Jump to content

Basında Mazda


Burak
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Honda nın aldığı 6 ödül hangileri acaba..

honda civic 4 door

honda accord 2 door

honda accord 4 door

acura RL

Acura MDX

honda Odyssey

Mazda 3 ödül almış;

Mazda 3

mazda 6

cx-5

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...
  • 3 hafta sonra ...

Star tv' de yayınlanan güzel köylü dizisinde mazda 2 ve mazda pickup vardı. Amblemi kapattıklarından dolayı farkedemedim ama direksiyonu görünce mazda olduğunu anladım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 ay sonra ...

“Premium Markalardan Müşteri Alıyoruz”

“Biz KODO tasarım anlayışı ve SKYACTIV teknolojisiyle birlikte sadece eski Mazda3 müşterisini değil, onlarla birlikte yeni bir kitleyi de markamıza çekmekteyiz. Özellikle de premium markalardan çok fazla müşteri alıyoruz. Aracın hissedilen kalitesi ve donanımı premium marka müşterilerini de bize doğru çekiyor. Bu bizim için büyük bir kazanım.” sözleriyle Mazda3′te eskiye oranla çok daha geniş bir müşteri kitlesine ulaştıklarını söyledi.

“Doğru bayi için bekliyoruz”

Mazda’nın Türkiye yapılanmasında bayi ağında çok acele etmediklerini belirten Nurkan Yurdakul, yeni bayi hedeflerinin olduğunu, ancak doğru bayiyi bulana kadar her bölgede bekleyebileceklerini açıkladı. Son olarak iki yeni bayiyi açacaklarını, anlaşmaların geçen yıl imzalandığını söyleyen Yurdakul, ilk sırada Malatya’da bayi açılacağının da müjdesini verdi.

Mazda6 SW, Mazda2, Mazda CX-3

Model ailseine katılmak için gün sayan ve markayı crossover segmentinde temsil edecek CX-3 modelinin gelişiyle ilgili ve aracın motor seçenekleri de dahil olmak üzere detaylarıyla ilgili alınmış net bir karar olmadığını bildiren Yurdakul, Paris’te ilgi odağı olan Yeni MX-5′in ise 2015 yılı Ağustos veya Eylül aylarında Türkiye’de satışa sunulacağını açıkladı. Diğer yandan Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul, Mazda6 modelinin Paris’te sergilenen station wagon karosere sahip versiyonunun ise Türkiye’de station wagon pazarının beklentileri karşılayamaması nedeniyle getirilmeyeceğini belirtti. Mazda2 modelinin satışına dünya genelinde Nisan ayında başlanacağına da değinen Yurdakul,  bu segmentte Türkiye pazarında gerekli şartların oluşmamamsı nedeniyle aracı getirmeyeceklerini ancak şartların müsait olması durumunda konuyu yeniden değerlendirebileceklerinin de altını çizdi.

Söyleşinin tamamı için:

http://carmedya.com/index.php/2014/10/13/premium-markalardan-musteri-aliyoruz/#.VDt369XOlpY.twitter

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hadi Mazda6 SW anlarım ama Mazda2'nin neden gelmeyeceğini anlamadım..

MX-5'in gelebileceği bir ortamda Mazda2'nin de gelmesi gerekir. Duyduğuma göre; fiyatta anlaşamamışlar. Mazda'nın, Mazda2 için oluşturduğu fiyat skalası bizim ülkemiz için oldukça elverişsizmiş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Buna 1.5 motor seçeneği sebep olmuş olabilir. Listelerde Avrupa için 1.3 motor görünmüyordu, böyle olunca da 1.5 alt segment ÖTV ye girmediği için durumu daha da kötüleştirmiş olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 3 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...

Mazda CX-5 2.2 Dizel 175 Ps

CX-5 tasarımı için “KODO-Hareketin ruhu”  teması temel alınarak doğadan esinlenilmiş. Mazda “doğanın güzelliği ve hareket kavramını birleştirmek istedik diyor”. Bu otomobile baktığınızda tasarımdaki her ayrıntının itina ile elden geçtiğini görebilirsiniz. Kompakt Suv hem işlevselliği hem konforu ile çok tercih edilen bir segment, böyle olunca rekabet de oldukça güçlü. CX-5 ise tartışmasız bu segmentin en iyilerinden. Gövdeye göre köşeli ön kısım, farların konumu, geriye doğru alçalan tavan muhteşem bir bütünlük içinde. Otomobil üzerindeki abartısız çizgiler atletik görüntüye destek olmuş ve otomobile bakınca gerçek anlamda ileriye atılmaya hazır bir enerji hissedebiliyosunuz.

cx5article.20150311165359.png

Mazda otomobillerini kullanmayı çok sevdiğim markalardan biri. Neredeyse tüm detaylarda sürücü ve yolculara konforlu, güvenli ve rahat sürüş için gösterilen özeni fark edebilirsiniz. CX-5’in iç tasarımı sade, anlaşılır ve kullanım kolaylığına öncelik verilmiş şekilde. Kullanılan tüm malzeme neredeyse Premium sınıfa yakın kalitede, kullanılan plastik, deri, konumlandırma hepsi birlikte uzun ömürlü olduklarının sinyalini veriyor. Çok büyük olmayan direksiyon iyi kavranabiliyor ve üzerindeki tuşların yerleştiriliş şekliyle multimedya ve yol bilgisayarını rahatça kontrol edebiliyorsunuz. Bu kısımdaki tek problem bence 5.8” lik dokunmatik ekran, bu cüsseye biraz daha büyük bir ekran çok daha kullanışlı olabilirdi. Bu ekrandan vitesi geri aldığınızda park kamerasını görebiliyorsunuz. Navigasyon, bluetooth, müzik sistemi gibi özellikleri buradan olduğu gibi ayrıca vites yanında bulunan joystickle (HMI kumandası) de kontrol edebilirsiniz. Otomobildeki geniş iç hacim açılır tavanla daha da ferah bir yaşam alanı sunuyor. Bunun yanında kapı kolları, torpido, kolçak ve vites yanında bolca işlevsel eşya saklama gözü bulunuyor. 3 kademe ısıtmalı deri koltuklar elektronik ayarlanabiliyor. Üstelik kendi ayarlarınızı saklayabileceğiniz hafızası bulunuyor. Ayarlanabilir bel desteği ile koltuklar sürücü ve yolcuları şımartmak üzere tasarlanmış gibi. Otomobilde baş ve diz mesafesi oldukça iyi çok uzun boylu olsanız da otomobilde mesafe sorunu yok. 503 litrelik bagaj hacmi misafirlerinizi de bagajlarıyla kabul etmenize olanak sağlıyor. Yani misafir seçerken bu ayrıntıya çok takılmanıza gerek yok.

 

mazda-cx-5-17.20150311165530.jpg

 

Test otomobilim 4 tekerlekten çekişe sahip, 2.2 litrelik dizel motoru ise 175 beygirlik güç üretiyor. Tork değeri ise 208/4000 dd. Bu motora 6 ileri otomatik şanzıman eşlik ediyor. Göze hitap eden dış tasarımı, konforu düşünen iç tasarımın yanında sürüş de ruha hitap ediyor. Sarsıntısız, sessiz, güvenli ve çok seri. Gerçek anlamda konforun ön planda olduğunu hissedebilirsiniz. Tabi konforla birlikte tüm önemin sadece konfora verildiği düşünülmesin beklenenden çok daha iyi bir performans sergiliyor otomobil. Ben şehir içi trafikte ve birazda arazide kullandım. Öncelikle yerden yüksek olan otomobilim asfaltta yol tutuşu konusunda hiç taviz vermedi, virajlı asfalt yolda otomobilin önü neredeyse arkada oradaydı yani çok zorladığımda biraz arkadan bırakıp esp nin devereye girmesiyle kontrolü alıyor ve tekrar size bırakıyor. Otomobil amacına ulaşıyor yani sportif kullanımdan ziyade güvenli ve seri bir kullanıma sahip. Vites geçişlerini hissetmiyorsunuz.İçeriye hızlı giderken birden gaza yüklenirseniz gelen ses dışında belirgin bir ses yok. Bozuk zeminde olabildiğince konforlu, ben kullanırken 10 litre yakıt tüketimi gösteriyordu ancak her zamanki gibi kullanıma göre bu değerler değişecektir.

 

Kaynak :http://www.internethaber.com/mazda-cx-5-2.2-dizel-175-ps-17426y.htm

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tork yanlış yazılmış 420nm olması lazım. Ayrıca bu araç spor değilse hangisi spor [emoji1] deadline olmayan dizel yapmiş adam. Dizel olduğunu bilmeyen anlamaz. Benzinli gibi gidiyor, turbonun hissiyatı çok iyi. Atmosferik sevmeme rağmen çok beğenmiştim. Aynı motoru Mazda 6'da da görebiliyoruz .

Gidaşatı, duruşu şöyledir :P

http://youtu.be/SZMjbmlYSRM

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

kalkarken manuel modda iken 1. viteste aynı anda gaza ve frene mi basıyor ? araç hem devirleniyor hemde gitmiyor sanırım fren ve gaza aynı anda basıyor 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

kalkarken manuel modda iken 1. viteste aynı anda gaza ve frene mi basıyor ? araç hem devirleniyor hemde gitmiyor sanırım fren ve gaza aynı anda basıyor 

olabilir. araç viteste. El freni ışığı da yok. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...