Jump to content

Mazda Neden Diğer Markalar Gibi Yaygınlaşmadı?


candan37can
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

bizim gibi anadoluda yasayan insanlar parca problemi yasıyor.yetkili servis yok.buyuk sehirlerde derdimize derman aramak zorunda kalıyoruz.hele bide aracın dilinden anlamazsanız yandınız.servislerde mavi onluklü ustaların ellerinde kaderiniz.en basitinden tarafımdan tespit edilmiş bi arıza için parca almaya gidiyorum.parcanın ismini söylüyorum.söylenen şu:arızanın tarafımızdan tespit edilip siparıs edilmesi servis kuralı.varmı böyle bişey arkadaslar.bildiğim bişeyi bana söylemeleri içn 50 tl ödedim.ülke capında;  1)özel servislere daha iyi olanaklar sağlanmalı.2)aracların yedek parca üretiminde yan sanayıye destek verilmeli.3)ana servisler insafa gelmeli.4)gezici parca distribütörleri esnek sartlar sunarak karma parca satan esnafları mazda ürünlerine girmeye tesfik etmeli.bakın ondan sonra mazdanın yıldızı nasıl parlıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest edarguner

bizim gibi anadoluda yasayan insanlar parca problemi yasıyor.yetkili servis yok.buyuk sehirlerde derdimize derman aramak zorunda kalıyoruz.hele bide aracın dilinden anlamazsanız yandınız.servislerde mavi onluklü ustaların ellerinde kaderiniz.en basitinden tarafımdan tespit edilmiş bi arıza için parca almaya gidiyorum.parcanın ismini söylüyorum.söylenen şu:arızanın tarafımızdan tespit edilip siparıs edilmesi servis kuralı.varmı böyle bişey arkadaslar.bildiğim bişeyi bana söylemeleri içn 50 tl ödedim.ülke capında;  1)özel servislere daha iyi olanaklar sağlanmalı.2)aracların yedek parca üretiminde yan sanayıye destek verilmeli.3)ana servisler insafa gelmeli.4)gezici parca distribütörleri esnek sartlar sunarak karma parca satan esnafları mazda ürünlerine girmeye tesfik etmeli.bakın ondan sonra mazdanın yıldızı nasıl parlıyor.

Söylediklerinizde yerden göğe kadar haklısınız. Maalesef eski distribütör öyle bir şekilde dağıttık ki bu markayı Şimdi toparlanması zor oluyor.Malum Mazda europe beceriksiz biraz.Araçlar sorunsuz da o kurtarıyor .

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni yapılanma başladı 1-2 sene içerisinde bu sorunların hiç biri kalmayacak ve araçlarımızın marka değeride artmış olacak.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Söylediklerinizde yerden göğe kadar haklısınız. Maalesef eski distribütör öyle bir şekilde dağıttık ki bu markayı Şimdi toparlanması zor oluyor.Malum Mazda europe beceriksiz biraz.Araçlar sorunsuz da o kurtarıyor .

  evet buna katılıyorum mermemrler beceremedi reklam yapamadı servisleri ve yedek parcayı kafasına gore yorumladı ama ıyıkı mazda saglam ve sorunsuz yoksa mazdaya kımse bınemezdı
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest edarguner

Arkadaşlar, Mermerler becerdi aslında... 89-94 arası mazda 1 numaraydı. Gümrük birliği mahvetti mazdayı. Avrupalıların vergi avantajı oldu çünkü! Toyotada yerliye geçti 93te. Mazda dımdızlak kaldı maalesef. 95te dikkat edin, araç bile yoktur mazda... tek tük satıldı.

Evet 89-94 arası Türkiyenin en çok satan yabancı arabasıydı , Sonra opel ve lada geliyordu .

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bana göre mazda Türkiye'yi önemli bir pazar olarak görmüyor haliyle de çok fazla yatırım yapmıyor. Yeni yapılanma ile birlikte servis ve hizmet kalitesi yükselebilir ancak satışlarda aşırı bir artış olacağını düşünmüyorum, hatta talep artsa bile mazda Türkiye ye gönderdiği araç sayısını artırmaz gibi geliyor bana.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 5 ay sonra ...
Guest Murat KIRBOĞA

Bunun tek nedeni markalar arası ortaklıklardan dolayı belirlenen pazarlardır.

Örnek olarak mazda-ford: Türkiye fordun pazarıdır.

reno-nissan: türkiye renonun merkez üssü sayılır.

ortaklıklar sona erince bu anlaşmalar da biter. Bkz: ford-mazda bitti ve mazdanın türkiye pazarı kıpırdamaya başladı.

Alın size komplo teorisi...:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hyundai'ye bir baksınlar.Nasıl bu kadar satabiliyor.

o fiyata o kalitede araba üretsem bende çok satardım, kıyaslamaya bile değmez hyundai ile
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hyundai'ye bir baksınlar.Nasıl bu kadar satabiliyor.

o fiyata o kalitede araba üretsem bende çok satardım, kıyaslamaya bile değmez hyundai ile

İbrahim´e katılıyorum, Mazda ile Hyundai kıyaslanamaz

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kıyaslamayın siz bakalım. Adamlar çatır çatır araba satıyor.

Eğer amaçları sadece araba satmak olsaydı parça kalitesini düşürür motor şanzıman teknolojilerini geri çeker donanımsız olarak hyundai sınıfı bir araç üretebilirdi. Mazdayı kendi donanımındaki araçlarla kıyaslarsanız fiyatı piyasaya göre oldukça uygun.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Bu sorunun cevabını almak içn yoldan geçen sıradan birine "araba alırken mazda'yı tercih edermisiniz? neden?" sorusunu sormanız yeterli. %95 duyacağınız cevap, " hayır, çünkü yedek parça sıkıntısı var" olacaktır. Bildiğim kadarıyla rutin birkaç parça dışında mazda'nın parçaları için ithalat gerekiyor. Bu da bazen basit bbir arıza için bile haftalarca parça beklemek gerektirebiliyor. Bir arkadaşın ön camı çatlamış, 10 günde taktırmış ki bu iyi bir süre. Babam şehirler arası yolda VW ile kaza yaptı, arabayı 5 günde hazır ettiler, aynı kaza mazda ile olsaydı muhtemeler 3-4 hafta araba yatacaktı.

Fiyatına göre güzel araba yapmış MAZDA ama benim ve benim gibi düşünen çok insanın düşüncesi 3-5 bin TL fazla verelim ama servis, parça yönünden kafamız rahat olsun. Burada bir yedek parça stokunun olması lazım. Mazda'nın bunu duyması lazım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2004 mazda dynamic kullanıyorum..şimdiye kadar değişen hiçbir parça için beklemedim..bu parça sorunu birazda servis istasyonları ile mi ilgili acaba..mesela ben istanbulda EVO ya gidiyorum.hiç sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. ama tabi bu istanbul için geçerli,yurdumun diğer şehirlerindeki servislerde bu durumun aynı olacağı süpheli..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...