Jump to content

Mazda'dan Yüksek Verimli SKYACTIV-G 1.3 motor


MazdaClubTR
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

motorun hp gücü iyiymiş ama tam olarak hangi kasada kullanılacak vede tüketim verileri ne olacak bilmek gerek mazda o kadarda abartı bir yenilik yapmamış bence 1.4 170 hp lik motorlar bile var,yanlış hayırlamıyorsam volkswagen üretmişti, hemde ekonomik. mazda türkiye ye pek önem vermiyo galiba eger modellerin değişik alternatifleri vede motor secenekleri varsa tümünün ülkemizedede satılması gerekir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 74
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    13

  • Gökhan

    10

  • M.E.G

    7

  • Fotifoti

    9

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

ben turbo olduklarını bilmiyodum ama bu pekte önemli değil ben sonuca bakarım mazdada turbolu yapsın o halde birimi engelliyo. bunu kabul edelim şu an piyasada motor teknolojisi olarak mazdadan çok daha üstün üreticiler var ekonomiklikleride cabası.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bahsettiğiniz 1.4 benzinli turbo motorların ekonomi ile alakası yok. Mazdayı aratır yakıt sarfiyatı var.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben hp güç  bakımından misal olarak bahsettim kıyasalama yapmak gerekirse birçok kritere bakmak gerek haklısınız om bakımdan ama bence malesef mazdalar normal piyasadaki aynı segmentteki modellere göre biraz fazla yakıyolar benim izlenimim bu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

şuanki durum için zaten kimse olmayan bir şey söylemiyor. mazda bir hata yaptı, ford ile ortak oldu ve olan oldu. adamlar 5 yıldır hatalarını telafi etmek için çalışıyorlar ve meyveleri önümüzdeki yıllarda gelecek. 2012 itibariyle cx5 ve devamını göreceğiz. şuan mazda3deki motor ford ile geliştirilen motor. kimse de bir mucize beklemiyor o motordan.yine de kendisinden güçlü araçlardan geride kalmıyor (honda civic gibi) . skyactivler ile beraber görünümün çok daha iyi olacağını umuyoruz . turbo takmak çok zor bir iş değil, sanayideki adam yapıyorsa mazda da hayli hayli yapar herhalde :D ama adamlar işin kolayına kaçmak yerine düşük emisyonlu ,verimli motorlar geliştirmeye çalışıyorlar.turbo istiyorsan mps var, 260hp 10 lunapark gücünde.  bir de olaya sadece beygir gücü olarak bakmamak lazım.bunun içinde emisyon, yakıt, sürüş zevki, arıza oranı, aracın fiyatı, bakım masrafları, aksesuar vs bir çok kriter var. şahsen şuan mazda arzu ettiği mükemmel noktada olmasa bile aldığım araçtan ziyadesiyle memnunum ve çok doğru bir karar verdiğimi her gün daha iyi anlıyorum :) 14 ayda 23500 km yaptım , hemen her yol koşulunda da kullandım . az kalsın c4 alacaktım ,Allah korudu :) inşallah bundan sonra da mazdaya devam.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

c4 citroenin en sağlam aracı. arka amortisör de kronik sorunları var . onun dışında klasik fransız elektrik sorunları var. bozulan düşmeleri cruies vs. ama ben alırken sıfır alacaktım ve bu sene yeni kasa geldi. arada baya kalite farkı var diyorlar. 1 yılda araba eskiyecekti, kötü olurdu yani alsaydım :) az yakıyor tek güzel tarafı o. servisleri bizimkilerden kötü. ben c4 alacakken citroenim.net e de üyeydim. orada epey okudum citroeni. araç temiz ,dizel ,fiyat uygunsa c4 alınabilir. Kullanmadığım için birşey diyemem, citroenim.net e uğrayın :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

valla bu motoru japonlar düşünmüşse vardır bi bildikleri. batılılar 1 düşünürken japonlar 10 düşünüyor. japon üretim tarzı eksikliklerden yola çıkarak mükemmele ulaşmaya çalışmak, toplam kalite yönetimi ve sağlam ARGE ye dayanıyor. Ford firması düşdüğü krizden sonra 80 lerin başında eğer mazda ile ortaklık kurup da mazda üretim tarzını ve japon felsefesini uygulamasaydı şuan ford diye bi firma belki de yoktu. bu konularda batılıları çoktan solladılar. ben bu adamların yaptığı herşeye inanıyor ve güveniyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Amerikada bu son bahar  2.0 lt Skyactive motorlu  makyajlı 2012 Mazda 3 ler satışa çıkıyormuş, yani 2.0 lt Mazda 3 ler ülkemize gelseydi belki bizde binebilecektik...

--

Said engine will make 158 horsepower at 6,000 rpm and 151 pound-feet of torque at 4,000 rpm while running on North American-grade 87 octane. That's with a 13:1 compression ratio. (On higher octane European fuel, the engine will run at 14:1 compression and make 163 hp and 155 lb-ft.)

--

87 oktan Amerikan yakıtıyla motor 13:1 sıkıştırma oranıyla 158 HP , 204 NM tork üretiyor diyorlar ve  yüksek oktan Avrupa yakıtıyla 14:1 sıkıştırma oranı 163 HP ve 210 NM tork üretirmiş...

Kaynak:

http://blogs.insideline.com/straightline/2011/02/2012-mazda-3-gets-158-hp-sky-g-engine-on-sale-this-fall.html

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...