Jump to content

BRC - LPG kitinde problem


alicinkara
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar yine bir sorunla (bu defa büyük) başınızı ağrıtacağım.

yardım ederseniz sevinirim.

Bir ay önce Bostancı 2A da BRC marka LPG taktırdım ve sorunlar başladı. öncelikle araç çok yakıyodu iki defa gittim ayar yaptırmaya. ikincisinde yola çıktıktan sonra araba 20 km hızdan fazla yapmadı gazda ve sonunda stop etti.(araç Triptonik) geri götürünce de basınç ayarını yanlış yapmışız dediler pişkin pişkin. sonra sorunsuz bayramda Adanaya gidip geldim. ve tekrar yola çıktığım ilk gün ışıkta yine stop etti. ve her defasında devir yukarı aşağı oynuyor.

dün ana merkeze götürdüler ve sorunun boğaz kelebeklerinde olduğunu her 20000 km de temizletip serviste uyumunu yaptırmam gerektiğini söylediler. ama şimdide araç 40 km ulaşınca yığılıyo gaz yemiyo ardından 2. viteste 60 yapıyo ve 3. vitese atamıyo. kafayı yemek üzereyim.

yarın yeniden götürücem.sizce bu neden kaynaklanıyordur? habire stop etmesi ve bu son anlattığım olay?

ayrıca LPG kitini çıkartırsam araca herhangi bir zarar vermiş olurmuyum? ve son olarak sizce bu durumda paramı geri alıp söktürme hakkım varmı???

Yine sizlerin yardımını bekliyorum.

Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ürün aracınızla uyum sağlamadıgı için tabiki sökülüp geri paranızı alabilirsiniz, triptronik araçları pek iyi bilmediğimden daha bilinçli biri buraya yazıcaktır mutlaka, söktürmenizdede bir zarar olucagını sanmıyorum, aracınız düzenli bakımı yapılmıştır gerçi ama buji olarak ne kullanıyorsunuz belki bundan kaynaklanan bir sorun olabilirmi düşünüyorum birde bahsettiğiniz araç devri yukarı aşşa oynaması çok tuhafıma gitti bütün bu yazdıklarınızn sadece lpg de çalışırken başınıza geldiğini ve benzinle çalışmada bir sorun olmadıgını kabul ederek yazıyorum, geçmiş olsun

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Geçmiş olsun, LPG kiti aracınızla uyum sağlamamış olabilir. Sökerseniz paranızı geri vereceklerinden şüpheliyim. :o

brc de sorun olmaz sanırım, daha öncede bir lantis de aynı sorun yaşandı 1 ay boyunca araba brc şubesinde kaldı ve son çare sökülerek parası ödenmişti sahibide üzülerek söktürüyordu bir çok da ateşleme parçası değiştirmişti..
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Devirdeki dalgalanma ayar bozukluğundan, 5.20 varken hep yaşadığım problemdi. Araba sanki stop edicek gibi oluyordu, devirin düştüğü an direksiyonu çevirsem araba stop bile ediyordu, 2 ay o şekilde kullandım defalarca ayar yaptırdım tutmadı sinir oldum sattım. >:(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Devirdeki dalgalanma ayar bozukluğundan, 5.20 varken hep yaşadığım problemdi. Araba sanki stop edicek gibi oluyordu, devirin düştüğü an direksiyonu çevirsem araba stop bile ediyordu, 2 ay o şekilde kullandım defalarca ayar yaptırdım tutmadı sinir oldum sattım. >:(

hımm anlaşılan sorun kullanılan ürünün uyumsuz olması Burak'ın en başta dediği gibi, bir ara daha büyük enjektör kullanımından bahsedenler olmuştu sanırım Burak abiydi çok iyi hatırlayamıyorum
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar öncelikle cevaplar için teşekkürler.

Bujileri sorun çıkarmasın diye kiti taktırmadan bir gün önce değiştirdim. ve benzinde bu sorunlardan hiç biri olmuyor.

bana söyledikleri 20000 km de boğaz kelebeği temizliğide garip geldi ayrıca.

ben yarın söktürmek istediğimi söyleyeceğim. eminim itiraz edeceklerdir. sizce nasıl bir yol izlemeliyim? ve eğer söktürebilirsem aracı komple bakıma sokmam gerekirmi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aklıma gelmişken, kesin bir bilgim yok fakat sorunun kaynağı enejeksiyon ayarlarının yanlış yapılıyor olması olabilir. Bu da muhtemelen bağlantı hatasından kaynaklanıyordur.

Kiti söktürürseniz paranızı geri almakta ısrarcı olun, sonuçta size sorun ve zaman kaybından başka birşey getirmemiş.

LPG söküldükten sora (sökülürse şayet) kontrol amaçlı servise götürebilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bakmadan burdan teşhis yapmak çok zor, onlarca sebebi olabilir.. Enjektörerin konumu yanlış olabilir,manifolda yanlış açı ile montelenmiş olabilir,Lpg Ecu'su aracın Ecu'sundan doğru sinyal okumuyor olabilir vs vs.

Boğaz kelebeği temizliği tekrar kalibre edilmeden yani üzerindeki sensör sökülmeden de yapılabilir ben bu tepkiden montaj yapan yerin hiçbirşeyden anlamadığını,resmen adam kazıklamaya çalıştıklarını çıkartıyorum.

Israrcı olun,paranızı geri alın ve gerekirse şikayet edin brc sonuçta kalitesi belli bir markadır ve böyle bir saçmalığa izin vermezler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Daha önce Mazda3 ' e LPG kiti takmışlar mı? Bence LPG yi taktırırken en önemli husus bu olmalı. Bende de LPG var 30 bin km den fazla yaptım fakat hiç bir problemle karşılaşmadım. Kalibrasyon ayarı bozuktur diyeceğim ama onu da bilgisayardan otomatik yapıyorlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben brc taktırmıştım 1 buçuk sene önce. araç 78 bindeydi. 100 bini devirdik. şükür Allaha daha ıkıntı olmadı.

sorununuz ta 2A ya da montaj bence

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Direk 2a ile görüşün ya montajda ya da kalibrasyonda sıkıntı var. Bende brc kullanıyorum en ufacık sıkıntı yok.

büyük ihtimal elindeki seti size satmaya çalıştı ama olmadı sonucu bekliyoruz 4 gözle..
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Devirde dalgalanmayı ben de yaşadım bir süre önce ve LPG uyumlu buji, buji kablosu ve LPG  bakımı ile kurtuldum gibi ama tabii Sezer'in dediği gibi tam teşhis usta tarafından yapılabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Devir dalgalanması benzinde varmı? Burak abi dediğim gibi benzinde sorun yoksa lpg bujisi ya da buji kablosu değiştirmek gerekmiyor. Buji kablosunun omajı ölçülüp orjinali ile karşılaştırarak sağlamlığı anlaşılır.

Dediğim gibi benzinde sorun yoksa lpg sisteminde ve de kalibrasyonda yani ayarda hata arayın.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

selam arkadaşlar.

Bugün sabah araca bindiğimde dünkü sorunları yapmadı.bende götürüp arkadaşıma ne olabileceğini sordum (nissan servisi) bazı şeyler söküp temizledi ve sorun kalmadı gibi gözüktü. ama yarım saat geçmeden herşey yeniden başladı.şimdide 100 ile giderken devir 2500-3000 arası geziyor ve gaza bassanızda almıyor.

2a ya gidip durumu anlattım. bana illaki mazda serviste boğaz kelebeğini temizlettiğimi ve uyum ayarı yada herneyse onu yaptırmam gerektiğini olmazsa yine tekrar gitmemi söylediler.

ama ben hafta içi gidip direk çıkarttırmak ve paramı geri almak istediğimi söyleyeceğim.

bakalım neler olacak...

aracı benzine alınca sanki bana Allah razı olsun der gibi valla :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Devir dalgalanması benzinde varmı? Burak abi dediğim gibi benzinde sorun yoksa lpg bujisi ya da buji kablosu değiştirmek gerekmiyor. Buji kablosunun omajı ölçülüp orjinali ile karşılaştırarak sağlamlığı anlaşılır.

Dediğim gibi benzinde sorun yoksa lpg sisteminde ve de kalibrasyonda yani ayarda hata arayın.

Benimki benzinde de LPG deki kadar olmasa da yapıyordu Ömer. Zaten tuzlu suyu bir sıktık buji kablosuna 2-3 yerden atlama yaptığını gördük. Bujilerden birinde de atlama vardı ama esas faydayı NGK LPG5 bujilerini aldıktan sonra gördüm..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar selam

Guzuyu bir gün mazda serviste bir günde BRC servsinde bıraktım. şimdi fena sayılmaz.Bpğaz kelebeğini vs temizlediler mazda da.ama brc açıklamıyor ne yaptığını.o bize özel diyo.

şuandaki tek sorun geri vitese geçince devir 1000 ile 500 arası oynuyor.Bilmiyorum bu sorunmu yoksa ben paronayakmı oldum :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

yazınızı merakla okudum. inanın sonuca çok sevindim. size söylemediklerine göre brc yalnış bişeyler yapmış olmalı. bu arada son sorunuzun cevabını bende merak ettim. servise sorsaydınzı geri viteste normalmi değilmi diye

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...