Jump to content

Mazda 3 100.000 Km Bakımı ve V Kayışı, Gergi Bilyası vs. Değişimi


volcano80
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Aynen öyle. Sabahları çok daha net duyulan, ısınınca azalan, ama otomatik vites ise vitese alınca da sesi belirginleşen birşey yani kısacası alternatörün kasnağı.

Eğer bendeki gibi alternatörün kasnağı ise Mazda3teki kodu yanlış görmüyorsam L813-18-W11 ve fiyatı 171 TL + KDV ..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

o zaman benim bilya da kaput desenize,  çünkü aynı ses motor sogukken bende de var uzun zamandır. bizede servis yolları taştan

boşuna kastık değişitrmemek için o kadar araştırma boşa gitti gibii :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar, yanlış olmasın benim bahsettiğim alternatörün kasnağı. V kayışındaki gergi bilyesi farklı birşey.

Benim problemimde alternatör kasnağı ses yapıyordui değiştirirken ustalar kayış ve bilyeyi de değiştirmekte fayda var deyip değiştirdiler ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu arada bahsettiğimiz V kayışı, gergi bilyası ve diğer parçalar ve fiyatları birebir aynı olmasa da triger kayışı bulunan dizel motorda mevcut. Yani triger kayışı yok diye sevinmeye devam edebiliriz ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Biz gitmişken komple motoru değiştirtelim en iyisi:)

Volcano80 sizinle kader arkadaşı olduk bu arada.İyiki bu konuyu başlattınız..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

dediğim gibi o ses (gır gır gır :) gaza basınca daha artan ses bende de var.

kasnak kayıs karıstı,bilya derken corba ettim : )

toparlamak gerekirse;

burak bey sızın bahsettıgınız kasnak benım yazdıgım avera/avere bilya herneyse, bu olabilir belkı , onunda fiyat 328 tl çünkü

siz anladıgım kadarıyla 100 bındekı kayıs-bilya değişimini ses yüzünden erken yaptırmıssınız.

o yüzden belkide bu ses yüzünden 100 binde değişim öneriliyor servisler tarafından. ömrünü tamamladığı için

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynen öyle. Sabahları çok daha net duyulan, ısınınca azalan, ama otomatik vites ise vitese alınca da sesi belirginleşen birşey yani kısacası alternatörün kasnağı.

Eğer bendeki gibi alternatörün kasnağı ise Mazda3teki kodu yanlış görmüyorsam L813-18-W11 ve fiyatı 171 TL + KDV ..

Bu fiyatları bizde görebiliyormuyuz?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

valla

Biz gitmişken komple motoru değiştirtelim en iyisi:)

Volcano80 sizinle kader arkadaşı olduk bu arada.İyiki bu konuyu başlattınız..

her mazda3 sahibinin ortak kaderi sanırım bu, kronik demek ağır olur ama bizim moturunda zayıf noktası bu bilya/kayıs konusu olabilir, aslında diğer markaların motorlarında da bizimki gibi aşağı yukarı aynı kmde değişir sanırım.

ne yapalım gülü seven dikenine katlanak, 3,5 senedir bakım harici masraf çıkartmadı nede olsa guzu (bu da bakım sayılır ama biraz tuzlu olacak )

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

dediğim gibi o ses (gır gır gır :) gaza basınca daha artan ses bende de var.

kasnak kayıs karıstı,bilya derken corba ettim : )

toparlamak gerekirse;

burak bey sızın bahsettıgınız kasnak benım yazdıgım avera/avere bilya herneyse, bu olabilir belkı , onunda fiyat 328 tl çünkü

siz anladıgım kadarıyla 100 bındekı kayıs-bilya değişimini ses yüzünden erken yaptırmıssınız.

o yüzden belkide bu ses yüzünden 100 binde değişim öneriliyor servisler tarafından. ömrünü tamamladığı için

Çorba olacak bir durum yok. V kayışına bağlı 2-3 kasnak ve 1 bilya var. Bir de kendisi. Ben 1 bilya , 2 kasnak ve 1 kayış değiştirmiştim. 1 kasnak mecburiyet, diğerleri tavsiye üzerine dediğin gibi nisbeten erken bir zamanda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir Hata Meydana Geldi!

Baktığınız konu veya bölüm silinmiş veya size sınırlandırılmıştır.

Sohbet bölümde olduğu için ulaşamıyorsun. 50 mesajın altında olanlara kapalı ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sohbet bölümde olduğu için ulaşamıyorsun. 50 mesajın altında olanlara kapalı ;)

hadi yaw biraz daha ekmek yemem lazım demek ki

bunla berarber kaldı 27 :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

valla her mazda3 sahibinin ortak kaderi sanırım bu, kronik demek ağır olur ama bizim moturunda zayıf noktası bu bilya/kayıs konusu olabilir, aslında diğer markaların motorlarında da bizimki gibi aşağı yukarı aynı kmde değişir sanırım.

ne yapalım gülü seven dikenine katlanak, 3,5 senedir bakım harici masraf çıkartmadı nede olsa guzu (bu da bakım sayılır ama biraz tuzlu olacak )

Ben bu cumartesi bi servise uğrıyayım gelişmeleri yine burada aktarırım.

Bu arada klima kompresörüne de dikkat derim ben..Güzel bir masraf çıkartıyor çünkü..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Valla ben bugün özel bir Volkswagen servisindeki ustaya sordum. Bizim araçlarda 100000 km de sadece triger seti değişiyor o da toplam en fazla 300 lira dedi, başka da değişecek bir kayış bilya falan da yok dedi. Anlattığımı da anlamadı. Mazda nın özel ve değişik bir teknolojisi mi var ki?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yazdıklarınızı okuyorum da; daha bugün 105 bindeki aracımın baskı balatasını değiştirmiş biri olarak gözüm korktu.

serviste 1050 liraya değişecek seti(heralde orjinal takarlardı) sanayide ustama toplam set + şanzıman yağı + işçilik toplam 400 liraya değiştirdim.(set valeo)

ve şu dediğiniz sanki direksiyonun alt kısımlarından geliyor sandığım gır gır mı desem vın vın mı desem ses benim araçta da var.

tam anlayamadım ama epey de masraflı bir şeye benziyor.yapan yaptırcak olan arkadaşlar bunun orjinalinde fiyat nedir yan sanayisinde fiyat nedir. yaptırmasak ne olur. daha ne kadar gider. bizi bilgilendirirse sewiniriz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

dün mazda portal üye oldum, baya güzel birsey,parca fiyat,kodunu görebiliyorssununz, servise gitmeden önce parça fiyatları hakkında bilginiz olur, ayrıca parca kodlarını alarak dışarıdan temin edebilrsiniz parçayı.

tebrikler mazda güzel iş yapmış

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...