Jump to content

2.Nesil Mazda3 Benzinli Otomatik/AT Yakıt Tüketimi


sporenes
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

2010 model touring aracım benzinli,47.000 km de. son iki ayda şehir içi şehir dışı 3000 km de ortalama 6.4 benzin tüketti. Bu değer sizce nasıl? Yılda 13.000 km ortalama yolum var, LPG taktırmalı mıyım?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, gulyunus :

2010 model touring aracım benzinli,47.000 km de. son iki ayda şehir içi şehir dışı 3000 km de ortalama 6.4 benzin tüketti. Bu değer sizce nasıl? Yılda 13.000 km ortalama yolum var, LPG taktırmalı mıyım?

evet..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, gulyunus :

2010 model touring aracım benzinli,47.000 km de. son iki ayda şehir içi şehir dışı 3000 km de ortalama 6.4 benzin tüketti. Bu değer sizce nasıl? Yılda 13.000 km ortalama yolum var, LPG taktırmalı mıyım?

Valla ben şehir içi 10.7 lt yakıyorum. 2 seneye satmayı düşündüğümden lpg taktırmadım. Anlayacağın benzin gibi pahalı hobilerim var. :tey:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

46 dakika önce, NeW3 :

Valla ben şehir içi 10.7 lt yakıyorum. 2 seneye satmayı düşündüğümden lpg taktırmadım. Anlayacağın benzin gibi pahalı hobilerim var. :tey:

10 lt LPG tüketiminde canım sıkılıyor benim de. Takmamak lazımmış 23-24 kuruş nere, neredeyse 55 kuruş nere :) 

Bu arada 20 k bu pahalı hobiden sebeplendim.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8 saat önce, quiteguide :

10 lt LPG tüketiminde canım sıkılıyor benim de. Takmamak lazımmış 23-24 kuruş nere, neredeyse 55 kuruş nere :) 

Bu arada 20 k bu pahalı hobiden sebeplendim.

 

Satmayı düşündüğüm için hobimi terketmiyorum. Bazen canımı sıkıyor madem bu kadar para veriyorum alıp 2.0  bir araba binesim geliyor.  

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 saat önce, gulyunus :

2010 model touring aracım benzinli,47.000 km de. son iki ayda şehir içi şehir dışı 3000 km de ortalama 6.4 benzin tüketti. Bu değer sizce nasıl? Yılda 13.000 km ortalama yolum var, LPG taktırmalı mıyım?

Kesinlikle hayır..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 6 ay sonra ...

aracım 2011 sedan impressive benzinli. cuma günü aldım. önceki sahibinden kalan ortalama 9.1 olarak görünüyor. 

araç 64binde. en son 58binde bakıma girmiş. 68binde 10bin bakımına girmemi önerdi satan abimiz. mart ayında km gelmese de bakıma götürmeyi düşünüyorum. o zamana kadar kendi kullanımıma göre ortalama ne olacak merak ediyorum.

yine 9civarı kalırsa bakımdan sonra 8lere iner mi görmek istiyorum. 

 

IMG_20180218_122515.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Geçtiğimiz haftalarda 2011 model benzinli sedan impressive satın aldım. Yağ takibi yapabilmek için aldığım gün sanayide yağ değişimi yaptırdım ve ortalama yakıt tüketimini sıfırladım, o günden beri ortalama yakıt tüketimi 14-15 lt civarında seyrediyor ve sürekli şehir içinde kullanıldı. Aracı satın alırken 9-10 litre aralığında ortalama tüketim olacağını kabul ederek satın almıştım fakat neredeyse beklediğimden %50 daha fazla yakıt tüketimi var. Aracın bakımlarını yetkili serviste yaptırmak istediğim için iki servisten bakım periyotları hakkında yardım istedim. Aracın en son 50.000 bakımına girdiğini söylediler ve şu an 73.000 km de. 60.000 bakımının ağır bakım olduğunu ve bujilerin, yakıt filtresinin değişeceğini belirttiler, bunlar tüketime bu kadar etki edebilir mi? Bakım sonrası yakıt tüketiminde kayda değer bir düşüş olacak mıdır? Daha önceden tecrübe etmiş arkadaşların yardımlarına ihtiyacım var :)   

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

19.07.2017 at 15:16, gulyunus :

2010 model touring aracım benzinli,47.000 km de. son iki ayda şehir içi şehir dışı 3000 km de ortalama 6.4 benzin tüketti. Bu değer sizce nasıl? Yılda 13.000 km ortalama yolum var, LPG taktırmalı mıyım?

Tabiki hayir 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

51 dakika önce, alpulusoglu :

Tabiki hayir 

Niye hayır? senede 15bin km yapıyorum ve yılda en az 3-4 bin tl kâr ediyorum. Subap yanasıya kadar da en azından 10bin tl kâr etmiş olacağım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Mutlu Tekir :

Niye hayır? senede 15bin km yapıyorum ve yılda en az 3-4 bin tl kâr ediyorum. Subap yanasıya kadar da en azından 10bin tl kâr etmiş olacağım.

Alintiladigim mesajda 6.4 litre ortalamadan bahsedildigi icin hayir dedim ki bu cok iyi bir deger. İstanbulda ben sehir ici karma 10 litre yakiyorum.

1.6 litre atmosferik araca binip benzini kafaya takip lpg taktiracagima gider arabayi satar baska motora gecerdim ben.sonucta bu motorun fazla yakmasi surpriz degil beklenen veya ongorulebilecek bir durum. 

mazda sorunsuzluk mottosu ile unlenen bir marka. Lpg takinca sadece subap degil diger etmenlerdende yemeye basliyorsunuz. Aklimda acaba ne bozulabilir dusuncesi yer etmesi hos olmazdi.100 bin km ye geldim bir kere lpg dusunmedim. Eger amacim tasarruf olsa zaten bu araca binmezdim acikcasi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Lpg öcü değil eski kasap gibi ustalar, karadüzen ayarlar kalmadı. Sıkıntıların yanlış ayardan kaynaklı olduğunu anlattığım konularım mevcut okumanızı tavsiye ederim. 

5 senedir lpgli araç kullanıyorum en ufak sorun yaşamadım. Yağı zamanında kalınlaştırılan, bakımları zamanında yapılan motor subap hariç sıkıntı açmaz. Yağını zamanında kalışlaştormaya başlamazsan benzinde de kullanılmış olsun 100bin km. De rektefiye isteyebilir. Zira 40bin km. De bitirilmiş motorlar da  gördüm. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Mutlu Tekir :

Lpg öcü değil eski kasap gibi ustalar, karadüzen ayarlar kalmadı. Sıkıntıların yanlış ayardan kaynaklı olduğunu anlattığım konularım mevcut okumanızı tavsiye ederim. 

5 senedir lpgli araç kullanıyorum en ufak sorun yaşamadım. Yağı zamanında kalınlaştırılan, bakımları zamanında yapılan motor subap hariç sıkıntı açmaz. Yağını zamanında kalışlaştormaya başlamazsan benzinde de kullanılmış olsun 100bin km. De rektefiye isteyebilir. Zira 40bin km. De bitirilmiş motorlar da  gördüm. 

Valla hocam ben o riski alamadim sonucta bir sekilde arabada mekanik sorun olusursa mazda lpg li araci muhtemelen kabul etmeyecektir. Bunun yaninda aracin degerinin dusmesi , yukselen lpg fiyatlari taktirmasi vs derken kendi fikrime gore bunca riske degmezdi sonucta az yakan benzinli araclar var piyasada.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazdanın lpg li aracı almam deme gibi bir lüksü yoktur. :) 

Araç lpgli diye mi değeri düşecek? Lpg fiyatı yükselmiyor ki, lpg/benzin fiyatlarının oranı hala aynı. 

Doğru daha az yakan araçlar ya çok daha pahalı, ya da verilerle oynayıp fabrika değerini düşürenler...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

33 dakika önce, Mutlu Tekir :

Mazdanın lpg li aracı almam deme gibi bir lüksü yoktur. :) 

Araç lpgli diye mi değeri düşecek? Lpg fiyatı yükselmiyor ki, lpg/benzin fiyatlarının oranı hala aynı. 

Doğru daha az yakan araçlar ya çok daha pahalı, ya da verilerle oynayıp fabrika değerini düşürenler...

Daha once turbolu motor kullanmamissiniz sanirim olsun ben kendi adima cogu markayi denedim (atmosferigin tadini hicbir motor veremez o ayri konu) hepside benim arabadan cok daha az yakti . Zaten turbolu motora yuklenirseniz cok , dikkat edersiniz oldukca az yakabilir.yani kisacasi fabrika degeri dusmesi vs soz konusu degil en azindan.

Diger konulara hic girmiyorum cok uzun suredir istanbulda ki merser servisine gidiyorum(baska mazda servisine gitmiyorum) dolayisi ile gordugum seyler ve tecrubeler kisitli. Daha once de lpg li araclarla karsilastim garanti kapsaminda yapilmayan islemler gordum. Ama siz derseniz ki benim lpg li olmasina ragmen sunlar sunlar yapildi birsey diyemem.

Ayni sekilde yakin zamanda arac degistirmeyi dusuncem tabi onceligim skyactive x motoru olacak. O yuzdende ufaktan fiyat arastirmasi yapiyorum. sahibinden.com da da gorulecegi uzere ki bu her araba icin aynidir lpg aracin fiyatini mutlaka dusurur. Ayrica benzine zam gelirken lpg yede geliyor bu arada.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, alpulusoglu :

Daha once turbolu motor kullanmamissiniz sanirim olsun ben kendi adima cogu markayi denedim (atmosferigin tadini hicbir motor veremez o ayri konu) hepside benim arabadan cok daha az yakti . Zaten turbolu motora yuklenirseniz cok , dikkat edersiniz oldukca az yakabilir.yani kisacasi fabrika degeri dusmesi vs soz konusu degil en azindan.

Diger konulara hic girmiyorum cok uzun suredir istanbulda ki merser servisine gidiyorum(baska mazda servisine gitmiyorum) dolayisi ile gordugum seyler ve tecrubeler kisitli. Daha once de lpg li araclarla karsilastim garanti kapsaminda yapilmayan islemler gordum. Ama siz derseniz ki benim lpg li olmasina ragmen sunlar sunlar yapildi birsey diyemem.

Ayni sekilde yakin zamanda arac degistirmeyi dusuncem tabi onceligim skyactive x motoru olacak. O yuzdende ufaktan fiyat arastirmasi yapiyorum. sahibinden.com da da gorulecegi uzere ki bu her araba icin aynidir lpg aracin fiyatini mutlaka dusurur. Ayrica benzine zam gelirken lpg yede geliyor bu arada.

 

Turboluları sıkıştırınca da atmosferikten çok yaktığını siz bilmiyorsunuz sanırım. Düz trafiği olmayan ışık sayısı az yerde az yaktırabilirsiniz normal olarak.

Lpgli diye servise almayan bir vagda bir de toyotada gördüm. Çünkü onlar tok servisler. Yine de bunu uygulayan az sayıdaki servislerdir. Mazdada daha böyle birşeyle karşılaşmadım. Velev ki karşılaştım o servis kendisi bilir. Dışarıda kaliteli özel servisler de var. Garantiden çıkmış aracımı servise götürme zorunluluğum da yok.

Size lpgsiz iyi yakmalar ne diyeyim. :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, Mutlu Tekir :

 

Turboluları sıkıştırınca da atmosferikten çok yaktığını siz bilmiyorsunuz sanırım. Düz trafiği olmayan ışık sayısı az yerde az yaktırabilirsiniz normal olarak.

Lpgli diye servise almayan bir vagda bir de toyotada gördüm. Çünkü onlar tok servisler. Yine de bunu uygulayan az sayıdaki servislerdir. Mazdada daha böyle birşeyle karşılaşmadım. Velev ki karşılaştım o servis kendisi bilir. Dışarıda kaliteli özel servisler de var. Garantiden çıkmış aracımı servise götürme zorunluluğum da yok.

Size lpgsiz iyi yakmalar ne diyeyim. :) 

Zaten bende belirtmistim okumadan gecmissiniz herhalde.

Yukarida tam olarak turbolu motora yuklenirseniz cok , dikkat edersenizde az yakar diye belirtmisim olsun caniniz sagolsun okumadiysanizda.

Bu arada ben sehir icinde 10 litre yakiyorum. İnanin bana cogu markada inanilmaz caba harcamadan bu sayinin altina cok rahat dustum turbolu araclarda.

Ama daha oncede soyledim yine diyorum atmosferik sesi keyfi turbo gecikmesi olmamasi vs benim icin cok ayri cokda guzel.ama yakit konusunda hic karsilastirma yapmaya gerek yok. Benden cok daha guclu araclar sehir icinde daha az yakiyor bu motorun dogasinda var fazla yakmak bilerek almistim zamaninda.

Basimdan cok hadise gecti benim garanti bittikten sonra bir sekilde genede yararlanmaya devam ettim ben . Garanti bittikten sonra bir on far bir yan aynam garantisiz iyi niyetle servisten degismisti yoksa bende biliyorum servislerin yari fiyatina cok cok iyi ustalar var disarda ama malum seviyorum ben merser servisini goz yumuyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

2010 hb otomatik var bende. istanbul şehir içinde 9,4lt yakıyorum. ort hız 24km/saat.

bu atmosferik motora göre normal. fakat uzun yol tüketimi fazla. 105km/saat hızla izmir istanbul yaptım. ışık,dur kalk kavşak vs ort 84km/s hız ile 6,5lt yaktı. klima kapalı araba boş. demek 120 ile gitsem ve arabada 3-4 kişi olsak 7,5lt yakardı. belki de daha fazla.

kısacası mazda 3 az yakan bir araba değil. ama sürüşü zevkli

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • keser
      Yazan: keser
      Herkese merhaba. aracım 2011 impressive otomatik. Yaklaşık 2-3 ay önce aldım.
      yol bilgisayarında Av. yakıt tüketimi 15, 16 lt iken şu sıralarda 17 lt' yi aştık normali 8-10 lt sanırım. Açıkçası 10 bin km bakımı benden önceki sahibi ne zaman yaptı tam olarak bilmemekle beraber şu sıralar bakımı geldi sayılır öyle hatırlıyorum. iki haftaya bakıma sokacağım. LPG(Landirenzo) tüketimi de başlarda 40 krş iken 50 krş ardından 60 krş' u gördü. Ankara Şaşmaz OLgun LPG'de gaz ayarı yaptırdım. ayarın darmaduman bir halde olduğunu söyledi. gaz ayarından sonra yol bilgisayarı yakıt tüketimini sıfırladım. 8 -9 lt lere düştü. ama bu sadece bir gün sürdü şuan 17 lt.  sebebini bilmiyorum.
      Sizden ricam bakıma gitmeden önce beni yönlendireceğiniz hususlar varsa hazır bakıma gitmişken sizinde önerilerinizi gerçekleştirmek olacak. şimdiden çok teşekkür ederim.
    • Burak Aydın
      Yazan: Burak Aydın
      Merhabalar Arkadaşlar. Uzunca bir konu, çok sevdiğim arabamdan soğudum ve değiştirmeyi düşünüyorum şu an... Görüşlerinizi almak isterim. Okuyup bilginiz dahilinde yorum yazarsanız çok mutlu olurum, çünkü aracımı değiştirmek istemiyorum. 😔
      motor vs. hakkında ciddi bilgim yok; ama servislerin dediklerine ikna olmazsam kafamda kaygı kalıyor. İlgisiz olabilir ama şu şekilde bugüne kadar hiç yaşamadığım 2 olay yaşadım. Uzunca olacak ama cidden yardıma ihtiyacım var. 
       
      aracımı 0km olarak aldım OTOMATİK DİZEL. Şu an 44.000km’de. Bakımları hep Merser’de yaptırdım, ancak 40.000km bakımını Musluoğlu’nda sadece 1saat 40 dk içinde yaptılar. 
       
      1- Bu bakımdan 1 gün sonra uzun yola çıktım, adaptif hız sabitlemesi ile 130 ile giderken Bolu’da arıza ışıkları yandı (DPF yanmadı, sadece activsense güvenlik önlemleri ışıkları turuncu renkte yandı.) ve gaza bassam da devir 2.500’ü geçmedi. 130’dan bir anda yavaşladı ve sağa çekmek zorunda kaldım. Kontak kapatıp 5 dk bekledikten sonra, yeniden çalıştırdığımda ışıklar söndü. Gece yarısı olduğu için Mazda Yol Yardım’ı aradım ve sağ olsunlar Mazda Ankara bayisinden bir ustaya bağladılar. Bana DPF’den olduğunu söyledi ve benden klasik 3.000-4.000 devir ile 15 dk sürüş yapmamı istedi (DPF yanmadı oysa, anlamsız buldum. Ama yine de dediğini yaptım.)
      Sonrasında da sürüş vs. dahil hiçbir sorun yaşamadım ve bu konu tekrarlanmadı.  İstanbul’a döndüğümde Musluoğlu’na gidip sordum ve servis yetkilisi aynen şöyle dedi: “Abi bu arabalar atmosferik olduğu için, eğer İstanbul’dan kalkış yapıp durmadan Bolu’yu tırmandıysan, birkaç müşterimizde de oldu, araç orada rakım yükselince kalkış sırasındaki oksijen oranını alamadığını hissedince ikaz veriyor. Bolu’da bir mola vermiş olsaydın, olmazdı.” (Yine anlamsız ve saçma bir yorum olarak değerlendirdim.) Üstünden 1 ay geçti, bu benzer durum hiç tekrarlanmadı. Bu durum için ne düşünürsünüz, yaşayan oldu mu?
      2- Ve canımı sıkan durum...
      Üstteki konudan alakasız, ama 2 ay sonra yani son 20 gündür fark ettiğim olay...
      Aracı hep anlık tüketim değeri ekranında tutar ve sürüşte aracı tanımak için hangi yolda ne kadar basarsam ne yakar, devir ne olur takip ederim. Hiçbir arıza ışığı yanmadı, bir sorun yok. Ama aracım artık özellikle 1-2 ve 3. vitesler ile her vitesin 1.700 devrine kadar ciddi bir tüketim göstermeye başladı. Öyle ki kullanımıma göre 7-10 arası değişen anlık gösterge, aynı yollarda 25-40 olmaya başladı. Daha da dikkat edince şunu fark ettim. 2 yıldır kullandığım gibi gaza bassam da, gaz pedalı motorun sesini artırırken, 1-1,5 saniye devir saatinde bir değişiklik olmadan, sonradan artmaya başlıyor düşük devirde ve özelikle kalkışlarda... Haliyle anlık tüketim değeri şöyle oluyor: motorun sesi yükseliyor, ama 1-1,5sn devir 1100-1200 gibi kaldıktan sonra birden hızlıca yükseliyor. Gaza daha çok basmam gerekiyor. Keyifsiz şekilde emin de olmak için bi’ 10 gün böyle kullandım. Genel ortalamam bile arttı 150km sürüşte! Sonra bir arkadaştan yorum istedim, “son aldığın mazotta su varsa mazot filtresi su ile şişer, bu sebep olmuş olabilir.” dedi. Sevinerek bu sefer Merser’in yolunu tuttum. Özellikle anlattım ve Mazot filtresine de bakın dedim. Cihaza bağlantı yapıp bir sorun görmediklerini, mazot filtresinde de sorun olmadığını, ancak DPF ikazı vermemiş olsa da dolmaya yakın olduğunu ve boşaltmayı önerdiler. Sebebi bu dediler. Hemen 236₺ verip bu uygulamayı yaptırdım. Ama sonuç hüsran... Aynı durum devam ediyor. Hiçbir yağ, motor vs. İkazı almadım;
      ama gaza bastığımda motor çalışma hızı ve sesi artıyorken, 1.700 devre kadar 1-2 sn devir saati sabit kalıyor, araç hızlanmıyor. Kritik kısım bu. YANİ İSTEDİĞİM HIZLARA ÇIKMAK İÇİN, ESKİYE GÖRE HEP DAHA ÇOK GAZA BASMAK ZORUNDA KALIYORUM VE TÜKETİM ARTIYOR. Tekrar Merser’e gideceğim yarın; ama anlatabilmişsem yardımlarınızı bekliyorum.  Bu sorun canımı çok sıktı! Hem çözülür dedikleri sorun çözülmedi, hem de haybeye 236₺ verip DPF temizlettirdim boşuna...
       
      uzunluk için kusura bakmayın, moralim çok bozuk. Doğru bilgi almak için, olduğu gibi anlatmak istedim; uzadı...
      Şimdiden teşekkürler...
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Dizel Otomobilden bıkmış, usanmış bir 2.Nesil Dizel Mazda 3 Kullanıcısı olarak. Bu konu başlığını açmak istedim. 3.Nesil Dizel kullanıcıları, ya Benzinli konusunda yada kullanıcı izlenimlerinde paylaşıyorlar yakıt sarfiyatlarını. Arada kaynayıp gidiyor mesajlar. Bu başlık altında toplarsak yakıt sarfiyatlarını, daha faydalı olacaktır.

    • Jamiryo
      Yazan: Jamiryo
      Herkese Merhaba, 
      Sanırım Mazdaclub'ın en yeni üyesiyim. Burada sizin bilgi ve birikimlerinizden yararlanmak ve ilerde aynı konu başlığı altında kafasında benim gibi soru işaretleri bulunan insanlara bir fikir vermek için oktanlarla ilgili bir sorum var.
      Soru 1: MAZDA 3 1.5 Skyactiv'e önerilen benzin 95 mi, yoksa 98 oktan mıdır? Bu sorunun cevabını yabancını sitelere bakıp bulamadım. Broşür ve manual kitabında da rastlamadım. Malum yurtdışında halen 87,91 ve 95  oktan satılıyor (nadiren de 98 oktan mevcut) o yüzden adamlar 95/98 oktanlardan hiç bahsetmemişler bile.
      Soru 2: Ek bir sorum daha var. Eğer her ikisini de kullandıysanız aralarında performansa ve ekonomik kullanamaya dayalı bir fark gördünüz mü? Her iki soruyu birlikte cevaplandırırsanız çok sevinirim. 
      Bilse bilse yurdum insanı bilir diyerek sorumu üstadlara yöneltip, cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
    • Mazdaafrika
      Yazan: Mazdaafrika
      Herkeze iyi akşamlar.
      Mazda 3 2017 Model arabamla yaklaşık 7000 km yaptım son iki ay içerisinde.
      Sormak istediğim benzin deposuyla alakalı.
      Depo 51 lt gösteriyor, fullleyip yaklaşık 700 km yol yapıyorum.
      Benzin Işığı yandıktan sonra da 60 km yol yaptım.
      Bunu bir kaç defa denedim, ama 60 kmden sonra cesaret edemedim yolda kalırım diye.
      Ama sıkıntı şurda ışık yandıktan  sonra 60 km daha kullanıp benzinliğe girip depoyu fulluyorum, hatta tık sesinden sonra ağzına kadar dolduruyorum, ama bugüne kadar en fazla aldığı 43 lt oldu.
      43 litreden fazla dolduramadım bir türlü.
      Sorum şu bu geri kalan 8 litre benzin depoda ise 60 km den sonra aşağı yukarı 100 km daha gitmesi gerekir.
      Acaba kaçırdığım bi durum mu var diye düşünüyorum ama 4-5 defa denedim  hep böyle oluyor en fazla 43 litre  koyabildim. Her seferinde de ışıktan sonra 50-60 km sürüp o şekilde benzini aldım.
      Bu konuda  beni aydınlatabilirseniz memnun olurum 
      Şimdiden teşekkürler.

×
×
  • Yeni Oluştur...