Jump to content

Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul ile söyleşi


MazdaClubTR
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Japonlar her çeyrek değerlendirmesini yapıyorlar ve  bunu da Global sitede bölgesel olarak yayımlıyorlar.

Ben hiç bir global şirket duymadım ki CEO'ya "sen hele bir nisan mali miladını geç 3-4 ay da ek süre sonra bakarız duruma desin"

kusura bakma ama yok böyle birşey dünyada.

1 milyon aracın üzerinde satış yapan orta ölçekli bir Dünya otomobil markasından bahsediyoruz.Ulusal bir distrübütörden değil.

Kaldı ki bugün Agustos 22. Nisanın üzerine 4 ay geçti neredeyse.

Ama sorun değil nasıl olsa, bizler tabi ki beklemek zorundayız.Bekleriz,Eylül ayını da görürüz,ekim ayını da görürüz,Ocağı ve şubatı da.Hatta 2012 sonunu da.

Mazda'yı ben inşallah 5 yıl kullanmak için aldım.

İnşallah önümüzdeki dönemde sizler haklı çıkarsınız ve Türkiye'de Mazda markasının potansiyel müşteri ile  buluştuğunu, tanıtıma yöneldiğini, 2 el tercihinin arttığını, Volvo gibi iyi bir Niş marka olma yolunda ilerlediğini birlikte görürüz.

Bu potansiyelin Nurkan bey'de olduğu da belli. Citroen'in nereden nereye geldiğini düşününce insan umutlanıyor ne de olsa.

Ama ben bir sorun görüyorum ve anlamak istiyorum. Sorunun kaynağı ne ve doğru çözüm için ne yapılıyor.

Bilmek hakkımız değilmi?

"Bekleyin göreceksiniz" deniyor da

nedir bu yeni keşfedilmiş bir ticari mucize mi marka severlere gelecek hakkında plan program bilgisi verilmiyor.

Satışlar nasıl artacak ben buna cevap arıyorum hepsi bu.

Bu soru niye bu kadar rahatsız edici anlayamıyor gerçekten.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 170
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    27

  • Fotifoti

    14

  • emregc

    14

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Japonlar her çeyrek değerlendirmesini yapıyorlar ve  bunu da Global sitede bölgesel olarak yayımlıyorlar.

Ben hiç bir global şirket duymadım ki CEO'ya "sen hele bir nisan mali miladını geç 3-4 ay da ek süre sonra bakarız duruma desin"

kusura bakma ama yok böyle birşey dünyada.

emin misiniz?...çok çok emin misiniz?...bence değilsiniz...olmamalısınız da...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Murat, aradığın cevap zaten verildi. Bayilerde problem var denildi, değişim veya ek gelecek denildi, bu arada yeni modeller gelecek denildi.

Senin de , Ahmet'in de verdiği örnekler var. Bayilerdeki, servislerdeki durum düzeltildikten sonra yeni gelecek modellerle durumun iyiye gideceği inancımı ben hala koruyorum.

Zaman kaybedildi mi ? Kaybedildi ama benim gördüğüm yönetim bunun zaten farkında ve bu tecrübeye sahip. Dediğin gibi inşallah dediklerini rakamlara dökebilirler.

Konunun bence artık sonlandırılması gerekiyor. Böyle giderse çok bir yere varacağı yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

emin misiniz?...çok çok emin misiniz?...bence değilsiniz...olmamalısınız da...

Eğer böyle birşey varsa vay haline Mazda'nın o zaman.Bunu bizim sektörde Daikın-ısısan yaptı sonunu gördük. Isısan büyük çalkantılar ve kan kaybı neticesinde el değiştirdi. Olan biz Daikin kullanıcılarına oldu.

Daikin konusu Mazda ile çok büyük benzerlikler taşır. Geçmişte iyi yönetemeyen bir distrübütör yüzünden tüketici mağdur oldu. Sonra ısısan vasıtası ile Daikin direkt pazara girdi. Çok büyük umut bağlandı ama olmadı. Şimdi de tekrar el değiştirdi.

Daikin ki Dünyanın "Mitsubishi" de dahil klima devleri arasında 1.'dir. Teknoloji geliştiricidir ve teknoloji tedarik eder diğer firmalara.İnanlılmaz sayıda patent hakkı vardır. Türkiye'de ise bir türlü istenen yere gelemedi.Daikin Türkiye'yi de biraz olsun tanıdım Bay Kamekawa'nın da çabalarına şahit oldum.Ama olmayınca olmuyor herhalde.Mazda'yı tanımıyorum açıkçası.

ama,

Ben Mazda'nın bu duruma düşmesini şahsen istemem.

Bu barada 2011 mali yılı bitimine dek hazırlanmış 4 çeğreğin raporları yatırımcıları bilgilendirmek maksadı ile aşağıdaki linkte var.Geçmiş yıllar da var tabii. Gelecek projeksiyonları da var.

http://www.mazda.com/investors/library/presentation/

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

BT 50 için 1841 lira gibi bir rakamı nasıl icat etmişler?

İnce hesaplar bunlar :D

Mazda3 ve Mazda6'daki büyük takas desteği fırsatını kaçırmayın!

Ağustos ayı boyunca benzinli Mazda3 modellerinde 3.000 TL, Mazda6'da ise 5.600 TL tutarında takas desteği fırsatı Mazda bayilerinde sizi bekliyor.

Bu avantajların yanı sıra Mazda2 modellerinde 2.294 TL, dizel Mazda3'te 2.102 TL, Mazda RX-8'de 1.617 TL, Mazda CX-9'da 4.342 TL, Mazda BT-50'de ise 1.841 TL tutarında uygulanan indirimlerle herkes bir Mazda sahibi olacak.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

:egy:Liste fiyatindan direkt olarak dusmusler.47563tl mazda3 liste fiyati 44563 tl

takas indirimli fiyati.pazarlikla daha uygun alinabilir.diger firmalar zam usrune zam yaparken kullanicilar icin iyi firsat .saygilarimla

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Nisan' da da bu civarda bir indirim vardı adına takas dediler, sonra banka kredisi yada peşin indirimi şeklinde geldi, şimdi yeniden takas oldu...

bu ay başlarında bir HB aldık arkadaşa bu indirim vardı zaten bir radyo kanalından sabah iş trafiğinde duymuştum...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Cahilliğimden soruyorum.

Takas desteği ne demek?

Sıfır aracın fiyatı belli de, bizim araçların fiyatı göreceli olduğu için bu işi tam anlayamadım. Bilen biri izah ederse çok sevinirim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Cahilliğimden soruyorum.

Takas desteği ne demek?

Sıfır aracın fiyatı belli de, bizim araçların fiyatı göreceli olduğu için bu işi tam anlayamadım. Bilen biri izah ederse çok sevinirim.

Takas desteği bence aracını bayiye teslim eden müşterinin acısını hafifletmeye yarayan bi ürün...Asprin türevi bişey yani...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tanıdıkları birkaç 2. el araç alan firma ile sizi görüştürüp, aracınıza değer biçilmesine aracı oluyorlar. Ben öncekini satarken bir aracı  20,diğeri 20,5 vermişti. Ben daha sonra kendi imkanlarım ile 24,5'a sattım. Acelesi olan için iyi olabilir.Tamamen şans tabii.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Cahilliğimden soruyorum.

Takas desteği ne demek?

Sıfır aracın fiyatı belli de, bizim araçların fiyatı göreceli olduğu için bu işi tam anlayamadım. Bilen biri izah ederse çok sevinirim.

normalde 2. araç ticaretini yoğun olarak gerçekleştirmeyen bayiler bu talepleri "galeri" lere ihale ederler.

tabii bunun neticesinde rayiç bedelden bir miktar düşük rakam çıkacaktır.

bunun gibi "destekler" bu  "kullanıcı fiyatı" ile "galeri fiyatı" arasındaki farkı bir nebze yok edebilmek için işte...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda'nın indirime değil tanıtıma ihtiyacı var.

Bu sabah uzun zamandan beri yaşanmayan  bir ilk yaşandı.

Mazda prime time sabah programına Haber Türk'de reklam spotu vermiş.

Birşeyler değişecek mi acaba?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...