Jump to content

Mazda'dan Yüksek Verimli SKYACTIV-G 1.3 motor


MazdaClubTR
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 74
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    13

  • Gökhan

    10

  • M.E.G

    7

  • Fotifoti

    9

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Diğer türlü 125 beygirin bi cazibesi yok benim açımdan :D 5.0 litre yakacak ve performans açısında vasat bir araç olacak sonuçta (rakiplerine göre). Turbo şart :D

14 sıkıstırma oranına turbo nasıl sart? turbo da sıkıstırma yuksek olamaz her zaman dusuk sıkıstırma olmak zorundadır.boyle bır sıkıstırma oranı varsa atmosferık guclendırme yapmak gerekır.bu motora turbo koymak dırek cınayettır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sanirim bu Skyactive teknolojisi onumuzdeki yillarda butun Mazda urunlerinde degisik birimlerde gorecegiz motordan sanzimana , sasiden karosere.

Ayrintilara burdan bakabilirsiniz

http://www.mazda.com/mazdaspirit/skyactiv/

aynen, bol bol göreceğiz. ciddi manada öyle fasa fiso birşey değil... ciddi bir yatırım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 sıkıstırma oranına turbo nasıl sart? turbo da sıkıstırma yuksek olamaz her zaman dusuk sıkıstırma olmak zorundadır.boyle bır sıkıstırma oranı varsa atmosferık guclendırme yapmak gerekır.bu motora turbo koymak dırek cınayettır.

14 sıkıştırma oranına turbo şart demedimki. Eğer 4 litrenin altına düşmeyecekse yakıt ve 120 bg olacaksa araçlar, yalandan skyactiv falan deyip de kandırmasınlar milleti. Tabi bu tahmini bir yaklaşım. Belkide 1.6 150 bg bir araç gelir ( hiç sanmıyorum) :) Söylemek istediğim kısaca hem performans hem ekonomi sağlayacak bir motor istiyoruz :D

Koysunlar turbo motoru hem performans hem ekonomi sağlansın. Son denemelerimizde 1,5 ton ağırlığındaki Peugeot 508 1.6 156 bg, 90-100 km/h hızla, 100 km ' de  4.5 litre yaktı şehir dışında. (araç henüz 600 km de)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 sıkıştırma oranına turbo şart demedimki. Eğer 4 litrenin altına düşmeyecekse yakıt ve 120 bg olacaksa araçlar, yalandan skyactiv falan deyip de kandırmasınlar milleti. Tabi bu tahmini bir yaklaşım. Belkide 1.6 150 bg bir araç gelir ( hiç sanmıyorum) :) Söylemek istediğim kısaca hem performans hem ekonomi sağlayacak bir motor istiyoruz :D

Koysunlar turbo motoru hem performans hem ekonomi sağlansın. Son denemelerimizde 1,5 ton ağırlığındaki Peugeot 508 1.6 156 bg, 90-100 km/h hızla, 100 km ' de  4.5 litre yaktı şehir dışında. (araç henüz 600 km de)

anladım bu motor ıcın turbo konulsun vs dıosunuz dıye anladım ben.dedıklerınıze katılıorum hp ve tork olarak cok zayıf kalmıs ama bekleyıp gormek lazım daha bunun mps'si var:D bakalım bı onda yenı sky teknolojısını gorecekmıyız:D yakıt olaylarını pek umursamıyorum sız bu konuda daha hassassınız ortak olan yanımız performans.bana mazda2 ye wankel koyduk desınler baska bırsey ıstemem:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben mesela 105bg in performansından memnunum.Aracı agresif kullanmıyorum.

1.6 156 bg Skyactiv yerine yine 1.6 105 bg Skyactiv ama daha tasarruflu bir motor tercih ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mustafa elin pejosu 1.6 156BG yaptıysa, biz niye 125'e tav olalım?

Bmw ile ortak yapım o motor :D

Hatta yeni 3 serisinde de kullanılacak

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Mazdaya mesaj attım 5 ileri vitesli otomatik şanzıman ve i-stop teknolojisini neden getirmiyorsunuz diye. Mazda sağolsun aradı cevap verdi. Cevap aynen şöyle. 5 ileri otomatik vitese ve i-stop özelliğine talep yok o yüzden getirmiyoruz. Bir Mazda3 sahibi olarak, verdiği cevabın utanç verici olduğunu düşünüyorum. Mazdanın Türkiyeye yeni teknolojileri Türkiyey getirmekteki duyarsızlığına anlam veremiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

guc arayanlar  wankelı tanıması gerekiyor

bu bılınekı  sıkıstırma oranı yukselırse ısınma cogalır gerısını sız dusunun  yanardag mısalı patlar yakıt azalır sebebı hıdro atomlardır sız havayı nakadar ısındırırsanız okadar yanıcı olur  sıcak havada dızelın patlaması gıbı sevgılı okurlar bence hıdrojen motorlarının vaktı hala gelmedımı petrol dunyamızı batıracak  bız cevreyı bozalım dıye urasıyoruz sonraa cevrecı dıye yakıstırıyorlar beyler bayanlar  dunyamızı kurtarmanın vaktı gelmedımı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Son durum nedir arkadaşlar 2012 modellerde bu motor kullanılacak mı? yada 2012 model mazda 3 lerde ne gibi farklılıklar olacak belli mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...