Jump to content

Mazda 3 Son Hız


orhan başara
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

 

Benzin verileri de test edilirken.. içinde  herşey sökülmüş araçlar, ince (bisiklet tekeri gibi) ve çok hava basılmış lastikler, çok uygun asfalt kullanılıyor.

 

 

Yanlış ;

 

Araçlar önceden belirlenmiş standart bir prosedür ile dyno üzerinde standart donanım ile yapılan testte bu değerleri elde ederler .

 

Buyrun ;

 

Japonya testi - JC08  https://www.dieselnet.com/standards/cycles/jp_jc08.php

 

Kanada Testi - http://mazda.ca/MciWeb/displayPage.action?pageParameter=insidemazda5cycle

 

Hız değerleri de benzer bir test veya matematiksel bir hesaplamaya göre kataloglara konuluyor olabilir ( buna dair bir bilgi yok. Bu değerin nasıl yapıldığına, bu değerin nasıl belirlendiğine dair bir açıklama bulamadım ) . Bu aynı Veyron'da olduğu gibi aşılamaz bir değer değildir.

 

Aşılamamasını iddia etmenizi bir kenara bıraktım esas şaşırtıcı olan aracın hızlanmadığı halde hızlandığını göstermeye çalışması. Bence bir firma yaptığı bir hızı göstermemek yerine yapmadığı bir hızı gösterirse işte o zaman gerçekten salakça bir durum oluşur.

 

Son olarak, ben hiç son hız iddiasında bulunmadım. Hatta 130 u bile geçmediğimi söyledim diye hatırlıyorum. Benim konudaki iddialarım temelsiz ve bilimsellikten uzak iddialara yanıt vermek amaçlıdır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

araba satılır şekilde, ve çalışır yürür şekilde yapılıyor bu testler.  

 

ince tekerli arabalar , yok bisiklet lastiği,  fazla hava, içinden herşeyi sökmüşler  filan ,      nasıl bir iç dünyan var senin mübarek.

 

 

Zeloat geldi yandık

 

Asıl senin nasıl bir iş ve dış dünyan var vallahi ben merak ediyorum

 

Otomobil firmalarının teknik verilerde yaptığı hileler nedir?

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet, biz bilimsel veriler linkler sunarken sizin Youtube linki koymanız çok açıklayıcı ve bilimsel olmuş :D

 

o bilimsel bir link yahu sunumu yapanlar makine mühendisi bu konuda otorite diye bilinirler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

o bilimsel bir link yahu sunumu yapanlar makine mühendisi bu konuda otorite diye bilinirler.

 

Newton'u reddettiniz , Kanada , Japonya ve Avrupa testleri hakkında yorum yapmadınız da iki tane Türk mühendis mi otorite oldu ? :D Bence onları boş verin esas otorite sizsiniz, ne de olsa mikro ve makro hesaplar için kuantum fiziğini kullanıyorsunuz :D

 

 

Makro ve mikro dünyalar ve hassas ölçümler için kuantum fiziğinin yasalarını kullanıyoruz.

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bakıyorum da, makina mühendislerine itibarınız sonsuz :)

 

otomobili üretenler onlar .. bu ikili cidden otomotiv sanayinde duayendir. takip etmenizi tavsiye ederim en azında böyle zor durumlara düşmenizi önler 

Newton'u reddettiniz , Kanada , Japonya ve Avrupa testleri hakkında yorum yapmadınız da iki tane Türk mühendis mi otorite oldu ?

 

Mazda mühendislerinin matematiksel ve test verilerini de kabul etmediniz. Yok otorite sizsiniz siz varken bize düşmez.

 

ama hala yanıt alamadım mazda niye daha hızlı giden araçlarını düşük gösterip pazar payını baltalıyor ki.. derdi ne bunların :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Estağfurullah sizin gibi bir otorite varken bize cevap hakkı düşmez :D Kuantumsal bir açıklama bekliyoruz pek anlamayacak olsak da :D

 

Sevgili Burak ben sana en anlaşılır yanıtı vermiştim aslında:  sizin aracınız 2010 model mazda 3 imperissive, aracınız size özel torpilli üretilmiş 220 yapıyor belki bassanız 240..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sevgili Burak ben sana en anlaşılır yanıtı vermiştim aslında:  sizin aracınız 2010 model mazda 3 imperissive, aracınız size özel torpilli üretilmiş 220 yapıyor belki bassanız 240..

 

 

 

Son olarak, ben hiç son hız iddiasında bulunmadım. Hatta 130 u bile geçmediğimi söyledim diye hatırlıyorum. Benim konudaki iddialarım temelsiz ve bilimsellikten uzak iddialara yanıt vermek amaçlıdır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sizin gibi bir ne olduğu belli olmayan 

ama

yeri geldiğinde

 

quantum fizikçisi,

katıhal fiziği anabilimdalı uzmanı,  

bir makina mühendisi,

geçmiş başlıklarda iktisatçı

ekonomist,  

otomobil uzmanı

duayen

fenomen

olan birinin önünde

 

bende bir makine mühendisi olarak ceketimi ilikliyorum.

 

siz haklsınız. hep haklısınız. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sizin gibi bir ne olduğu belli olmayan 

ama

yeri geldiğinde

 

quantum fizikçisi,

katıhal fiziği anabilimdalı uzmanı,  

bir makina mühendisi,

geçmiş başlıklarda iktisatçı

ekonomist,  

otomobil uzmanı

duayen

fenomen

olan birinin önünde

 

bende bir makine mühendisi olarak ceketimi ilikliyorum.

 

siz haklsınız. hep haklısınız. 

 

Rica ederim daha yaşınız genç zamanla sizde kendinizi geliştirirsiniz. Ceketin önünü açın ama hava sıcak terletmesin. İzledik mi videoyu biraz birşeyler öğrendik sanırım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Araç son hıza yaklaştıkça hızı artıyor, motor devri artıyor ama gerçekte hiç birşey değişmiyor öyle mi? Alemsiniz harbiden :)

 

araç zaten maksimum gücünü 5 yada 5500 devirde veriyor sonraki devirlerde güç düşer. Bunu zaten grafikte bir eğri olarak görebilirsiniz.

 

Hız artmadığı gibi hız düşebilirde.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

araç zaten maksimum gücünü 5 yada 5500 devirde veriyor sonraki devirlerde güç düşer. Bunu zaten grafikte bir eğri olarak görebilirsiniz.

Hız artmadığı gibi hız düşebilirde.

Motor devride yalan yani :)

Maksimum gücünü 6000 devirde veriyor. Bu devirden sonra da devir artsa da tork çok düştüğü için güç düşmeye başlıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Motor devride yalan yani :)

Maksimum gücünü 6000 devirde veriyor. Bu devirden sonra da devir artsa da tork çok düştüğü için güç düşmeye başlıyor.

 

aklımda 5000 kalmış 600o devirde araç son hızını yakalar (185) sonra devir kaldıysa bile hız düşer... motoru patlatsanızda  verebileceği maksimum güç belli zaten.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aklımda 5000 kalmış 600o devirde araç son hızını yakalar (185) sonra devir kaldıysa bile hız düşer... motoru patlatsanızda verebileceği maksimum güç belli zaten.

Sizin verdiğiniz formüle göre yerine koyun bakın kaç yapacak?? Kendinizle çelişmeyin :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sizin verdiğiniz formüle göre yerine koyun bakın kaç yapacak?? Kendinizle çelişmeyin :)

 

Valla hocam fizik yasalarını ben koymadım.. bu lanet arabalarda bir devirde sonra güç düşüyor... maksimum hızına ulaşağı devir belli...

 

Arabalar şöyle bir 18 - 20 bin devir çevirseydi güzel olurdu.

 

Aslında standarttır 1.6 ve civarı motorlarda hız 180-190

 

2000 cc civarı bu hız 200-220 dir

 

3000 cc 250-280

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Valla hocam fizik yasalarını ben koymadım.. bu lanet arabalarda bir devirde sonra güç düşüyor... maksimum hızına ulaşağı devir belli...

Arabalar şöyle bir 18 - 20 bin devir çevirseydi güzel olurdu.

Aslında standarttır 1.6 ve civarı motorlarda hız 180-190

2000 cc civarı bu hız 200-220 dir

3000 cc 250-280

Tamam bende onu diyorum hocam. 6000 devirde kaç yapacağını formülde yerine koyup bakın 185 mi çıkacak :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...