Jump to content

Akyıldız Mazda’dan Bahar Kampanyası


Guest akyıldızMAZDA
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 53
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    4

  • Ali

    5

  • muratyildiz

    6

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

2 hafta polen filtresi bekledikten sonra sadece indirim mi yaptılar? :) Bence bedavaya vermeliydiler.. :)

:) zaten indirim kampanyası varken polen filtresi talep etmiştiniz sanırım, yani indirim olması normal değil mi :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şahsım adına bunu problem etmediğimi söylemek isterim. Burası güncel kullanıcılarla dolu bir platform ve sizde bu platformda kullanıcıları yönlendiren yardımcı olanlardan biri sayılırsınız. Bu sebep ile sizin ticari amaçlı burda çalıştığınızı iddia etmek gibi bir durumdan bahsetmicem çünkü "Yetkili Servis" hizmeti vermektesiniz bu normal. Bunun yanı sıra yine bu platform içersinde vericeğiniz hizmetler günlük hayatın her alanında olduğu gibi eleştiriye açık durumda olduğundan tarafımdan ve başka üyeler tarafından yorumlanması normal olmakla birlikte sizinde bu eleştrilere ne kadar açık; kendinizi servis olarak geliştirmeye ne kadar açık olduğunuzu gösterir.

bunu problem haline getirmenize gerek yok arkadaşlar, sakin olun..

Siz bizi yanlış anlamışsınız.

Yetkili arkadaşlar tarafından editlenmemesi rica ederim  :hi:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Olayin detayini bilmiyorum ama bir polen filtresi icin 2 hafta beklenecegine en yakin yetkili servisten gecici sureligine temin edilebilir. Bunu yapan servisler oldu ve her zaman da olabilir boyle paslasmalar.Yaniliyor muyum ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest akyıldızMAZDA

ben Müşteri ilişkilerinde Seher. yorumları ben okuyor ve ben cevaplıyorum.

Eleştirilere tabiki açığız fakat Murat bey bunu dile getirdiğinde olaya hemen müdahale ettim ve nerede hata yaptık die araştırdım fakat söyle bişey var, sipariş 2hafta oldu hala gelmedi die bişi yok. sipariş 15.07'de yapılıyor ve 23.07'de geliyor. Murat bey'e h.sonu olduğu için haber verilmediği bu yüzden kusura bakmaması gerektiği iletiliyor ve Murat Beyde servisimize gelip filtresini taktırtıp gidiyor.

olay bundan ibaret olup üzerine yapılan yorumların biraz fazla olduğunu düşündüm. keşke başında olayın açıklamasını yapsaydım.

ben sizlerden gelen şikayetler, öneriler, eleştiriler için buradayım. yanlış anlamam, hatam varsa düzeltirim elimden geleni yapmaya çalışırım.

lütfen servisle ilgili indirim, parça vs taleplerinizde önce benimle görüşün ki sizi en iyi şekilde yönlendireyim..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Valla amacım problem haline getirmek değil Atilla Bey, ama polen filtresi gibi bi sarf malzemesinin 2 hafta beklenmesi bana biraz garip geldi.

Biz araçlarımızda ya da servislerde bazı sıkıntılarla karşılaşıcaz, bu sıkıntıları size (sizi derken tüm bayilerden bahsediyorum) anlatıcaz ve sizler de, Mazda Türkiye'yi de arkanıza alarak, bizlere çözüm üreticeksiniz. Yeri gelicek sizi yericez, yeri gelicek sizi övücez. Bu tamamen sizden alınan hizmetle alakalı.

Sizler de, bizden aldığınız geribildirimleri ne kadar iyi yorumlayabilirseniz ve sorunlara ne kadar çabuk ve etkili çözüm bulabilirseniz, o kadar başarılı olacaksınız.

Yani kısacası amacımız bağcıyı dövmek değil, üzüm yemek.

Olması gereken derken, polen filtresinin temini 2 hafta mıdır?

Yani 2 hafta beklenip uzerine indirim almak çok da abartılacak bı durum değil bunu belirtmek istedim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

olay bundan ibaret olup üzerine yapılan yorumların biraz fazla olduğunu düşündüm. keşke başında olayın açıklamasını yapsaydım.

ben sizlerden gelen şikayetler, öneriler, eleştiriler için buradayım. yanlış anlamam, hatam varsa düzeltirim elimden geleni yapmaya çalışırım.

lütfen servisle ilgili indirim, parça vs taleplerinizde önce benimle görüşün ki sizi en iyi şekilde yönlendireyim..

Bakın Seher Hanım; bizimde burda söylediğimiz şeyler bunun aynısı ve az önce "bunu problem haline getirmenize gerek yok, sakin olun" demenize gerek yoktu biz zaten sakiniz hepde sakin kalıcaz, SÖZÜM MECLİSTEN DIŞARI işini iyi yapmayanlara karşı olduğumuz yok; bir kişi işini iyi yapmıyorsa o kişi müşteri kaybeder yani bu konumda lütfen siz bizim eleştirilerimize karşı SAKİN olun..

Bu başlık altında yapılan yorumların olması gerektiği gibi olduğunu düşünüyorum böylece sizde açıklama gereği duydunuz ve bilgilendirdiniz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

tamam haklısınız  :'(  :'(

1. kural;  Müşteri daima haklıdır.

2. kural;  Servisin haklı olduğu durumlarda 1. kural geçerlidir :)

Arkadaşlarımızın eleştirileri polen filtresi için beklenilen süre. Bu polen filtresi değilde aracın yürüyemeyecek bir duruma getirecek parça olsaydı 2 hafta belki de müşteri için çok sıkıntı çıkaracaktı aracını kullanamaması. Biz de size yardımcı olmaya çalışıyoruz. Tecrübelerimizden öğrendiğimiz Burak arkadaşımız da bahsetmiş servisin elinde parça olmaması durumunda başka bir servisten alınabilmesi. Bu zamana kadar gittiğimiz servisler bu şekilde çalışma yapabiliyorlardı.

Burada amaç sizi de bilgilendirmek, servis işleyişinizi biraz daha hızlandırmak. Böylece siz de müşteri memnuniyetini üst seviyede tutmuş olursunuz.

Yoksa arkadaşlarımızın bu çıkışları direk olarak sizlere değil, tüm servislerin işleyişlerini müşterileri memnun edecek düzeyde olmalarını ve kaliteli hizmet vermelerini sağlamak.

:)

üstteki kurallar işin esprisi tabi..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...