozmamak için Lpg taktırmıyorum.. bakalım ilerde ne olacak

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

benim merak ettiğim,bu tip subap  sorunu yaşayan arkadaşlarımız,araçlarını kaç bin devir de kullandıklarıdır.

bende LPG taktırırken bu tip subap sorunlarından ustama bahsettim.

kendisi bana 4.000-4.500 devir aralığını geçmezsen sorun yaşamazsın dedi.

zaten normalde 3.500 devri pek geçmem bu nedenle içim biraz daha rahat kullanıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 ay sonra ...

Arkadaslar selam. Ozellikle ankarada bu subap isciligini yaptiranlar ve memnun kalanlar, hangi ustalara yaptirdiklarini bi soylese. Bi gidip gorunsek...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim merak ettiğim,bu tip subap  sorunu yaşayan arkadaşlarımız,araçlarını kaç bin devir de kullandıklarıdır.

bende LPG taktırırken bu tip subap sorunlarından ustama bahsettim.

kendisi bana 4.000-4.500 devir aralığını geçmezsen sorun yaşamazsın dedi.

zaten normalde 3.500 devri pek geçmem bu nedenle içim biraz daha rahat kullanıyorum.

99 model 323 aracım var.

Devir olarak Allah ne verdiyse. Benim aracım devirli kullanmaya çok uygun. Zaten bir bakmışsınız 5000 devirde.

Tabi yaklaşık 100bin km lpg ile kullandıktan sonra subap sorunu baş gösterdi. Ben de aracı geçen hafta Adem Usta'ya teslim ettim. Sonuçları buradan paylaşırım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

işcilik konusunda sıkıntısı olan arbasındada böyle bi problem olan varsa gelsin düzceye malzemeyıde temin etsin ben 500 tl işcilikle artı 150 de rektefeci 3 günde kalcak gibi hesap etsin ben yaptırıyım burda kendımın yaptıdıgım gibi aynı şekılde olur.

benim lantise de bir usta üst kapak açılacak demişti 1000 tl çekmişti, servisdeki usta subablar demişti. üst kapak ile subablar aynı kapıya çıkıyor herhalde. ankarada subablara baktırabileceğim sanayici bir usta bilen var mı?

sistemproyu çağırırım bak  :sopa:

geldim geldim başkan merak etme  :sopa:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim lantise de bir usta üst kapak açılacak demişti 1000 tl çekmişti, servisdeki usta subablar demişti. üst kapak ile subablar aynı kapıya çıkıyor herhalde. ankarada subablara baktırabileceğim sanayici bir usta bilen var mı?

geldim geldim başkan merak etme  :sopa:

Forumda benim gördüğüm belki en az 5 tane yer/usta ismi var...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

Forumda benim gördüğüm belki en az 5 tane yer/usta ismi var...

bildiğim bir yer var gimatta. başka bir forumda, DH forumda(ismini vermemde sakınca yok sanırım. sonuçta mazdaClubı'da ordan öğredim) sanayideki bir japoncu ustaya yaptıran var. onun adresini sordum. burda da varsa daha iyi olur. ne kadar çok usta bulursak o kadar iyi :krrsz:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bildiğim bir yer var gimatta. başka bir forumda, DH forumda(ismini vermemde sakınca yok sanırım. sonuçta mazdaClubı'da ordan öğredim) sanayideki bir japoncu ustaya yaptıran var. onun adresini sordum. burda da varsa daha iyi olur. ne kadar çok usta bulursak o kadar iyi :krrsz:

Seni DH forumdan buraya yönlendiren bendim...

:tey:

Burada araştırırsan bir çok iyi usta tavsiyesi ile karşılaşırsın zaten... Ankara'da mazda bol, usta bol, parça bol diye biliyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

E madem oyle sorduk iste...:))

Klasik subap sorunu yasiyorum sanriim. Ozellikle sabahlari motor iyice sogudugunda..

Ilk calismada sorun yok. 500-1000 m gidip te motor rolantisi 700-750lere dusunce sallama basliyor devirde. Gaza basmazsam stop ediyor. Ama bir kere isininca bir4 daha tekrarlamiyor. Subaplar oldugundan supheleniyor kime soylesem ama bilemedim. O yuzden birkac mesaj once de yazmistim. Tamir ettirip memnun kaldiginiz fiyat/performans orani iyi usta bakiyorum.

Gonul ister ki basayarda yaptiralim ama.. tuzluya cikar diye dusunuyorum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arıza lambası yanıyor mu ? Bence sübap işi değil o . Lpg Ayarsız ve Lpg filtren tıkanmış . Sübap sorunu hem ses hem çekişle kendini belli eder. Sabah stop etmesi seni korkutmasın.

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Soyle ki, LPGyi tamamen devre disi biraksam da bu sorunu yasiyorum. Araci tamamen lpgde calistirsam da.

Cekiste dusuk. Cok degil ama.. bir dusukluk var. MAF sensorunu temizledim. Yakit tuketimim dustu ama bu sorun kesilmedi.

Ben de sorunun Solenoid valf , maf sensoru ya da gaz kelebegi gibi bir yerden oldugundan supheleniyorum ama.. Kime gitsem bu subaptandir diyor.

Hata kodu olarak sadece gecen hafta P301 aldim. Misfire..

Sebepler olarak yazanlar sunlar.

Ama resetledikten sonra baska bir hata mesaji almadim .

A code P0301 may mean that one or more of the following has happened: Faulty spark plug or wire Faulty coil (pack) Faulty oxygen sensor(s) Faulty fuel injector Burned exhaust valve Faulty catalytic converter(s) Running out of fuel Poor compression Defective computer

Ekleme:  Bu sorunu LPGye gecmeden yasiyorum zaten. Motor daha LPGye gececek kadar isinmamis oluyor

Tam zengin karsimin azalip motorun normal rolantiye dusmesi gereken aralikta yani. Bi sekilde tutturamiyor.300-1000 devir arasinda birkac defa sallayip sonra stop.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

Soyle ki, LPGyi tamamen devre disi biraksam da bu sorunu yasiyorum. Araci tamamen lpgde calistirsam da.

Cekiste dusuk. Cok degil ama.. bir dusukluk var. MAF sensorunu temizledim. Yakit tuketimim dustu ama bu sorun kesilmedi.

Ben de sorunun Solenoid valf , maf sensoru ya da gaz kelebegi gibi bir yerden oldugundan supheleniyorum ama.. Kime gitsem bu subaptandir diyor.

Hata kodu olarak sadece gecen hafta P301 aldim. Misfire..

Sebepler olarak yazanlar sunlar.

Ama resetledikten sonra baska bir hata mesaji almadim .

A code P0301 may mean that one or more of the following has happened: Faulty spark plug or wire Faulty coil (pack) Faulty oxygen sensor(s) Faulty fuel injector Burned exhaust valve Faulty catalytic converter(s) Running out of fuel Poor compression Defective computer

Ekleme:  Bu sorunu LPGye gecmeden yasiyorum zaten. Motor daha LPGye gececek kadar isinmamis oluyor

Tam zengin karsimin azalip motorun normal rolantiye dusmesi gereken aralikta yani. Bi sekilde tutturamiyor.300-1000 devir arasinda birkac defa sallayip sonra stop.

benim motorda benzindeyken daha önce traktör gibi çalışma ve traktör performansı vardı. lpg de öyle yapmıyordu. vahşi bir at gibiydi. her usta subab dan dedi ama daha erken sübapları yaptırmnak için. baya bir binersin yine dedi. SMB var. baya methediyorlar. oraya bir göstermeyi düşünüyorum. google yaz çıkıyor adresi telefonu

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

A code P0301 may mean that one or more of the following has happened: Faulty spark plug or wire Faulty coil (pack) Faulty oxygen sensor(s) Faulty fuel injector Burned exhaust valve Faulty catalytic converter(s) Running out of fuel Poor compression Defective computer

arac kaç model ? Km ?

Buji kablosu da olabilir demiş bilgisayar . Tam ateşleme yapmıyorsa o da olabilir

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...