Jump to content

Mazda6 için NGK LPG5 tipi buji


Burak
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • 2 ay sonra ...

inş istediğin gii olur aynı problem bende de başladı hafiften silkelemeler başladı =(

buji kablosundan yapar genelde ama yada orjinal kablo kullanmadıysanız ondandır
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...

arkadaşlar bilgi için teşekkürler.. ben bujinin bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum..  :) aracımı üzerinde VOLTRAN marka olarak aldım.. çok yaygın bir servisi yok.. araç lpg de tekleme yapıyor.. bikaç tamirciye gösterdim sanki ufo ya bakıyormş gibi eli çenesinde yarım saat inceledi ama sorunu bulamadı.. tahmin ediyorum buji.. aracı aaldığımdan beride bujiye baktırmadım.. umarım benim sorunda çözülmüş olur..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar bilgi için teşekkürler.. ben bujinin bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum..  :) aracımı üzerinde VOLTRAN marka olarak aldım.. çok yaygın bir servisi yok.. araç lpg de tekleme yapıyor.. bikaç tamirciye gösterdim sanki ufo ya bakıyormş gibi eli çenesinde yarım saat inceledi ama sorunu bulamadı.. tahmin ediyorum buji.. aracı aaldığımdan beride bujiye baktırmadım.. umarım benim sorunda çözülmüş olur..

Serkan, buji ile birlikte buji kablolarınıda kontrol et. Tereddütün varsa onlarıda değiştir. Bende de 93 626 vardı. Bujilerle birlikte kablolarıda değiştirmiştim. Sorunsuz kullanmıştım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet abi aynen.. Kablolar hakkında hiçbi fikrim yok çünkü.. iyi yada kötü kesinlikle değiştireceğim.. kablolar ile ilgili bir marka varmı yoksa ustanın onayınamı bırakayım kablo markasını yada kalitesini?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bende şimdi sana yazıyordum abi :) ngk spark plugs yazıyor üzerinde.. şimdi biraz baktım iyi bir markaymış.. sanırım bujileri değiştirmek yeterli olacak..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 yıl sonra ...

peki ngk nın lpg bujilerini kullanan arkadaşlar tekleme sorununuz çözüldümü ?

lütfen cvp yazın.


Markanin iyi olmasi yeterli degil, saglam olmasi da gerekiyor. Uzerine tuzlu su puskurtursen atlama var mi yokmu gorebilirsin

burak bey tekleme sorununuz bu ngk nın lpg bujileri çözdümü?


Markanin iyi olmasi yeterli degil, saglam olmasi da gerekiyor. Uzerine tuzlu su puskurtursen atlama var mi yokmu gorebilirsin

birde kablolara bu tuzlu su işlemini nasıl yapacağız biraz açarmısınınız tam olarak anlayamadım. araç çalışırken su püskürteceğiz ve nasıl bi reaksiyon gerçekleşmesi gerekir. lütfen yardımcı olun

saygılar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

peki ngk nın lpg bujilerini kullanan arkadaşlar tekleme sorununuz çözüldümü ?

lütfen cvp yazın.

burak bey tekleme sorununuz bu ngk nın lpg bujileri çözdümü?

birde kablolara bu tuzlu su işlemini nasıl yapacağız biraz açarmısınınız tam olarak anlayamadım. araç çalışırken su püskürteceğiz ve nasıl bi reaksiyon gerçekleşmesi gerekir. lütfen yardımcı olun

saygılar

 

Selamlar, eski aracımdaki tekleme, daha doğrusu alt devirlerde oynama sorunu sanırım hem kablo hem de buji ile alakalı idi. Ben ikisini de aynı anda değiştirdim ve ciddi bir düzelme olmuştu.

 

Buji kablolarının testi camsillerin konulduğu bir püskürtücü ile kablolara tuzlu su sıkılması ile yapılıyor. Su sıkıldıktan sonra kablolarda atlama oluyorsa o zaman kabloların değişim zamanı gelmiş demektir.

 

Aşağıdaki videoda benzer bir işlem görebilirsin

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tesekkur ederim ilginiz alakaniz icin

Bu sorunu nasil bosa para harcamadan cozerim bilemiyorum ve yardimlarinizi bekliyorum bilgi tecrube bakimindan

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...