Jump to content

Yakıt Tasarruf Cihazları..


flamable
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

arkadaşlar internette yakıt tasarruf cihazı diye birçok markanın ürettiği ürünler satılıyo.Anlatıldığı kadarıyla Her Türlü Gaz Ve Sıvı Yakıtları Düşük Enerji Para Konumundan Yüksek Enerjili Ortho Konumuna manyetik enerji sayesinde getirdiğinden bahsediliyo. Acaba aranızda lpg yada benzinde deneyip kullanan var mı? Bi de ben antalya da bilgisayarcıda çalışırken adamın biri gelip bizdeki bozuk hard disklerin hepsini satın almıştı, ne yapacağını sorduğumuzda ise ; hard disklerin içlerindeki mıknatısları alıp yakıt tasarruf cihazına çevirdiğini söyledi. Acaba biz denesek bişeyler çıkarmı merak ediyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O kadarını japonlar düşünememiş midir sence? Ben şahsen öyle düşünüyorum o kadar araç üreticisi var 1 litre az tüketmek için en ileri teknolojileri kullanıyorlar. Onun için ben onlara inanmıyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dünyada herşeyi Japonlar icat etmiyor:) ki bu bahsettiğim sistemin mucidi bir Türk..

Japonlar derken mazdacı olduğumuz için öyle dedim.Söylemek istediğim tüm araç üreticileri için geçerli.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ekoyak diye bi ürün var, sitesinde bu sistemin 50 li yıllarda keşfedildiğini ve zaman zaman bazı sistemelerde kullanıldığını yazıyo.Hata bazı Amerikalı otomobil üreticileri bile seri üretim olarak araçlarında bu sistemleri sunuyolarmış. Şimdi diğer otomobil üreticileri neden kullanmıyor diye sorabilirsiniz.Ama benim de buna karşılık bi kaç sorum olacak;

1- Mp3 playerların fiyatları ayağa düştü ama neden hala bazı otomobil üreticlieri kaset çalarlı ya da track cd çalarlı teybi olan sıfır araba satıyor?

2-Abs fren sistemi 1978 de icat edilmesine rağmen neden hala abs siz sıfır araç var?

3-Enjeksiyon sistemi II. dünya savaşı yıllarında icad edilmesine rağmen neden 2000 li yıllara kadar hala karbüratörlü araçlar üretildi?

Nedendir bilinmez ama birçok teknoloji otomobillere icatlarından çok çok sonraları giriyor...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Firmalardaki gelişmeler paralel izleniyor. Yeni teknoloji hemen piyasaya sürülürse bu teknoloji gelişim hızına ayak uydurmak ve maliyet sağlamak firmalara büyük yük getirir. Biraz da danışıklı dövüş var işin içinde. Bir yandan bol bol keselerini doldururlarken, bir yandan yavaş yavaş teknolojiyi getiriyorlar.

LPG, cart curt tasarruf parçaları hikaye. Benzinli araçlardan rantı son damlasına kadar sağlayıp; bir anda elektrikli ve hidrojenli araçlara geçilecek. Firmalar şu an sadece elektrikli ve hisrojenli araçlara tüm sermayeleriyle odaklanmış durumdalar, bu çalışmaların elbet bir maliyeti var. Bunu da hali hazırda, piyasada tutulmuş seri üretimli benzinli araçları satarak çıkarıyorlar. KAr paylarındanda hiç kesme yapmıyorlar. Yaş tahtaya kimse basmaz...

Bence...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

kesinlikle danışıklı dövüş var, mesela şuan mazda rx-8 de kullanılan wankel motor yıllar önce audi tarafından icat edildi, ama yeni icat edilen bu motor çok az parça içeriyordu ve almanyanın otomobil parçaları üreten sanayisi için bir tehdit olarak görüldü ve üretimine son verildi...ama şu var, otomobil endüstrisinde bence yine milleti en az kazıklayan japonlar:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim de araştırdığım kadarıyla eko66 elektromıknatısla (aracın elektrik sistemine bağlanıyor) ekoyak ise doğal mıknatısla çalışıyo. Bu durumda doğal mıknatısın zamanla özelliğini kaybedeceğinden eko66 daha mantıklı gibi ama eko66 nın fiyatları 500 tl civarında iken ekoyak 200 tl civarında..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yakıt tasarruf u yaptığını söyleyen firmaların ellerinde  çeşitli yetkili kurumlardan testler sonucu ,söylediklerini doğrulayan raporlar varmı bu çok önemli,yoksa hepisi hikayeden başka bir şey değil.aldatmacadır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

biriki universite onayi var ancak onlar da malum parayı bastırıp imzayi attirabiliyosunuz. Ben inanmiyorum boyle seylere.

Kesinlikle katılıyorum.

Küçük bir örnek: Motorsilk denilen ürünün referanslarında görünen Şahin Motor Yatakları firmasında çalışan arkadaşıma sordum, gerçekten referans veriyor musunuz? diye. Bizim adımızı bizden habersiz kullanmışlar, biz böyle bir test yapmadık demişti.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu arada ben yakıt tasarruf cihazı olarak geçen hafta boyunca kendimi kullandım. 100 liralık benzinle 400 km gittim tamamı şehir içi. Ortalama 6.8 litre yaptı. Arkamdan yakılan selektörlerden önümü göremez oldum :D

Bir de bu cihazı taksam 1000 km yaparım herhalde :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben kendimi feda ettim, gaz regülatörüne giren gaz hortumuna 3 adet harddisk mıknatısını bantladım:) şehir içinde sağlıklı bir sonuç beklemiyorum ama ilk uzun yol deneyimimi burdan sizlerle paylaşıcam..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir mühendis abim; güçlü iki mıknatıs getirtti. Kendi Bora da kullanmış memnunmuş bana da getirtti. Çok güçlü mıknatıslar. benzin borusuna bağladık. İlk Başta pek fark etmedim. GAliba aman aman bir fark olmadı. YAzın uzun yolda Ankara-Çanakkale (bir kez Bursa şehir içine girdim) Depoyu doldurdum. 730 km kittim (90 km ile) yol bilgisayarında 20 km daha gider yazısı vardı. Yani ortalama 750-760 km yol gitt bir depo ile. herhalde pek farkı olmadı bu mıknatısın

Siz  ne dersiniz...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

730 km gittikten sonra kaç litre benzin aldın?

Benim mazda3 ile Aşkale' den çıktım 90-100 km/h hızla, 5 kişi ve bagaj full.İlk benzini Ilgaz'dan aldım yaklaşık 760 km. Tekrar doldurdum 45 litre benzin aldı ve ortalama 5.8 lt yakmıştı.Bir sürü yol çalışması vardı daha da düşebilirdi.

Benim araç AT olduğu halde böyle yakıyor.O cihazların yararı olduğu kanısına varmanız için manuel araçla 5.0 litre ortalama tutturmanız lazım :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...