Jump to content

Mazda 626 Su Eksiltme


dogan_u
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Yukarıda yazdım abi. O kasalarda 1.6 motor var. Ama emin olacağız diyorsanız konu sahibi motor kodunun ilk 2 hanesini yazsın buraya anlarız :)

  Aradaki kısa cevabını gözden kaçırmışım, eyvallah.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

    Benim bildiğim TR ye gelen 626 ların hiçbirinde 1.6 motor yok, hepsi 2.0 ne yeni nede sizin dediğiniz gibi eski kasalarda. Yazması normal eminim ruhsatta yazıyordur, çoğunda da zaten öle yanlış yazılıyor, ama bu konuda  Oğuzhan bişey dememiş ; Oğuzhan  626 1.6 geldimi hiç TR ye.

Yanlış biliyorsun o zaman Gürhan... İlk kasalarda var, sonrasında yok...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaslar az önce siparis verdigimiz contamiz elimize ulaştı markasi gasket bu marka orjinal mi nasil bir marka bilgisi olan yazarsa sevinirim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

      Motor şapkası anlamına geliyor sanırım :D  :P  Arkadaş contayı aracınızın şase numarasını vererek vede sarı badrollü poşet içinde mazda yetkili servisinden almadıysan orijinal değil yan sanayidir, markasının bir anlamı yok , özellikle bu contanın  yetkili servisten alınması gerektiğini vurgulamıştım, sanırım siz burada ifade ettiklerimizi pek önemsemiyorsunuz ve ben sanırım artık birşey ifade etmeyecem size kolay gelsin sayın focus1

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

      Motor şapkası anlamına geliyor sanırım :D  :P  Arkadaş contayı aracınızın şase numarasını vererek vede sarı badrollü poşet içinde mazda yetkili servisinden almadıysan orijinal değil yan sanayidir, markasının bir anlamı yok , özellikle bu contanın  yetkili servisten alınması gerektiğini vurgulamıştım, sanırım siz burada ifade ettiklerimizi pek önemsemiyorsunuz ve ben sanırım artık birşey ifade etmeyecem size kolay gelsin sayın focus1

Hocam yakinimdaki tum mazda servislerine gittim onlarda conta bulamadik mecburen istanbuldan istedik onlarda orjinal diye gönderdiler resimlerini asagiya ekliyorum..

http://hizliresim.com/GnWpp2

http://hizliresim.com/6RplZv

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Orijinal olma olasılığı yüksek markası stone bu arada. Bakın üzerinde FE motor için olduğu yazıyor Mazda'nın FE kodlu motoru 2.0 dur. Bu contanın sizin araç için olduğuna emin misiniz? Yada sizin araç 2.0 ? Ruhsata bakarmısınız motor kodu hangi harfler ile başlıyor?

Hocam aldigimiz silindir kapağı 2. Motorun kapagi mazda servisine ozellikler sordum sorun olmaz dediler ve motor daha rahat calisir dedi ordaki usta bu yuzden bizde 2.0 kapak uyumlu conta aldık..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tamam ama motor bloğu 1.6? Conta kapakla uyumlu ama blok? 2.0 motorla 1.6 motorun silindirleri bariz farklı olur.

Hocam mazda servisine sorduk kapagi aldigimiz yere sorduk adanada bir kac tane mazda ile uğraşan ustalara sorduk silindir kapağının 2.0 olmasi sikinti olmaz dediler hem motor daha rahat çalışırmış bakalım bu seferde olmazsa 1.6 motor kapağını isteriz nasil olsa işçilik ve parçalar garantili masraflar cebimden çıkmıyor gerisi ustalar kalmış ister doğru dürüst yaparlar isterse yapmazlar araba duzelene kadar yapacaklar..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Selam arkadaşlar öncelikle bana yardim etmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim..

Arabamin su eksiltme ve suyu tasirma sorununu sonunda çözdük. Bildiginiz gibi arabama motor silindir kapağı almıştım kapağı aldığımız parcaci bize 1.6 motor yerine 2.0 kapağını göndermişti kapağı taktigimizda su tasirma ve hararet yükselme devam ediyordu 2 defa kapagi söküp takmistik devir daim pompasi yenilendi 2 defa radyatör şislenip temizlenmiti eski olan tüm hortumlar yenilenmisti 3-4 tane radyatör kapağı degistirip denenmisti 2 tane termostat denendi ama ne yapildiysa hararet ve su tasirma sorunu çözülmedi kapagi en soktugumuz de ustayla birlikte iyice inceledik ama anormal bisey goremedik kapagi aldigimiz yeri aradik 1.6 kapagi istiyoruz diyip bize 1.6 motor kapagi gonderin dedik adam itiraz etmeden tamam dedi ama siz biseyleri gözden kaciriyorsunuz dedi iyice bir inceleyin yinede siz bilirsiniz size istediğiniz kapagi gönderirim dedi ve kapattik telefonu kapak önümüzde kapağa bakıyoruz bir eskisine bir yenisine bakıyoruz yeni kapakta termostatin bağlandığı taraf dikkatimi cekti kapağın o tarafinda bir tapa gibi bisey vardi içe doğru delik ama içerde metal bir tapa vardi ustada bakti şaşırdı tornavidayla arkadan bir çekiç vurdu tapayi çıkardı meğer o tapa suyun üst kortumda radyatöre gitmesini engelliyormus bu yuzden hortumlar şişiyor ve suyu radyatörden yedek kabina ordanda tasiriyordu eski kapakta tapa falan yoktu ama bu ice dogru tapa oldugu için hep dikkatten kaciyordu kapagi taktik gerekli ayarlardan  sonra test etmek için yola çıktık burda adanaya bağlı pozanti ilçesi var yolu otoban ama hep rampa gidis geliş 160 km gittik geldik arabada en ufak bir su tasirmaa hararet yükselmesi olmadi 2 gündür deniyorum hic bir sıkıntı yok sorun tamamen hal oldu ufacık bir parçanin gözden kaçması bizi baya bir ugrastirdi bu sayede motorda eski tüm parçalar değişti :D tekrar hepinize teşekkür ederim..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bi yaşımıza daha girdik, biz çıkalım kerevetine, onlar ersin muradına... Ya da tersi miydi? :D

Neyse sorun çözüldü ya çok şükür, rahatladım... Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bi yaşımıza daha girdik, biz çıkalım kerevetine, onlar ersin muradına... Ya da tersi miydi? :D

Neyse sorun çözüldü ya çok şükür, rahatladım... Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin...

Herkese ayri ayri teşekkür ederim hepinzden allah razı olsun.

@domestos neden bir yaşınıza daha girdiniz onu anlamadım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Herkese ayri ayri teşekkür ederim hepinzden allah razı olsun.

@domestos neden bir yaşınıza daha girdiniz onu anlamadım.

Usta'nın bu durumu çözmesi gerekirdi diye düşündüm de o yüzden yaşlandım... İki kapak da elindeyken bu farkı bulamaması enteresan geldi bana...

Neyse; tekrar geçmiş olsun, kazasız günler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

      Sn. focus1; Geçmiş olsun bahsettiğiniz tapa nasıl bir şey anlamadım , zaten soğutma suyu üst kısımdan termostat takıldığı hortumdan , termostat açtıktan sonra radyatöre gidiyor  yani öle bir tapa nerede var, hortumun takıldığı yer zaten epey geniş , içine termostat giriyor, bu bahsi geçen tapa zaten o bölümde  tıkalı olsa su radyatöre hiç gitmez ve de araba anında hararet eder, eğer ki siz termostatın üstündeki küçük  valf deseniz olacak eyvallah, o valf görevini yapamaz ise basıç oluşur diye yazmıştım zaten,  lakin olur ki termostatın küçük valfinin görevini yapan bir çıkışı mı  var kapakta ???  foto falan çekmedinizmi ??? bir görseydik bu tıpayı, hem içeriden kapalı ise neden kapalı sonuçta çıkma almıştınız kapağı, orjinalinden kapalıymış anlamı çıkıyor, daha önce kullanan araç nasıl çalışmış peki bunca yıl.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...